
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Effektivt men med sparsom kommunikation."
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Effektivt men med sparsom kommunikation."
Info

Se profil
København N
verificeret
"👌🏼"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Ishøj
"God og stabil"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Værløse
"Så fint. Det gør jeg gerne igen"
Info

Det var den største SKUFFELSE !! Jeg nogensinde har fået ind i platformen At få de to til at hjælpe Mig med at få pakket Mine køkkenting ned , Så Jeg kunne få Mine ting forsvarligt flyttet hen det sted Jeg skulle flytte hen . Sådan blev det ikke Jeg havde en masse bobelplast og papir , der kunne bruges Det blev sådan set ikke brugt Alle Mine ting blev simpelthen BARE SMIDT NED I KASSER SMIDT NED ... !!!! UDEN ORDEN !!! Jeg havde en masse Greengate Talkerkner , skåle , glas mm Der BARE BLEV SMIDT NED I STABLER , SÅ HVIS EN FLYTTEMAND LIGE KOM TIL AT TABE KASSEN , VILLE DET HELE SIMPELTHEN BLIVE ØDELAGT , DYRE TALLERKNER OG SKÅLE Det samme med alm drikkeglas , der bare blev stablet oven i hinanden, så det nemt kunne blive ødelagt Ingen sans for orden IIKKE NOK MED DET , AT DE LIGEFREM VIL HAVE TIL VRAVET SIG EKSTRA PENGE Fordi .Jeg spurte om de lige kunne bære en pallesofa 100 m ned for Mig Det ville de have 800 ekstra penge for !!! Jeg tilbød 200 kr Og endte ned Jeg måtte betale 500 kr ekstra bare for at få få skruer af og båret ned .... Og Alt resten Jeg godt ville have haft pakket ned , blev ikke engang pakket ned Fordi det hele skulle gå så hurtigt til , Hurtigt og ueffektivt uden omtanke og sans for detaljer SÅ EN KÆMPE SKUFFELSE Og Jeg måtte selv ompakke 8 kasser , Men Mit Tv blev pakket fint da den jo også var i kassen og Mit store bord og liggestole det var det . Betalt for at få det lavet om Men NU har Jeg pakket det ordentligt sammen Det burde slet ikke være sådan om det er stor eller få penge , Man ikke have give penge for sådan styk arbejde Ikke nok med det Ville de lige også have en hækkeklipper med , Spurte af en omvej Så der bliver ikke spurt om hjælp mere fra dem
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER til hjælp af Pakke resten af lejligheden færdigt
2.500,-

Jeg kender ikke så meget Erkan , men han var ihvertfald ivrig , da de kom og bar nogle kasser badeværelse kasser op på 1 sal Også siger han han er Elektriker Men hurtige var de ihvertfald Kan anbefales
Bære Badeværelse skab på 1 sal
1.000,-

Syntes det var virkelig to friske , hurtige og glade snaksalige gutter der kom og klarede opgaven til fulde ende Kunne sagtens finde på at hyre Isak igen Så positiv en person
Flytte laminat gulv ind i Lejligheden fra vejkant og sætte det på hele lejligheden ind i heleigheden
600,-

Mads var en fantastisk arbejder , frisk og arbejdssom Bedre arbejder finder Du ikke Så Stor anbefaling herfra Vi var et godt team på 3 der arbejdede godt sammen Mads , Min søn og Jeg Sjælden man oplever en så god arbejder i vores dage Så en bedre arbejder , der arbejder effektivt finder Du ikke I vores dage Så Èn Stor anbefaling herfra ☺️🌟 Så han fik 5 stjerne i alt fik han
Hjælp til palle havesofa
600,-

Super udførelse af opgave. Kom til tiden. Virkelig god kommunikation hele vejen igennem. Top anbefaling herfra
Løft af granitsten
400,-

"Suveræn oplevelse og god kommunikation"
Flytning af skænk
1.300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning
3.500 kr.
Søger flyttefolk og flyttebil. Vi har 2 tunge møbler, resten er mindre/lettere; 5 meget små reol/konsol-møbler 5 små sofa borde/ små lette puffer 1 chaise lounge 4 lette reolmøbler 2 ikea reoler (H190, B61, D36) 1 ikea lænestol 2 høje borde (det ene let/metal, det andet tungere/almen vægt for et højt træbord) 3 spejle (to lette, et tungere) 25-30 kasser inkl plastikkasser ca 15 poser tøj 1 fjernsyn 1 keyboard
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER til hjælp af Pakke resten af lejligheden færdigt
1.500 kr.
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER Jeg skal flytte inden d 1.10.25 Så skal have pakket resten af det Jeg har i lejligheden sammen , Det meste i lejligheden er pakket i kasser Men Jeg har Èn del mrre , der skal pakkes sammen i kasser , Jeg har oakke materialer som bobelplast , papir og kasser Bla. Har Jeg det i Køkkenet skabet , badeværelset , + Èn del andre Små ting Jeg er med til del meste Flyttemanden skulle gerne komme fredag , lørdag eller d 1/10 , den Dag Jeg i virkeligheden flytter ud af Min Andelslejlighed Men skriv til Mig og Vi aftaler nærmere om hvad der skal pakkes Ok Glæder Mig til at SE 2 stærke personer til opgaven Og det er KUN at hjælpe Mig med at pakke færdigt
Lille braklægger fra Strøby egede til Faaborg
1.000 kr.
Jeg skal have pris på transport af en lille slagleklipper fra Strøby Egede til Svannibge ved Faaborg. Den vejer 150-200 kg og er ca 150 lang. Den er fastspændt på en palle.
3 personer sofa
950 kr.
Kingston 3 personer sofa flyttes fra 5.sal
Fragte en lad cykel
1.000 kr.
jeg har købt en ladcykel og skal have fragte den fra roskilde til *******
Etage flyt
2.516 kr.
Omklædnings skabe/moduler skal flyttes fra en stueetage til kælderen. Der er elevator. Der er 10 moduler der måler ca. 120 cm x 180 cm og 3 moduler der måler 90 c. x 180. der er løse understel til alle moduler. De skal sættes op i kælderen efter plan. Gerne i tidsrummet fra kl. 08.00 - ? Modulerne er tunge. Jeg tænker de kan køres på en "hund". De kan være i elevatoren, liggende. Modulerne er samlet og skal stilles op. Understellene er ikke tunge eller besværlige
Hjælp til palle havesofa
500 kr.
Hej Er Du den der er god til at være med til at lave en palle Havesofa , så spring ind her og være med til at Bygge Min , Min søn er med til at hjælpe ☺️
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i strøby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i strøby, i post nr: 4758 til 4875.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 2.510,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!