Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Ishøj
"Mohammed og hans to medhjælpere meldte sygdom og afbud en time før den flytning de skulle hjælpe mig med og svarede ikke tilbage på mine beskeder. Jeg måtte akut hyre et nyt flyttefirma, der heldigvis kunne hjælpe mig. Virkelig dårlig oplevelse, og meget uacceptabelt"
Super
Flytte sofa
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til at flytte stor reol
750 kr
Herfølge
Jeg skal have fragtet en reol ca. 2x2 meter og 44 cm i dybden. Reolen kan ikke skilles ad. Sælger i Herfølge bærer reol ind i bil og jeg bærer den selv op fra kantstenen på Frederiksberg C.
Afhentning fragt og levering af kommode
1,500 kr
Herfølge
kommode skal fragtes og bæres op til 3. sal - kræver 2 personer. ruten er fra herfølge til amager***.
Bryllupskørsel og fotorekvisit
3,500 kr
Herfølge
Min kommende mand og jeg skal giftes d. 14/9 - 2024 og i den forbindelse vil vi gerne fragtes i et slags fedt køretøj mellem kirke og bryllupslokation. Kirken og bryllupslokationen ligger ca 1 km væk og derfor forestiller vi os at vi skal køre en lille omvej derhen. Derudover vil vi gerne bruge køretøjet som rekvisit til bryllupsbilleder efter kirken. Vi håber på at der kommer nogen fede bud til fornuftige priser! (og vi ønsker selvfølgelig bud både med og uden chauffør).
Løbebånd
800 kr
Herfølge
Tage løbebånd med følgende dimensioner: (L) 134.5 cm x (W) 85.5 cm x (H) 143.5 cm ned fra 1. sal. Kettler Løbebånd Track S4. Vægt - 90kg. Bør enten til losseplads, eller hvis interesse til videresalg/brug, kan dennes motor udskiftes og bruges af afhenterne. Skal nok 2 mand til - men ikke tungere end at jeg kunne få den op som enemand. Løbebåndet er sammenfoldet og i takt.
Hente sofa og havrsofa fra herfølge til faxe
500 kr
Herfølge
En sofa der kan deles i 3 og en havesofa der kan dele i 2
Hentet malerier i Viborg fra Herfølge/kørsel
800 kr
Herfølge
Vil gerne købe et par malerier som befinder sig i Viborg. Skal bruge transport, da jeg ikke selv kan hente dem. De er 150*150cm, så kræver enten en stor bil el en mindre varevogn. Jeg skal ikke selv med.
Flytte hjælp i Herfølge - flytning af seng og ikea klædeskab
600 kr
Herfølge
Jeg er i gang med at flytte til en større lejlighed i samme boligkompleks. Det er en dobbeltseng og 6 ikea skabe som skal flyttes og har en trækvogn til at transportere. Tænker opgaven vil tage omkring 30 min
Flytte sofa
700 kr
Herfølge
En sofa fra Herfølge til Frederiksberg i eftermiddags/aftentimerne
Flippermaskine skal flyttes 25 meter
1,200 kr
Herfølge
160 kg tung flippermaskine skal flyttes 25 meter fra et skur til et rum i haven. Der er et par trin begge steder. Har vedhæftet 3 fotos, første er rummet hvor maskinen står nu, næste foto er de første par meter og sidste foto er vejen ned til rummet hvor maskinen skal ned. Der er en til stede som hjælper. Vi skal nok rydde op så der ikke står noget i vejen.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i herfølge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i herfølge, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950.00,- til 1,550.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!