
Se profil
Chano T..
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Flot og effektiv arbejde"
Verifikationer
Info

Afhentning af hvidevarer
Vaskemaskine, fryser mm.
Fjernelse af stort og småt
Løft ned ad trapper
Og meget mere
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Esbjerg
"Flot og effektiv arbejde"
Info

Se profil
Esbjerg
"Meget professionel, høflig og punktlig. 5 stjerner på alt."
Info

Se profil
Esbjerg Ø
verificeret
"Daniel var super dygtig og punktlig. Han kom til tiden, var nem at kommunikere med og løste opgaven bedre end forventet. Arbejdet blev udført grundigt og professionelt – jeg kan varmt anbefale ham til andre. Jeg vil helt sikkert arbejde sammen med ham igen i fremtiden! 🌟"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Alt fungerede som det skulle."
Info

Se profil
Lystrup
verificeret
"Martin var der til aftalt tid og med godt humør blev opgaven løst som ønsket og forventet. Man kan roligt benytte Martin til de opgaver som han har mulighed for at byde ind på."
Info

Se profil
Billund
verificeret
"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"
Info

Se profil
Odense SØ
"Stor opgave med at rydde hus med stueetage og kælder hvor der var samlet rigtig mange ting og ikke været gjort rent i mange år. Alt er ryddet ud som aftalt og fik fjernet planter foran køkkenvinduet som en ekstra aftale der blevet lavet undervejs. Vi har kun skrevet sammen i Handyhand appen, har været super venlig hele tiden. En smule svær at få fat på, men sådan er det nok når man venter spændt på hvordan det går. Tak for en KÆMPE hjælp og kan kun anbefale Mathias på det varmeste. Hilsen An-Marie."
Info

Se profil
Rønde
"Dygtig og hurtig, klar anbefaling herfra"
Info

Hurtig, præcis og udført som aftalt.
Optage og bortskaffe fliser
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning af sand og lidt sten
4.000 kr
Flyning af ca 5 m3 sand til container. skal tranporteres ca. 25 meter. Contaiiner står ved indkørsel Optagning og flytning af ca 0,3 m3 pigsten til container. Optagning af bed med garnitskærver 0,5 M5, i indkørsel. Skal i container, der står lige ved siden af. Der skal gøres klar til at lægge fliser, hvor bedet har været. Jord skal i fyldes i haven og sand fra haven fyldes i bed
Fjernelse af oprenset havedamsaffald
1.000 kr
Affald fra rensning af havedam : Irisrødder med jord/ler ca. 50-60 kilo. Skal på genbrugsplads. Vi har trillebør, men måske en bedre kan tages med ? Adgang fra indkørsel, halvt fliser og græs. Genbrugsplads fem km fra adressen.
Fjernelse af sand + stabilgrus
5.000 kr
Vi har ca 30-40 kvm med sand og stabilgrus der skal graves op og bortskaffes. Der har tidligere lagt fliser. Er i tvivl om hvor dybt der skal graves, men det skal være sådan, at der kan gro græsplæne. Derefter fyldes op med jord og gøres klar til, at der kan sås græs Der er adgang til maskiner
Bortskaffelse af jord med grab
4.450 kr
Lukket have ud til vej. Der er ingen adgang til haven fra vejen - kun over hækken (160 cm høj). Jord skal skrælles af, da der er niveauforskel og vand mod huset. Jeg ved ikke, hvor meget det drejer sig om, men vi har cirka 12-14 cm vand stående ved døren ind til soveværelset. Omkring 2 m3 jord skal bortskaffes, vil jeg gætte på.
Optage og bortskaffe fliser
2.250 kr
64 fliser a' ca. 50kg pr stk skal tages op og bortskaffes. Om du vil beholde fliserne selv er helt op til dig. Det er store "fortovsfliser"
Fjernelse og genlægning af fliser
2.500 kr
Skal have pillet 2 rækker fliser ( de er 14x22cm) op langs hus sokkel ca 6 meter og der skal graves en 35 cm dyb og 15 cm bred kabelrende samt genlægning af fliser igen
Afhentning af fliser nok omkring 2 tons
1.500 kr
Jeg har omkring 20 (tunge men kan bæres) betonblokke jeg gerne vil af med, de har været gravet ned ved et plankeværk for stabilitet. Og jeg har en større mængde mindre fliser (brosten størrelse) jeg også gerne vil af med. Tidspunkt er jeg fleksibel med og jeg hjælper gerne med at læsse
Når du overvejer at bestille hjælp til at komme af med nogle hårde hvidevarer, er der nogle forhold, som er nyttige at kende til. Dette afsnit vil spore dig ind på servicens indhold, behovet for udstyr til opgaven samt forhold omkring fastsættelse af prisen. Læs med og bliv klædt på til at foretage nogle gode valg på Handyhand-platformen.
Ofte indebærer opgaven med bortskaffelse af hvidevarer følgende:
Det er almindeligvis services som disse, der tilbydes inden for kategorien ‘bortskaffelse af hårde hvidevarer’:
Vær opmærksom på, at der findes mange forskellige typer af hårde hvidevarer, og at listen her derfor ikke er udtømmende.
Personen eller firmaet, der udfører bortskaffelse af hårde hvidevarer, er typisk:
Når det gælder bortskaffelse af hvidevarer, er det ofte noget af dette udstyr, der kommer i brug for at gøre arbejdet lettere:
Det er op til dig at aftale med personen, du hyrer gennem Handyhand-platformen, hvem af jer der står for udstyret. Det kan være forskelligt og afhænge af den konkrete opgave. Tag en god snak om, hvad der er behov for, hvad der er muligt, og hvordan I løser det. Sørg for at have detaljerne på plads forud for opgavestart.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget, når du opretter opgaven. Prisen kan afhænge af, hvilken størrelse husholdningsapparat der er tale om, antallet af apparater samt eventuelle besværlige adgangsforhold på stedet. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Interesserede folk byder på opgaven via platformen, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Fra 2025 kan man få fradrag for reparation af hårde hvidevarer. Læs mere om servicefradrag på Skats hjemmeside.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en handyhander, der kan tage sig af bortskaffelse af dine hårde hvidevarer, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til opgaven, foregår således:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud direkte på den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere har tid og mulighed for at tage sig af opgaven som ønsket.
Hvis du alligevel ikke vil have udført opgaven, så fortryder eller annullerer du, alt efter om du allerede har accepteret et bud eller ej. Følg den passende vejledning herunder:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail om dette.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere hen.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen efter accept af et bud. Og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Kendskabet til pålidelighed hviler primært på to ting: Dels er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte handyhandere.
I Handyhand kan vi assistere i brugen af vores hjemmeside og vores app samt hjælpe ved eventuelle vanskeligheder med betaling eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Før, under og efter arbejdet kan du og handyhanderen med forstand på bortskaffelse af hårde hvidevarer kommunikere nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at modtage support. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem jer inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af din handyhander og af handyhanderens samlede indsats. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver udtryk for dine prismæssige forventninger. Herefter vil dygtige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Der findes mange modtagere af servicen ‘bortskaffelse af hårde hvidevarer’. Her er nogle af dem, der især kan få gavn af hjælpen:
Ja, følgende betegnelser dækker typisk samme eller lignende service som ‘bortskaffelse af hårde hvidevarer’:
Nej, det behøver man ikke, når man bruger Handyhand-platformen. Hos Handyhand tager vi os af de nødvendige formaliteter. På den måde undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Enten kan du forære eller sælge dine hvidevarer til forretninger, der bruger reservedelene til at lave nye produkter. Eller du kan aflevere dem på genbrugsstationen, ofte i kategorien ’komfurer & vaskemaskiner’ eller ‘Stort elektronik’. Sorteringen af hårde hvidevarer kan variere fra kommune til kommune. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at udføre arbejdet inden for genbrugs- eller lossepladsens åbningstider. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer – for eksempel hvis du bor i etageejendom.
Det er først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give dig tryghed. Vi anbefaler, at du tager følgende med overvejelserne:
Drøft i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen udfører opgaven uden din tilstedeværelse. Sørg for at være enige om planlægningen helt ned i detaljen.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at kunne bortskaffe hårde hvidevarer.
Kun hvis arbejdet indebærer at koble husholdningsmaskinen fra el- og vandtilslutning, hvor det kræver en autoriseret fagperson, skal du sørge for at finde en person med de rette godkendelser. For eksempel en elektriker.
Ikke alle handyhandere, der tilbyder at bortskaffe hårde hvidevarer, tilbyder samtidig garanti for deres tjeneste. Det er op til den enkelte. Derfor bør du spørge handyhanderen direkte for på den måde at få afklaret, om garanti er en mulighed eller ej.
Når du booker hjælp til bortskaffelse af hårde hvidevarer via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i esbjerg v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i esbjerg v, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bortskaffelse af hårde hvidevarer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 4.450,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!