
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Arbejdet blev gjort godt"
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Arbejdet blev gjort godt"
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info

Se profil
Nakskov
"Godt arbejde"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Virkelige hurtige og effektive. Super venlige."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Nakskov
"God kommunikation og øje for detaljer"
Info

Simpelthen fantastisk. Så effektiv og høflig og bare alt hvad jeg håbede på. En stærk mand og med en stærk kammerat og en stor trailer. De klarede opgaven så hurtigt og uden dikkedarer. Vil klart anbefale at bruge Benjamin.
Flyttet tunge møbler fra Søllested til Nakskov sofa, lænestole, to senge med madrasser, vaskemaskine
2.000,-

stærke og effektive
flyttet skænk+sofa fra kantsten ind i hus
600,-

Alt gik godt
Ledsager
500,-

Punctuation and service on spot . Very helpful and easy to communicate. Recommended.
Transport for my bed sofa
500,-

Flot arbejde, flinke folk
Skal have flyttet rundt på nogle møbler i huset
2.000,-

Veldig flink folk 😊
Flyttemand
3.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning af 12m flagstang fra Nakskov til stubbekøbing
1.000 kr
Flagstang er pakket og klar til afhentning i Nakskov. Bemærk at Nakskov-adresse ikke er præcis, da vi ikke har fået endelig adresse. Flagstang er 12 m og i glasfiber og der medfølger diverse tilbehør (beslag, knop osv.)
Hente en billardbord
4.500 kr
En søren sødegaard billardbord( meget tung) L: 2,9 . B 1,6. H:0,82 cm og den tilhørende lampe. Det skal hentes fra man- fredag
flyttemænd til flytning
4.000 kr
Ca. 25 flyttekasser, et havemøbel med to siddepladser og lille bordplade, haveplante og krukke, stor sofa som deles i 3, hæve-sænke-skrivebord, børneskrivebord, kontorstol, fjernsyn 37 tommer, smal reol, to elevationssenge str. 90x200 hver, kommode, to små skuffemoduler/kommoder, et højere tøjstativ (ikke tungt), to store planter, et lille skoskab, et spisebord og 4 spisebordsstole
Afhentning og levering af 6 spisebordsstole fra Nakskov til Valby
1.000 kr
6 x spisebordsstole. De kan ikke stables. Kan blot leveres til kantsten.
transport af defekt bil
1.000 kr
Det drejes om en lille Citroen c3. Bilen har en defekt motor og derfor kan ikke køres selv op på trailer/lastbil. Bilen er i Nakskov og skal leveres i Løkken på mandag 25. eller før hvis det passer bedre.
Flytte en dobbeltseng ca 4 km
Dobbeltseng med boxmadras og metalstel. Normal vægt for boxmadras. Måler ca 160 cm
Skal have en bil fra Nakskov til Toftlund i Jylland
3.000 kr
Skal have transporteret en folkevogns bobbel til Toftlund.
Ledsager
500 kr
Har brug for akut hjælp til indkøb i nakskov. Skal kunne bruge lift og være mine hænder. Er kørestol bruger. Tidspunkt 11 til 16.30 Hjælp til indkøb. Hente mig på adresse, køre til butik, handle ind sammen med mig, køre mig hjem og bære vare ind og sætte på plads. Gå bare ind dør er åben.
Ledsager
500 kr
Har brug for akut hjælp til indkøb i nakskov. Skal kunne bruge lift og være mine hænder. Er kørestol bruger. Tidspunkt 11 til 16.30
Jeg bor i Nakskov og skal flytte 800 m fra et hus til et andet
800 kr
Det drejer sig om: ca 15 flyttekasser 2 reoler et tv bord et sofa bord en bord plade en seng 140x200 nogle lange spejle nogle ikea poser med tøj i 4 plastik stole 3 kufferter andre små ting. Har brug for en lille flytte vogn og to stærke flytte folk og da jeg ikke selv kan bære de tunge ting
Flyttemand
3.000 kr
Lastebilen med flyttegods kommer rundt kl 12.30. Vi trenger hjelp med å bære møbler og kasser inn i huset. Vi ønsker 2 personer som hjelper oss.
Skal have flyttet rundt på nogle møbler i huset
2.000 kr
Skal have flyttet nogle møbler fra stue til kælderen, og omvendt
flytning af lejlighed
3.500 kr
To værelses lejlighed ca. 50 kvm. på første sal. flyttes til rækkehus gadeplan. afstand imellem er ca. 5 km, det er Nakskov. Behov : bil til at transportere flytningen og min. en person til at bære sammen med mig.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i nakskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i nakskov, i post nr: 4758 til 4875.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 3.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!