
Se profil
Morten V..
Bedsted Thy
Seneste Anmeldelse
"God kommunikation, aftalen blev overholdt og opgaven udført til fuld tilfredshed. Desuden er Morten et venligt og hjælpsomt menneske."
Verifikationer
Info

Arbejdsmand til faglærte
Arbejdsmænd til jord og beton
Pladsmænd
Håndmænd til maskinføring
Oprydningsfolk
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Bedsted Thy
"God kommunikation, aftalen blev overholdt og opgaven udført til fuld tilfredshed. Desuden er Morten et venligt og hjælpsomt menneske."
Info

Se profil
Odder
"Tak til Michael for et super flot stykke arbejde, som krævede gode ideer til arbejdets udførelse og en god og dygtig håndværker. Det er Michael, han kommer med gode ideer og det har hjulpet os til at få det bedste lavet i vores have. Et redskabsskur og en 8 meter lang trappe ned til skuret. Alle aftaler var overholdt og Michael svarede altid på beskeder. Vi giver Michael 5 fulde stjerner."
Info

Se profil
Hvidovre
"everything was perfect!"
Info

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info

Se profil
Billund
"Alt var godt"
Info
Se profil
Lystrup
"Super tilfreds med udført arbejde!"
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Se profil
Birkerød
verificeret
"👍🏼💪🏼"
Info

"Boris har lavet sit arbejde flot og omhyggeligt. Aftalerne blev overholdt og han er rigtig venlig og imødekommende. Stor anbefaling herfra :-)"
Forskellige små monterings-opgaver og et par tilskæringer af egetræshylder samt boring af huller i disse
1.200,-

"Hurtig service. Skønt at få hjælp af en som kan sit arbejde"
ophængt ny persienne skal skrues op
400,-

Grundigt og omhyggeligt arbejde
Svejsning af to hængsler
500,-

"Jeg er SÅ tilfreds!\nSami er utrolig dygtig, samarbejdsvillig og hjælpsom. \nTak Sami."
Fjernet 4 ledninger/kabler efter væltet væg.
1.234,-

"super godt meget venlig mand"
opsætning af loftlamper
1.000,-

"God service"
Ophængning af dartskive
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Udflytningsrengøring
1.250 kr
Lejlighed er 60 kvm - skal rengøres når vi har flyttet alt ud så det er lige til og nemt for vedkommende at udføre dette. Lejligheden har en stue, et værelse, lille køkken og lille badeværelse, samt en lille gang. Listen til rengøring er tilføjet forneden som skal udføres. Forventer at udstyr har den som udfør opgaven, ellers kan vi godt skaffe udstyr til rengøring dog til en billigere pris. List som skal udføres er specificeret her. Generelt: Vær opmærksom på, når du flytter møbler ned af trappen, at der ikke stødes på trappevægge, da lejeren vil blive draget til ansvar for disse ”stødmærker”. Alle lamper, der ikke hører til lejligheden nedtages. Alle gardiner/persienner nedtages. Sørg for at alle lampeudtag har muffer monteret, så der ikke er blottede ledninger. Sørg for at alle pærer i spotlys og lamper, som hører til lejemålet virker. Sørg for at alle sier på vandhanerne er til stede og afkalkede. Sørg for at alle propper til vaskene er til stede og i orden. Sørg for at fjerne alle uoriginale viskestykke- og håndklædeholdere. Alle dørhåndtag efterses, og evt. løse håndtag fastgøres. Saml alle nøgler til lejemålet sammen, inkl. nøgler til postkasse, evt. kælderrum m.v., da de skal afleveres til flyttesynet. Alle lofter fejes ned for spindelvæv - også på badeværelset og i køkkenet. Er der fastgjorte skabe i lejligheden skal disse rengøres – dvs. vaskes og aftørres. Også oven på skabene. Alle dørkarme, gerigter og fodlister vaskes ned og aftørres. Samtlige indvendige døre (og specielt dørhåndtagene) i lejligheden rengøres samt lejlighedens dør (inkl. false) ind til lejligheden. Samtlige vinduer pudses ind- og udvendigt (også selve vinduesrammen rengøres!) samt vindueskarme rengøres. Alle stikkontakter m.v. renses grundigt for fedt. Samtlige radiatorer i hele lejligheden støvsuges og rengøres. Samtlige gulve skal støvsuges og vaskes med en hårdt opvredet klud. Evt. gulvtæpper støvsuges og afleveres i nyrenset stand. Hvis der k Køkken: Alle køkkenskabe og skuffer rengøres grundigt ind- og udvendigt og efterlades fri for fedtede overflader (vær særligt opmærksom på over- og undersider på overskabene, samt underskabenes sokler) Underskabet med skraldespandsstativet skal rengøres særlig omhyggeligt – specielt indersiden af lågen og bunden af skabet, som kan være meget beskidt. Køkkenlampe afvaskes og aftørres. Fliserne på væggen rengøres grundigt, så de er helt fedtfrie. Bordplade rengøres grundigt – også siderne og undersiden. Vasken og armaturet/vandhanen rengøres, afkalkes og poleres til sidst. Emhætte rengøres meget grundigt – rist/filter nedtages og emhætte rengøres. Pas på med våde klude, da der er strøm til emhættelys. Undersiden af emhætten er generelt meget fedtet, og skal derfor renses særlig grundigt, så gule fedtpletter kommer helt af – tjek også undersiden af skabene ved siden af. Filteret i emhætten rengøres grundigt, så det er fri for fedtrester. Sørg for at pæren i emhætten virker. Komfur/ovn/kogeplader rengøres meget grundigt. Ovnen skal være helt ren og fedtfri og fri for fastbrændt snavs – brun sæbe bør benyttes. Vær særlig opmærksom på at få rengjort kogepladerne, reguleringsknapperne, undersiden af panelet, ovnens inderste glas (både indvendigt og udvendigt – kan tages af!), ovnens gummiliste og ovnskuffen. Bradepande, bageplader og rist skal være til stede i ovnen og rengøres, så de er helt rene, fedtfrie og fri for fastbrændt snavs. Sørg for at pæren i ovnen virker – ovnpæren er en speciel pære, som kan købes i hårde hvidevarebutikker. Er der køle-/fryseskab i lejligheden skal dette afrimes og rengøres meget grundigt. Er der opvaskemaskine skal denne rengøres. Husk filteret og false ved lågerne. Badeværelse/toilet: Rengør alle fliser og vægge, og afkalk fliser og fuger grundigt. Evt. ventilator rengøres. Lampe tørres af med en hårdt opvredet klud og tørres efter, så alt støv fjernes. Blandingsbatteri, bruserhoved og slange samt stang rengøres og afkalkes grundigt. Husk at pudse efter. Eget badeforhæng nedtages. Hører dette med til lejligheden skal det afleveres nyvasket og helt fri for kalk. Håndvask og armatur rengøres grundigt og begge dele afkalkes og pudses efter. Husk også at rengøre under vasken. Spejl poleres grundigt. Evt. hylder rengøres. Toiletkummen skal grundigt renses og afkalkes, så denne er fri for render og belægninger. Resten af toilettet rengøres også grundigt – husk at rengøre helt bagved. Gulvet rengøres grundigt og afkalkes efterfølgende. Alle riste og afløb renses og rengøres grundigt, så de er fri for fedt og hår. Vinduer: Vinduer skal poleres indvendig og udvendigt Vinduesrammer vaskes ned Vinduesgummie listen vaskes evt. med en tandbørstning så alt det sorte kommer væk Lejlighed er 60 kvm
Opsætning af skyggelister på lille badeværelse
1.000 kr
Opsætning af plast skyggelister på renoveret badeværelse - i alt cirka 10-12 meter rundt. Vi har materialer og sømpistol. Skal der bruges andet værktøj bedes du medbringe dette.
Sæt lyskæder i et træ
1.000 kr
Sæt lyskæder i et træ helst snart muligt
Stål svejsning
500 kr
Trailerdele skal svejses. Kan leveres til din adresse. Den skal være max 30 minutter fra Aalborg
Montere pavillon
2.000 kr
Har bestil pavillon fra dancover som skal monteres på terrassen.pavillon 3-4 meter.
svejsning på stoleben
500 kr
Jeg har en barstol hvor svejsningen på 2 af stolebenene er knækket. Nogen der kan hjælpe med svejsning af dette? 😃 Der er mulighed for at udføre opgaven i min have 😊 Jeg bringer gerne stolen til et værksted
ch23 wagner reperation
1.500 kr
brud på en af stolperne der holder ryglænet oppe. meget skarpt brud. Jeg ved ikke hvor godt det kan repareres, men da vi lige har købt et sæt med 4, vil vi meget gerne have dette repareret. Selv hvis det ikke kan gøres perfekt. Vi er interreseret i et estimat på hvor godt det kan løses, og hvad prisen ville være. Det er en ch23 fra Wagner, midt 60'erne. Det er kun tale om en stol, vi har 3 identiske uden skade. Stolen kan sagtens flyttes til værksted, eller i kan komme her. Det er et meget rent og skarp brud, med minimal splintring.
Montering af brusevæg (ikea)
2.000 kr
Titel: Fast pris ønskes: Montering af IKEA glasvæg + brusestang (999 kr) Beskrivelse: Jeg søger en erfaren handyman/tømrer til en komplet løsning med: • Opmåling af min bruseniche • Afhentning af IKEA glasvæg (jeg har ingen trailer. Ca 8 km herfra) • Montering af glasvæggen inkl. beslag og silikone til vådrum. • Boring i fuger uden at de sprækker (bor til leje ved Himmerland boligforening, og har fået tilladelse) • Montering af brusestang (som medfølger) • Pæn og tæt finish, samt oprydning bagefter (gør jeg også gerne) Jeg ønsker en fast pris på hele opgaven, inkl. opmåling, kørsel, afhentning og komplet montering, du skal selv have det hele med. Skriv venligst: 1. Din faste totalpris 2. Hvor hurtigt du kan komme 3. Eventuelle billeder af lignende arbejde, du har lavet før. Arbejdet ønskes lavet snarest. Ps. Prisen/budget er incl prisen på væggen.. så 1000 i arbejdsløn
Hjælp til at montere gasfjedre i min seng
En allerede bygget seng hvor jeg ikke kan finde ud at at montere gasfjedre. Jeg har alt værktøj. Men ingen vejledning til hvordan de monteres. Jeg tror måske den kan findes på jysk hjemmeside
Ophængning af 3 x Montana moduler og
350 kr
3 moduler skal hænges op.
Wood burner stove installation
350 kr
I want a wood burner stove installed, in the house i am renovating. The house doesn't currently have chimney, so I'm looking at what options are available.
Lakering af køkkenlåger
2.000 kr
Træ køkkenlåger. 8 låger og 5 små skuffer.
Kogning af betonfliser
1.234 kr
Gamle fliser op. Lidt beton. 200 m2 nye herrgårdssten skal lægges. Jeg skaffer alle materialer, container, minilæsser osv. Jeg bortskaffer også det gamle. Har brug for ren arbejdskraft.
Tagrenderens
1.000 kr
Tagrende skal spules og rengøres, det samme med nedløbsrør. Sammenlagt længde er ca. 20 m. Tagrende er i 1. etage og der skal benyttes stige. Affald fra tagrende kan lægges på grunden.
Når du overvejer at gøre brug af udlejning af arbejdsmænd, når du skal hyre en arbejdsmand til en opgave, kan der være en masse forhold at tage hensyn til. Hvad indebærer servicen? Hvilket udstyr er nødvendigt? Hvem sørger for materialerne, der skal bruges? Disse og flere spørgsmål besvarer vi i det følgende, så læs med og bliv klogere på servicen, så du kan træffe de rette beslutninger, når du vil hyre en arbejdsmand.
En arbejdsmand kan tage sig af mange forskellige typer opgaver. Afhængigt af, hvad du konkret efterspørger, kan arbejdsgangen tilpasses derefter. Det er vigtigt at drøfte detaljerne med hinanden på forhånd for at forventningsafstemme. Overordnet ser arbejdsgangen typisk sådan ud:
Ja, man kan ofte også høre en ‘arbejdsmand’ omtalt som:
Man kan forestille sig mange, ofte håndværksprægede opgaver, samt forskelligartede reparationer, som man kan få udført ved leje af en arbejdsmand. Her giver vi et par forslag:
Det er vigtigt at bemærke, at den specifikke service, en arbejdsmand tilbyder, kan variere alt efter færdigheder og kvalifikationer. Vær præcis, når du beskriver opgaven ved oprettelse af den på platformen. På den måde gør du dit for at skabe det bedste match med en handyhander.
Personen, der udfører opgaver inden for kategorien ‘arbejdsmand’, kaldes typisk for en:
Udføres opgaven af et firma, vil det ofte være et af typen:
Sørg for at være tydelig, når du beskriver, hvilken hjælp du har brug for, når du skal leje en arbejdsmand, så du finder den rette arbejdsmand til opgaven.
Når du gør brug af udlejning af arbejdsmænd, vil de anvende en række remedier afhængigt af den specifikke opgave. Her er nogle af de mest almindelige:
Ofte bruger arbejdsmanden sit eget værktøj, men behovet for værktøj kan variere med opgaven, og derfor er det ekstra vigtigt, at du som kunde drøfter værktøj og udstyr med arbejdsmanden for at afklare, hvem der sørger for hvad. Måske kan du nemlig selv tilbyde at stille relevante remedier til rådighed for arbejdet.
En arbejdsmand bruger forskellige produkter og materialer, alt efter hvad opgaven lyder. Her er nogle af de mest almindelige inden for håndværksopgaver:
Ofte indhenter kunden selv materialerne, der indgår i håndværksopgaven, ved leje af en arbejdsmand til eksempelvis anlægsarbejde eller tømrerarbejde. Andre aftaler kan også laves indbyrdes mellem dig og handyhanderen. Det vigtigste er, at I selv sørger for en klar aftale, så der er overblik over, hvilke materialer der er brug for, og hvem der skaffer dem. Jeres aftale bør også være afspejlet i buddet.
Prisen afhænger af, hvad arbejdsopgaven går ud på, og hvor vanskelig den er. Som kunde er det dig, der indleder med at angive et budget ved opgaveoprettelse, når du søger udlejning af arbejdsmænd, der er tilgængelige. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din arbejdsmand udgifter til indkøbte materialer til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Håndværkerfradraget blev afskaffet 1. april 2022 og er derfor ikke relevant for opgaver udført derefter. Undersøg selv, om den hjælp, du efterspørger, falder inden for en af kategorierne i Skats servicefradrag.
Drejer din opgave sig om energiforbedringer, kan du eventuelt tjekke, om der aktuelt findes nogen energipuljer.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:
Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:
Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket.
Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder.
Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer.
Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer.
Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden.
Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave.
Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.
En arbejdsmand kan hjælpe en bred vifte af kunder med forskellige behov. Her er nogle af de typiske kunder og situationer, hvor en arbejdsmand kan være til stor hjælp:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at leje sin næste arbejdsmand, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med denne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår besværet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Det er først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed.
Hvis du stadig er interesseret i en sådan aftale, kan du overveje følgende:
Det er helt afgørende, at I er enige om og trygge ved jeres fælles aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Hvis der er flere håndværkere i gang på samme eller forskellige projekter, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra, så der ikke opstår dobbeltarbejde. Her er nogle forslag til, hvordan man kan skabe de bedste betingelser for de forskellige involverede:
Ofte er opgaverne, en arbejdsmand udfører, nogen, der ikke kræver bestemte faglige kvalifikationer, og der er ofte tale om håndværksmæssige opgaver. Tjek derfor, hvad din konkrete opgave kræver, når du vil leje arbejdsmænd, så du kan være med til at sørge for det rigtige match med en handyhander.
Det varierer fra handyhander til handyhander, om der tilbydes garanti for det udførte arbejdet. Er du interesseret i garanti, er det derfor vigtigt, at du drøfter det med den enkelte arbejdsmand, så det kan blive afklaret, om du kan få garanti eller ej.
Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i bedsted thy til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i bedsted thy, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!