Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Nakskov
"God kommunikation og øje for detaljer"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hvidovre
":))"
Punctuation and service on spot . Very helpful and easy to communicate. Recommended.
Transport for my bed sofa
500,-
Simpelthen fantastisk. Så effektiv og høflig og bare alt hvad jeg håbede på. En stærk mand og med en stærk kammerat og en stor trailer. De klarede opgaven så hurtigt og uden dikkedarer. Vil klart anbefale at bruge Benjamin.
Flyttet tunge møbler fra Søllested til Nakskov sofa, lænestole, to senge med madrasser, vaskemaskine
2,000,-
stærke og effektive
flyttet skænk+sofa fra kantsten ind i hus
600,-
God kommunikation og øje for detaljer
Div. opsætning
1,000,-
Godt udført, påpasselig med ikke at ridse gulvet.
Løfte garderobestativ
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Slæbe briketter ind
500 kr
Nakskov
Slæbe 1 Palle beikerrer ind
Privat flytning
6,000 kr
Nakskov
jeg flytter fra 2 sal i nakskov og flytter til en lejlighed nede på jorden og den lejlighed ligger ca 200 km væk i nordsjæl ved den lejlighed jeg har nu kan man holde lige neden for jeg har : køle/fys skab cykel bord plade + 2 bukke microovn klap sammen bord vintrineskab der kan deles i 2 dele et meget lille bord 3 lamper en der står på gulvet og fylder lidt , de andre 2 bord lamper 2 stole støvsuger 2 madrasser nok omkring 10 -15 flytte kasser 2 pcer en pc skærm har ikke nogen sofa eller seng eller klædeskab jeg skal have jer til at stå for det hele ang at bære/****** et spørgsmål må jeg ligge mit tøj i sække eller skal det i kasser ? kan i give mig et god tilbud ca hvor mange timer i regner med også på forhånd tak hilsen therese
Flytning af båd
2,000 kr
Nakskov
flytning af motorbåd og motor på palle fra ********** ************ til ************** ** nybølle 4920 søllested båden er en 24 fod ca 2,5 i bredden vejer ca 2,5 ton motoren står på en palle 80 x 120 cm vægt 200 kg kræver en lastbil med kran og løfte åg samt stropper adgang lige til jeg vil være på stedet med hjælp
Tilbyder hjælp
Nakskov
Kan tilbyde at handle levere vare. Passe hund Græsslåning (hvis har maskinen) Vask af bil udvendigt Transport. Sikker meget andet jeg kan klare skriv hvad der ønskes hjælp med så tager vi den derfra
Fragte kølefryseskab
1,500 kr
Nakskov
Amerikaner kølefryskeskab skal fragtes fra Nakskov til Amager.
Transport
600 kr
Nakskov
mængde: 120 stk terrassebrædder størrelse: længde 4000mm vægt: ca 10 kg hver afhentningssted: maribo leveringssted: nakskov skal læses og aflæses.
Transport af hestetrailer
500 kr
Nakskov
har en heste trailer som skal transporteres fra vesternæsvej 34 4900 Nakskov til 4h gården Nørredalsvej 21, 4900 Nakskov har stået stille men burde kunne køres ved ikke med luft i dæk der vil selvfølglig være en til at hjælpe
Transport af hestetrailer
444 kr
Nakskov
har en heste trailer som skal transporteres fra vesternæsvej 34 4900 Nakskov til 4h gården Nørredalsvej 21, 4900 Nakskov har stået stille men burde kunne køres ved ikke med luft i dæk der vil selvfølglig være en til at hjælpe
Flytte fra Nakskov til Næstved
2,500 kr
Nakskov
Fuld flytning af bolig, altså senge, sofaer, fjernsyn, reoler, kommoder osv.
Tømning af dødsbo
4,080 kr
Nakskov
Tømning af dødsbo, dvs. alle møbler, nips og service. Alle skuffer og skabe er tømt sorteret og pakket. Det drejer sig om 3 reoler, 1 spisebord uden stole, 2 lænestole med skammel, 1 sofabord og et par små borde, 1 enkeltseng (elevation), 1 skrivebord, 3 kommoder, et par lamper og billeder, omkring 6 flyttekasser med nips og service.
Jeg tilbyder at være netop din chauffør og kører dig hen hvor du ønsker men kun lolland og Falster og Sjælland skriv til mig og vi finder en løsning på dette jeg godkender kun seriøse henvendelser
Nakskov
Jeg til byder at kører dig hvorhen du ønsker dog kun lolland og Falster og Sjælland skriv så finder vi en pris der er fair for begge partner.
Kørsel tilbydes
600 kr
Nakskov
Jeg er en ung Handymand kontakt mig og høre mare mv Frank PS bor i Nakskov
Løfte garderobestativ
210 kr
Nakskov
Løfte garderobestativ med hjul fra liggende til stående stand (i lejlighed) - det vejer lidt over 20 kilo
Transport for my bed sofa
300 kr
Nakskov
Hi. I am moving and I have my sofa bed left only. It is 2 pieces of the sofa, each 113x100cm when unfolded. Can fit in a bigger car back . Just need transport I can lift it. Thanks. 😀
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i nakskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i nakskov, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 4,600.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!