Arbejdsmand i gang med byggeprojekt, iført sikkerhedshjelm og værktøj, symboliserer pålidelighed og ekspertise.

Arbejdsmand i Helsingør

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Helsingør

Arbejdsmænd til alle dine behov

Arbejdsmand til faglærte

Arbejdsmænd til jord og beton

Pladsmænd

Håndmænd til maskinføring

Oprydningsfolk

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste arbejdsmænd i Helsingør

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henrik K..

Birkerød

5,0
154 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"👍🏼💪🏼"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Khalil A..

Hvidovre

5,0
238 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget god service vil klart anbefale til mine venner"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Kevin C..

Helsingør

5,0
28 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kevin udførte arbejdet til UG, overholdt alle aftaler og leverede den bedste kvalitet. Tak!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Morad E..

København NV

4,8
163 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Morad did a really good job with replacing the sink in the bathroom. He takes time and ensures that you get the best result possible. Highly recommend him for your VVS needs."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

David A..

Helsingør

4,8
110 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Ok og hurtigt at udføre sine job"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

DHS - ..

Ishøj

5,0
121 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super service, godt håndværk"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Veselin V..

Ishøj

5,0
135 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Utrolig grundig og pænt arbejde med at sætte vores mange lamper op. Veselin var ud over meget dygtig, punktlig og rar. Jeg vil til hver en tid få hjælp fra ham igen og kan kun anbefale."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jacob C..

Helsingør

4,4
7 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Han eller de er svindlere. De sender dig et bud, hvor de siger, at de er tilgængelige på det tidspunkt, du angiver i din annonce, og når du har accepteret deres bud og bundet betalingen, siger de, at de ikke er tilgængelige på det tidspunkt, men to timer senere eller endnu senere. Så annullerer de ikke opgaven, og du spilder tid på at håndtere svindelnummeret."

Verifikationer

Info

firma registreted

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Min redningsmand! Og med jysk humor og stædig tålmodighed. Stabil og troværdig, er han også. \nJeg er nyindflyttet i mit hus, og han har ordnet alt lavpraktisk på hele bingopladen af ting, der er i den forbindelse. Og alle ting med gode resultater, som jeg er super tilfreds med.\n\nTak for samarbejdet! :-)"

Handyman

600,-

comment.user?.profileImg

Super udført arbejde. Mere end tilfreds Vil med glæde anbefale Sabin til alle. Tusind Tak. Hilsen Annemarie.

Ophæng tv- billederne spejl. Vægge er Beton Gibs og trævægge

2.000,-

comment.user?.profileImg

"Rigtig god, rolig og rar oplevelse med præcision, dedikation og inddragelse, når noget lige skulle overvejes."

Ophængning af lamper, billeder og reoler

3.200,-

comment.user?.profileImg

Alt i orden; flink, høflig, servicevillig, og fleksibel person Bertram, som også ryddede op efter sig

Samling af skab Ellested fra jysk

1.500,-

comment.user?.profileImg

Opgaven udført hurtigt og perfekt, og til en ganske fair pris :)

Ophæng af rullegardin på 2 m, i almindeligt højde vindue

500,-

comment.user?.profileImg

Fantastisk professionelt stykke arbejde. Højt service niveau

Samling af klædeskabe

2.700,-

Gennemsnitlig anmeldelser af arbejdsmænd

Baseret på 4248 Anmeldelser

4.93
4095
94
19
7
33

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Helsingør

Løst håndtag

500 kr.

Håndtaget falder af - enten skal skruen strammes, eller også skal håndtaget udskiftes - det er svært at se.

Samling af skænk med lys i

700 kr.

Samling af skænk med lys i skal samles på stedet ca 160 lang Fordelt i 3 kasser

Pendel- Verpan Vp Globe

1.200 kr.

Det kræver en særlig kompetance at udskifte tre kæder, der holder de fire skærme i en Verpan-VP Globe på plads. Lige nu er én af de tre kæder knækket - derfor vil jeg have alle tre kæder udskifet, så det ikke sker igen. Helst hjemme hos mig. Lampen skal tages ned og hænges op igen når den igen er funktions dygtig.

Handymand til ophæng af reol/ophæng af lampe og reperation af en gulvbræt

510 kr.

Vi er flyttet ind i en lejlighed og har små opgaver til handymand som vi ikke selv har mulighed for at udføre.

Handyman

1.200 kr.

Jeg skal have sat låger på en Mistra reol. Det er ikke en tung opgave og der er gode adgangsforhold. Tænker det kan klares med en skruemaskine. Der er tale om 2 låger

Samling/bygning af to skure og en pergola

14.950 kr.

Vi har købt et skur på ca. 2,2 m x 1,65 m, som skal samles op ad husmuren. På stedet er der stabilgrus, men ingen anden form for fundament. Derudover køber vi et skur/cykelskur til parkeringspladsen, som bliver ca. 5 m x 2,5 m. På stedet er der fliser. Vi ønsker også en let pergolakonstruktion over spiseområdet på terrassen – uden tag. Vi søger tilbud for at få et indtryk af det forventede prisniveau. Det viste budget i projektet er automatisk genereret af HandyHand – du er velkommen til at kontakte os med et modbud.

Opsætning af Pergolux-pergola med tilbehør

6.000 kr.

Jeg søger et professionelt firma til komplet montering af en PERGOLUX Custom Design S3 pergola (mål: ca. 3900 x 3230 mm) inkl. følgende tilbehør (se venligst vedhæftede dokumentation) Pergola skal monteres på væg og Jatoba hårdttræ træterrasse Komponenter der skal monteres: -Pergola (S3-model) med motoriserede lameller og integreret afløbssystem -LED-lys -PERGOLUX Heater -Frameless Glass Door System (S2) – 3 glasvægge i specialmål (for-, højre- og venstre side) -Control Box S3 – til styring af lys, varme og motor via fjernbetjening og app -Tilslutning til el inkl. korrekt tilslutning af motor, LED og varmeelementer (jeg sørger selv for EL tilslutning) Krav til leverandør: -Arbejdet skal udføres af fagfolk med dokumenteret erfaring i opsætning af pergolaer og glasvægge -Opgaven skal udføres er min 2 personer -Der skal udstedes faktura med garanti på det udførte arbejde -Leverandøren skal selv medbringe nødvendigt værktøj og udstyr -Leverandøren skal selv medbringe nødvendigt materiale. Herunder -Gevindskruer til væg og to komponentslim -Sikaflex-522 fugemasse -Træbolte til stolper

Udskiftning af kompressor i køleskuffe i butik

2.110 kr.

Vi har et kølebord med skuffer i vores café, vi tror kompressoren er ødelagt, da det ikke vil køle mere og derfor skal skiftes. Kølebordet har 4 skuffer og står så det er forholdsvis let at komme til.

Samling & opsætning af markiser

5.500 kr.

2 markiser a’ 6 meter/stk. skal samles og opsættes på væg over butik. Markiserne er identiske. Der er i forvejen lægter på væggen, da der i forvejen sidder markiser, som også skal nedtages. Der er masser af hjælpende hænder, hvis der er brug for det. El skal evt. tilsluttes.

Samling & opsætning af 2 markiser

5.000 kr.

2 markiser a’ 6 meter/stk. skal samles og opsættes på væg over butik. Markiserne er identiske. Der er i forvejen lægter på væggen, da der i forvejen sidder markiser. El skal evt. tilsluttes.

Reperation af markise

1.500 kr.

Har en udendørs elektrisk markise, der "hænger" lidt i den ene side og tænker at der skal skrues/strammes

Hvad tilbyder arbejdsmænd

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:

    1. Opret din opgave: Indled med at beskrive nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. anlægsarbejde eller at leje en bestemt type arbejdsmand. Det indebærer også detaljer om opgaven, samt det ønskede tidspunkt for dens udførelse.
    2. Angiv et budget: Dette vil give handyhandere en idé om dine prismæssige forventninger og gøre dem i stand til at tilpasse deres bud.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af din opgave vil du modtage tilbud på din opgave fra arbejdsmænd fra dit lokalområde.
    4. Vælg en arbejdsmand: Gennemse de tilbud, du modtager, og vælg den handyhander, der bedst opfylder dine krav.
    5. Bekræft og start: Når du har valgt en arbejdsmand, kan arbejdet begynde. 
  • Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet så er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket. 

  • Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder. 

    Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven, det handler om.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Afsend din anmodning.
    3. Afvent handyhanderen godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.       

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. 

    Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer. 

  • Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden. 

    Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave. 

  • Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en arbejdsmand med Handyhand?

Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige arbejdsmænd, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov - uanset om du stiller særlige krav til opgaven. 
  • Gennemsigtigt: Fordi du har adgang til anmeldelser fra andre kunder, kan du danne dig et overblik over, hvad alle arbejdsmændene har af kvalifikationer.
  • Billigt: Vores budsystem gør det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og brugervenlige betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere danner grundlag for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i helsingør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i helsingør, i post nr: 2962 til 3646.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.200,00,- til 9.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!