Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Supper udførelse"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Supper udførelse"
København N
"Alt godt"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Ishøj
"Mohammed og hans to medhjælpere meldte sygdom og afbud en time før den flytning de skulle hjælpe mig med og svarede ikke tilbage på mine beskeder. Jeg måtte akut hyre et nyt flyttefirma, der heldigvis kunne hjælpe mig. Virkelig dårlig oplevelse, og meget uacceptabelt"
Mads var en fantastisk arbejder , frisk og arbejdssom Bedre arbejder finder Du ikke Så Stor anbefaling herfra Vi var et godt team på 3 der arbejdede godt sammen Mads , Min søn og Jeg Sjælden man oplever en så god arbejder i vores dage Så en bedre arbejder , der arbejder effektivt finder Du ikke I vores dage Så Èn Stor anbefaling herfra ☺️🌟 Så han fik 5 stjerne i alt fik han
Hjælp til palle havesofa
600,-
"Suveræn oplevelse og god kommunikation"
Flytning af skænk
1,300,-
Super udførelse af opgave. Kom til tiden. Virkelig god kommunikation hele vejen igennem. Top anbefaling herfra
Løft af granitsten
400,-
Syntes det var virkelig to friske , hurtige og glade snaksalige gutter der kom og klarede opgaven til fulde ende Kunne sagtens finde på at hyre Isak igen Så positiv en person
Flytte laminat gulv ind i Lejligheden fra vejkant og sætte det på hele lejligheden ind i heleigheden
600,-
Jeg kender ikke så meget Erkan , men han var ihvertfald ivrig , da de kom og bar nogle kasser badeværelse kasser op på 1 sal Også siger han han er Elektriker Men hurtige var de ihvertfald Kan anbefales
Bære Badeværelse skab på 1 sal
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Etage flyt
2,516 kr
Strøby
Omklædnings skabe/moduler skal flyttes fra en stueetage til kælderen. Der er elevator. Der er 10 moduler der måler ca. 120 cm x 180 cm og 3 moduler der måler 90 c. x 180. der er løse understel til alle moduler. De skal sættes op i kælderen efter plan. Gerne i tidsrummet fra kl. 08.00 - ? Modulerne er tunge. Jeg tænker de kan køres på en "hund". De kan være i elevatoren, liggende. Modulerne er samlet og skal stilles op. Understellene er ikke tunge eller besværlige
Hjælp til palle havesofa
500 kr
Strøby
Hej Er Du den der er god til at være med til at lave en palle Havesofa , så spring ind her og være med til at Bygge Min , Min søn er med til at hjælpe ☺️
Løft af granitsten
800 kr
Strøby
2 stærke personer til lille opgave i Strø** efterlyses. Jeg skal have løftet min fars sten fra nedlagt grav ud af bagagerummet af min bil og placeret op af husmuren. Det er en flad firkantet granitsten og jeg vil anslå den vejer ca 80-90 kg. Jeg har forsøgt selv - og kan godt løfte den ene side op - men altså ikke få fat i begge sider og løfte dem samtidigt Der er max 2 m fra bagagerum af bil til husmur i overdækket carport
Sofa flyttes
5,000 kr
Strøby
Fjdkdksnen. Fns. Mel msman med skam mf
Hjælpe ned at pakke ud ca 20 kasser ud + lidt ekstra
1,700 kr
Strøby
Jeg søger. 2 personer til at hjælpe Mig med at pakke kasser ud , Da Jeg lige er flyttet ind d 20 februar i Min nye lejlighed Og blev opereret med et totalt nyt knæ d 22 februar , Så I kan nok se Jeg ikke har kunne gøre så meget mere .. Men ca 20-25 kasser + lidt ekstra ikke stort skal pakkes ud , Jeg skal nok dikterer hvor de forskellige skal stå + Jeg har nogle døre , en skydedør + 3 måske 4 andre døre der skal vaskes af og tørres af Har vasket på de fleste flader og lod sæben sidde på dørene , så det eneste der skal er at vaske det af , da de skal males ig skydedøren er der en der kommer og sætter på tirsdag , og det er døre til 2 toiletter ig 2 soveværelser og en skydedør , der skal vaskes af . Jeg har også en vaskemaskine der gerne skulle ind i lejligheden, det kan Min søn hjælpe med . Men alt det kan Vi snakke om, da der er nok at lave her , men mangler hjælpen Så hvis Du er frisk , skriv gerne til Mig ☺️
Bære Badeværelse skab på 1 sal
1,000 kr
Strøby
Der skal helst to stærke mænd til at bære det ind på 1 sal Det er et badeværelse skab , pakket ind , , der stå udenfor , der skal bæres ind helst idag ! Og en Etage seng ( Tung ) også på 1 sal Helst hurtigst muligt , da det ikke kan blive ved med at stå udenfor i regnen Håber at høre fra Jer hurtigst muligt Hej Hej
Flytte laminat gulv ind i Lejligheden fra vejkant og sætte det på hele lejligheden ind i heleigheden
1,200 kr
Strøby
Da Jeg har fået en del laminatgulve der skal bæres ind i Min lejlighed, da Fragtmænd kun leverer til vejkant søger Jeg hjælp til det i dag fra morgenstund og søger også 2 personer til at sætte det på i hele lejligheden på 112 m2 Ellers 1200 kr for bare at bære det ind i lejligheden
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i strøby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i strøby, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!