
Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Super veludført opgave - de varmeste anbefalinger herfra."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Super veludført opgave - de varmeste anbefalinger herfra."
Nykøbing F
"Everything went fine"
Næstved
"Det var en fornøjelse at have ham til at udføre opgaven for mig. Han er hårdt arbejdende og helt sikkert anbefales. Der er ingen tvivl på jeg vil bruge ham igen 💪"
Hedehusene
"Super venlige og udførte arbejdet godt. Vil klart bruge jer igen til næste opgave."
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Roskilde
"Hurtig og effektivt."
Hvidovre
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Bedst anbefaling herfra. Kommer til tiden og alt sker lige som aftalt. De var vel forberedt for opgaven, og havde de faglige kompetencer. Vi kommer til at bruge dem igen i fremtid . +++ herfra
Flyttning
4.000,-
"Jeg kan anbefale Alexander. Han er dygtig til sit arbejde og er en venlig person.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
samling af lille toilet møbel.
250,-
Godt
Flyttetransport
4.000,-
Super effektiv og punktlig. En haj til at køre med stor trailer🚗 tusind tak Cecilie.
Kørsel af 13 kasser Nykøbing F til Øster Ulslev
300,-
Godt arbejde, og til tiden .
hjælp til forskellige ting i lejlighed
1.900,-
Rigtigt godt arbejde 😀
Stort klædeskab skal skilles ad og enten smides ud eller vedkommende der hjælper kan tage det med hjem. Stor reol fra udestue skal bæres ud i haven. Massagebriks skal bæres i kælderen og det skal babysengen også
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Flytning af løbebånd fra stue til kælder
1.200 kr
Nykøbing F
Løbebånd skal flyttes fra stueplan til kælderværelse. Der er tale om en lige (ikke snoet) kældertrappe. Løbebåndet skal igennem 2 døråbninger. Løbebåndet skal bæres på højkant (den lange side). Løbebåndet er ca. 1,5 m. lang og 1 m. bred. Det vejer omkring 105 kg. Ejer har ikke mulighed for at assistere, hvorfor opgaven formentlig kræver 2 personer.
Flyttning
4.000 kr
Nykøbing F
Nogle Møbler og flyttekasser
Flytning af ting fra lagerrum
1.000 kr
Nykøbing F
Der skal flyttes ting fra et 12kvm lagerrum, det kan godt være i en flyttebil, de fleste ting er ikke så tunge men der er et løbebånd som vejer 60 kg ca. også er der nogle håndvægte ellers er det meste bare flyttekasser, der er ingen elevator i den nye lejlighed og lagerrummet ligger i stue etagen, der er parkering lige ude foran
Hente højtalere i Nykøbing Falster
800 kr
Nykøbing F
mangler en til at hente 11. højtalere i **** ******** ******* og transportere dem til **** græsted. 2x 198 x 1100 x 395 mm højtaler og masse par små. vægt i alt er nok omkring 75kg.
Privat flytning
5.306 kr
Nykøbing F
Skal have tømt og flyttet mine ting fra min ca 90kvm lejlighed og kørt til ny bolig *********r er 2 rum
kørsel til julefrokost i partybus -Frem og tilbage
1.749 kr
Nykøbing F
kørsel fra ******** til dalby julefrokost arangement afhentes kl 01 om natten og køres retur til *******. må der drikkes genstande i evt. minibus der er ca 6 der skal transporteres firma arrangement
Flytning
4.500 kr
Nykøbing F
Møbler og flytningskasser
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i nykøbing f til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i nykøbing f, i post nr: 4942 til 4882.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.780,00,- til 4.630,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!