![Opgaveejer for løst opgaver online](https://d10a6kin4dgxel.cloudfront.net/180x180/users/85a6fde0-e2d2-4a3e-8dae-ecbfcd801712.jpg)
Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Kommunikation ikke 100% men var hurtig & effektiv og bar helt ind & satte sengen op. Vil anbefale og bruge igen"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Kommunikation ikke 100% men var hurtig & effektiv og bar helt ind & satte sengen op. Vil anbefale og bruge igen"
København N
"super hurtig og god"
Malmö
"Super hurtig og flink"
Randers NV
"Der blev lavet et rigtigt flot arbejde, tak for det"
Hedehusene
"Upåklageligt🙂 Akut udrykning, effiktivt og professionelt arbejde👍 Mange tak."
Roskilde
"Suverænt og fejlfrit!"
Hvidovre
"Pålidelig og effektiv"
Aarhus N
"Opgaven udført upåklageligt, det ser godt ud og lige det vi ønskede det skulle blive til😊Christian og team , skønneste folk, vender helt sikkert tilbage, kan varmt anbefales😊🌞👍"
Dejlig oplevelse 😊
Afhentning og transport af vitrineskab
900,-
Super hurtig. Altid venlige. Kan kun anbefale dem 😊
Flyttehjælp
3,400,-
arbejdet blev udført som aftalt og behagelig ung mand
Hjelp at flytte plantekrukker fra terrassen
205,-
Sød og zyc
flyttet et klædeskab i Herning
1,000,-
Super hurtigere og flot stykke arbejde. Kan kun give 👍👍👍
Bærehjælp til vitrineskab
800,-
Hej Jørn Mange tusind tak for hiælp 😊
Hentning af store træplanker
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Transport af Lupo 3L i Holstebro
500 kr
Holstebro
I need my lupo 3l transported in holstebro area (8 kilometer)
Campingvogn transport fra A til B
400 kr
Randbøl
Campingvogn skal på lad og køres fra ********** og til Eg****
Flyttehjælp til tunge møbler
1,000 kr
Herning
Hejsa, min far skal flytte på plejehjem mandag den 1. juli og jeg har derfor brug for et par stærke hænder til at hjælpe med at flytte - bl.a. er der nogle tunge møbler, så som en stor gl. Chesterfield hjørnesofa (kan deles i to), et massivt rundt sofabord samt tv chatol, tv + det løse - ca. 6-10 flyttekasser mv. Han flytter fra en slidt bolig på 1. sal med en lang lige trappe ned. Han flytter ind i en 66 kvm. lejlighed i stue-etagen, så det er begrænset, hvad han kan have med :) Min mand vil være i stand til at hjælpe, men han kan ikke løfte de tunge ting selv, der er brug for minimum en mere til det tunge. Det hele skal kun flyttes 900 meter, da plejehjemmet ligger tæt på. Vi skal nok sørge for at leje en flyttetrailer til formålet. Venlig hilsen
Sofa skal flyttes
500 kr
Give
Skal have flyttet en sofa
Jeg søger en der kan låne mig en campingvogn til billige penge, som jeg kan bo i indtil jeg får den lejlighed som jeg er skrevet op til, jeg skal nok bruge den ca 3-4 måneder og måske mere eller mindre, kommer helt an på hvornår jeg får min lejlighed.
1,500 kr
Videbæk
Som sagt søger jeg en, som kan låne mig en campingvogn til billige penge pr måned, ca 3 -4 måneder og måske længere tid eller kortere tid, alt efter hvornår jeg får min lejlighed som jeg er skrevet op til.
Flyttehjælp fra Lemvig til Bøvling
3,000 kr
Lemvig
Jeg skal flytte fra Lemvig til Bøvl******** fredag den 28/6
Lufthavns kørsel om natten d 1 juni kl 1:00
300 kr
Billund
Vi ankommer til Billund lufthavn natten d 1 kl 00:10 og vil gerne afhentes og køres til Silkeborg kl 1:00.
Vareafhentning og levering i Vejle
Randbøl
I VEJLE En vare skal afhentes idag fra ***** Vester**** * i Vejle til ********* * i Vejle idag
Afhentning af vare i dag
Randbøl
En vare skal afhentes fra supermarked, tankstation,kiosk 300m idag den 17/6-24
Varehentning i supermarked Vejle
Randbøl
En vare skal hentes i et supermarked 300 m hen i eftermiddag/aften Fra ***** Vester**** * **** Vejle Til. ******************* Vejle
Varer afhentning i Vejle i aften
Randbøl
Nogle varer skal hentes 300 m henne i ***** i Vejle iaften
Flyttehjælp til møbler i Struer
646 kr
Struer
Søger flyttehjælp Skal have kørt nogle møbler til deponi Det gælder 3 møbler og 2 stole. Møbler er en lille sofa der kan skilles i tre. Et lille klædeskab dem på 120 cm Ca. Og et tvbord der er en meter lang Ca. Det er i struer og det er 4 km i kørsel. Det er på første men der er ikke særlig mange trapper.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i hemmet til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i hemmet, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!