
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Alt perfekt!"
Verifikationer
Info

Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Alt perfekt!"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Ishøj
"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Værløse
"Alt gik som smurt"
Info

Det var den største SKUFFELSE !! Jeg nogensinde har fået ind i platformen At få de to til at hjælpe Mig med at få pakket Mine køkkenting ned , Så Jeg kunne få Mine ting forsvarligt flyttet hen det sted Jeg skulle flytte hen . Sådan blev det ikke Jeg havde en masse bobelplast og papir , der kunne bruges Det blev sådan set ikke brugt Alle Mine ting blev simpelthen BARE SMIDT NED I KASSER SMIDT NED ... !!!! UDEN ORDEN !!! Jeg havde en masse Greengate Talkerkner , skåle , glas mm Der BARE BLEV SMIDT NED I STABLER , SÅ HVIS EN FLYTTEMAND LIGE KOM TIL AT TABE KASSEN , VILLE DET HELE SIMPELTHEN BLIVE ØDELAGT , DYRE TALLERKNER OG SKÅLE Det samme med alm drikkeglas , der bare blev stablet oven i hinanden, så det nemt kunne blive ødelagt Ingen sans for orden IIKKE NOK MED DET , AT DE LIGEFREM VIL HAVE TIL VRAVET SIG EKSTRA PENGE Fordi .Jeg spurte om de lige kunne bære en pallesofa 100 m ned for Mig Det ville de have 800 ekstra penge for !!! Jeg tilbød 200 kr Og endte ned Jeg måtte betale 500 kr ekstra bare for at få få skruer af og båret ned .... Og Alt resten Jeg godt ville have haft pakket ned , blev ikke engang pakket ned Fordi det hele skulle gå så hurtigt til , Hurtigt og ueffektivt uden omtanke og sans for detaljer SÅ EN KÆMPE SKUFFELSE Og Jeg måtte selv ompakke 8 kasser , Men Mit Tv blev pakket fint da den jo også var i kassen og Mit store bord og liggestole det var det . Betalt for at få det lavet om Men NU har Jeg pakket det ordentligt sammen Det burde slet ikke være sådan om det er stor eller få penge , Man ikke have give penge for sådan styk arbejde Ikke nok med det Ville de lige også have en hækkeklipper med , Spurte af en omvej Så der bliver ikke spurt om hjælp mere fra dem
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER til hjælp af Pakke resten af lejligheden færdigt
2.500,-

Jeg kender ikke så meget Erkan , men han var ihvertfald ivrig , da de kom og bar nogle kasser badeværelse kasser op på 1 sal Også siger han han er Elektriker Men hurtige var de ihvertfald Kan anbefales
Bære Badeværelse skab på 1 sal
1.000,-

Syntes det var virkelig to friske , hurtige og glade snaksalige gutter der kom og klarede opgaven til fulde ende Kunne sagtens finde på at hyre Isak igen Så positiv en person
Flytte laminat gulv ind i Lejligheden fra vejkant og sætte det på hele lejligheden ind i heleigheden
600,-

Mads var en fantastisk arbejder , frisk og arbejdssom Bedre arbejder finder Du ikke Så Stor anbefaling herfra Vi var et godt team på 3 der arbejdede godt sammen Mads , Min søn og Jeg Sjælden man oplever en så god arbejder i vores dage Så en bedre arbejder , der arbejder effektivt finder Du ikke I vores dage Så Èn Stor anbefaling herfra ☺️🌟 Så han fik 5 stjerne i alt fik han
Hjælp til palle havesofa
600,-

Super udførelse af opgave. Kom til tiden. Virkelig god kommunikation hele vejen igennem. Top anbefaling herfra
Løft af granitsten
400,-

"Suveræn oplevelse og god kommunikation"
Flytning af skænk
1.300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning
3.500 kr
Søger flyttefolk og flyttebil. Vi har 2 tunge møbler, resten er mindre/lettere; 5 meget små reol/konsol-møbler 5 små sofa borde/ små lette puffer 1 chaise lounge 4 lette reolmøbler 2 ikea reoler (H190, B61, D36) 1 ikea lænestol 2 høje borde (det ene let/metal, det andet tungere/almen vægt for et højt træbord) 3 spejle (to lette, et tungere) 25-30 kasser inkl plastikkasser ca 15 poser tøj 1 fjernsyn 1 keyboard
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER til hjælp af Pakke resten af lejligheden færdigt
1.500 kr
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER Jeg skal flytte inden d 1.10.25 Så skal have pakket resten af det Jeg har i lejligheden sammen , Det meste i lejligheden er pakket i kasser Men Jeg har Èn del mrre , der skal pakkes sammen i kasser , Jeg har oakke materialer som bobelplast , papir og kasser Bla. Har Jeg det i Køkkenet skabet , badeværelset , + Èn del andre Små ting Jeg er med til del meste Flyttemanden skulle gerne komme fredag , lørdag eller d 1/10 , den Dag Jeg i virkeligheden flytter ud af Min Andelslejlighed Men skriv til Mig og Vi aftaler nærmere om hvad der skal pakkes Ok Glæder Mig til at SE 2 stærke personer til opgaven Og det er KUN at hjælpe Mig med at pakke færdigt
Lille braklægger fra Strøby egede til Faaborg
1.000 kr
Jeg skal have pris på transport af en lille slagleklipper fra Strøby Egede til Svannibge ved Faaborg. Den vejer 150-200 kg og er ca 150 lang. Den er fastspændt på en palle.
3 personer sofa
950 kr
Kingston 3 personer sofa flyttes fra 5.sal
Fragte en lad cykel
1.000 kr
jeg har købt en ladcykel og skal have fragte den fra roskilde til *******
Etage flyt
2.516 kr
Omklædnings skabe/moduler skal flyttes fra en stueetage til kælderen. Der er elevator. Der er 10 moduler der måler ca. 120 cm x 180 cm og 3 moduler der måler 90 c. x 180. der er løse understel til alle moduler. De skal sættes op i kælderen efter plan. Gerne i tidsrummet fra kl. 08.00 - ? Modulerne er tunge. Jeg tænker de kan køres på en "hund". De kan være i elevatoren, liggende. Modulerne er samlet og skal stilles op. Understellene er ikke tunge eller besværlige
Hjælp til palle havesofa
500 kr
Hej Er Du den der er god til at være med til at lave en palle Havesofa , så spring ind her og være med til at Bygge Min , Min søn er med til at hjælpe ☺️
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:
Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service.
Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.
Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen.
Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i strøby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i strøby, i post nr: 4758 til 4875.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 2.510,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!