Bortskaffelse af hårde hvidevarer i Dragør

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud på afhentning af dine hårde hvidevarer i Dragør

Eksperter til alle dine behov

Afhentning af hvidevarer

Vaskemaskine, fryser mm.

Fjernelse af stort og småt

Løft ned ad trapper

Og meget mere

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste affaldsfjernere i Dragør

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Casper B..

Dragør

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Casper er mega behagelig at arbejde med, hurtig og super positiv at tale med, så kæmpe anbefaling herfra."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mads A..

Rødovre

5,0
28 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Varm anbefaling herfra"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Michael F..

Værløse

4,9
392 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Alt gik som smurt"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mikkel H..

Kastrup

5,0
71 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Perfekt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1503 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super service - hurtig og effektiv."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Musa J..

København K

4,7
69 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg kan kun anbefale Musa, han fjernede en stor omgang bygge- og haveaffald fra min baghave i regnvejr, helt uden at trække en mine - super effektiv arbejdskraft, og han er meget behagelig af væsen. Pengene værd!!!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Dennis B..

Rødovre

5,0
50 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"awesome! 5/5"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Patrick S..

København S

4,8
5 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"fantastisk"

Verifikationer

Info

mit id verificering

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Kan varmt anbefale Søren Han overholder hvad han lover, og måske mere til. Han køre før man er tilfreds, flere af hans slags ville gøre hverdagen lettere for alle Tusind tak for hjælpen Søren 😁😁

Afhentning og bortkørsel af jord/grus

19.000,-

comment.user?.profileImg

Super flot arbejde . Har fået kørt jord væk fra trampolin. Alt er fjernet, jorden revet. - mere end jeg forventede. Så alt i alt, kan de klart anbefales! Vil bruge igen :-)

Kørt jord væk

2.500,-

comment.user?.profileImg

Klaus har udført et super stykke arbejde. Der var god kommunikation helt fra starten og der er ikke noget at sætte en finger på! Han får hermed vores varmeste anbefaling!

Bortkørsel af flise og jordaffald

2.000,-

comment.user?.profileImg

Opgave blev accepteret, tidspunktet blev aftalt. Men ingen mødte ingen op. Og der bliver ikke svaret på Beskeder. Kan desværre ikke anbefales.

Bortkørsel af 5 kubik meter jord

5.000,-

comment.user?.profileImg

Fik aldrig udført arbejdet.

Bortkørsel af 5 kubik meter jord

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af skraldemænd

Baseret på 560 Anmeldelser

4.80
512
19
9
3
17

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Dragør

Opgravning og bortkørsel af 30 meter hæk

3.000 kr

Opgravning og bortkørsel af hæk i skel mod nabo. Det er en gammel blandingshæk med bl.a. liguster. Den er ca. 180 høj. Der er køreadgang med minigraver.

Opgravning og bortkørsel af 30 meter hæk

3.000 kr

Opgravning og bortkørsel af 30 meter hæk

Afhentning af 40-45 kubikmeter jord fra en Villa i Dragør

7.130 kr

Vi er ved at grave ud til anneks og skal have bortskaffet jorden. Vi har pt. 11 kubikmeter klar. Ialt forventer vi 40-45 kubikmeter jord. Jorden er pt. placeret langs med hækken. Vi ønsker billigste mulighed. Med grab eller container. Det er jord med lidt sten og rødder i. Jorden kan enten fjernes i flere omgange eller på én gang.

Kørt jord væk

2.500 kr

Jord fra nedgravet trampolin skal køres væk. Der er vist på billed 2 - hvor jorden kan køres ud af haven til p plads. ( stien i haven er ikke den største da der ligger brædder, men der kan fint køres en trillebør) Vi har en trailer til brug hvis du kan bruge den, ligeledes skovl, spade og trillebør. Genbrugsplads ligger 2,8 km væk.

Bortførsel af jord

1.000 kr

Vi graver hul til trampolin, og kunne godt bruge hjælp til at bortskaffe jord. Kræver egen bil og trailer eller lign. Vi hjælper med at læsse jord.

Afhentning af jord fra forhave i Dragør - gode forhold

5.000 kr

Afhentning og bortskaffelse af ca 10 m3 rent fræst jord - jord er gravet ud og ligger klar. Tæt på vej i forhave, så arbejdsforhold. Motorbør og container/trailer skal medbringes…

Afhentning og bortkørsel af jord/grus

15.000 kr

Hej Jeg skal grave 35 cm jord af på et areal på 37 kvm og det skal køres væk til certificeret aftager Det er muligt at komme til med en lille gravemaskine

Fjerne jord og fliser

1.600 kr

Skal have fjernet fliser og 5 cm jord (3X1) . Under fliserne skal der fjernes 3 cm sand. Opgaven indeholder bortskaffelse af jord og sand.

Hvad dækker bortskaffelse af hårde hvidevarer over?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål om bortskaffelse af hårde hvidevarer

  • For at hyre en handyhander, der kan tage sig af bortskaffelse af dine hårde hvidevarer, følger du disse enkle trin: 

    1. Opret opgave: Begynd ved at oprette en opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du detaljeret, hvilken hjælp du har brug for. Angiv også, hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Angiv budget: Giv et skøn over, hvad du vil betale for opgaven, så de interesserede handyhandere har mulighed for at imødekomme dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Efter kort tid vil du begynde at modtage tilbud fra dygtige handyhandere i dit nærområde.
    4. Vælg en handyhander: Gennemse de tilbud, du modtager, og acceptér et tilbud, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Begynd: Når du har fundet den rette person til at hjælpe med bortskaffelse af hvidevarer, og du har accepteret tilbuddet, kan arbejdet gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer til opgaven, foregår således:

    • Reservation: Efter at du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningen er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Du modtager bud direkte på den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere har tid og mulighed for at tage sig af opgaven som ønsket.

  • Hvis du alligevel ikke vil have udført opgaven, så fortryder eller annullerer du, alt efter om du allerede har accepteret et bud eller ej. Følg den passende vejledning herunder:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen, og forklar årsagen til aflysningen.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail om dette.

     

    Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere hen. 


    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen efter accept af et bud. Og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
     

  • Kendskabet til pålidelighed hviler primært på to ting: Dels er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders oplevelser med handyhanderne. Dels kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos de enkelte handyhandere. 

  • I Handyhand kan vi assistere i brugen af vores hjemmeside og vores app samt hjælpe ved eventuelle vanskeligheder med betaling eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Før, under og efter arbejdet kan du og handyhanderen med forstand på bortskaffelse af hårde hvidevarer kommunikere nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I vil lave ændringer, eller I ønsker at modtage support. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem jer inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af din handyhander og af handyhanderens samlede indsats. Det sker inde på selve Handyhand-platformen. På den måde er du med til at sørge for, at andre brugere af platformen i fremtiden kan træffe gode og velovervejede beslutninger.

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver udtryk for dine prismæssige forventninger. Herefter vil dygtige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Således kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en privat affaldsfjerner?

Når du booker hjælp til bortskaffelse af hårde hvidevarer via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave på platformen. Modtag straks tilbud fra handyhandere nær dig.
  • Sammenlign: Sammenlign hurtigt tilbuddene fra de dygtige handyhandere. Vælg frit det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også når du stiller særlige krav. 
  • Gennemsigtigt: Med adgang til at se andre kunders anmeldelser af handyhanderne, får du bred indsigt i, hvad de kan. 
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Prisestimat: Få hjælp til at lave et skøn over prisen ved at bruge prisberegneren, som findes på vores hjemmeside.
  • Sikker betaling: Du kan trygt overføre penge gennem Handyhands brugervenlige betalingssystem.
  • Support: Vi står klar til at hjælpe, så du kan få et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Skadegodtgørelse: Du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse, så længe du selv har en almindelig skadeforsikring, for eksempel en indboforsikring. Orientér dig på vores hjemmeside om betingelserne for godtgørelse.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale og dygtige handyhandere danner grundlag for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov.

Handyhand gør det nemt at finde en skraldemand i dragør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien skraldemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige skraldemænd i dragør, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bortskaffelse af hårde hvidevarer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.750,00,- til 7.400,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!