
Se profil
Matin B..
Højbjerg
Seneste Anmeldelse
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Verifikationer
Info

Arbejdsmand til faglærte
Arbejdsmænd til jord og beton
Pladsmænd
Håndmænd til maskinføring
Oprydningsfolk
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info
Se profil
Aarhus C
verificeret
"Mega effektiv, dygtig og rar:)"
Info
Se profil
Aarhus C
"Ulrik forklarede omhyggeligt hvad problemet var og ordnede døren til vores fulde tilfredshed"
Info

Se profil
Odder
"Tak til Michael for et super flot stykke arbejde, som krævede gode ideer til arbejdets udførelse og en god og dygtig håndværker. Det er Michael, han kommer med gode ideer og det har hjulpet os til at få det bedste lavet i vores have. Et redskabsskur og en 8 meter lang trappe ned til skuret. Alle aftaler var overholdt og Michael svarede altid på beskeder. Vi giver Michael 5 fulde stjerner."
Info
Se profil
Lystrup
"Super tilfreds med udført arbejde!"
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info
Se profil
Risskov
"Nice work done. Very punctual as well"
Info

Se profil
Aarhus C
verificeret
"Niklas er meget høflig og effektiv. Han er tillidsvækkende. Arbejder næsten uden pause og går ikke af vejen for det besværlige og tunge. Han får mine varmeste anbefalinger."
Info

"Klar anbefaling herfra! Morten hængte 2 lamper op i betonloft og der var ikke noget at sætte en finger på. Han havde endda købt materialer og var også så sød at hænge et maleri op! 🤩"
Hængt 2 lamper op
400,-

"It was a great pleasure to have him. He did more than what it was expected from the job. Definitely, he will be my choice next time"
Handyman
205,-

"Opgaverne var lavet færdigt hurtigt of effektivt."
Jeg vil gerne have ophængt et par lamper i min stue
500,-

Varmeste anbefalinger! Fik samlet skabe og han var super god. Tak for arbejdet!
Samle skabe
1.000,-

"Morten knoklede med opgaven og klarede den til UG!"
Hjælp til at fjerne ophæng og anker
650,-

"Fint og hurtigt"
Handyman
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Sage kaffe reparation
1.000 kr
Min sage espresso kaffe maskine er tilstoppet med kalk som stopper vandtilførslen i maskinen
Sætte stuk i en butik som er ca 100 m2
2.000 kr
Der skal sættes listestuk i en butik ca 100 m2
Hænge to ting op på beton væg HURTIGST MULIGT
1.000 kr
Har brug for hjælp til at hænge de her op hurtigst hurtigst muligt helst i dag eller i morgen
Opsætning af emhætte
1.390 kr
Hello, I need help with installing a built-in kitchen exhaust hood. I tried to install it myself, but the new hood does not fit properly into the existing built-in cabinet due to height differences. The existing opening would fit the hood, but the installation is difficult because: - There’s limited access to the mounting points, and - I can’t reach the areas where the screws need to be fixed according to the installation instructions. I may need some carpenter work or adjustments to the cabinet so that the hood can be properly fitted and secured. We have successfully removed the old emhætte. Please see attached pictures of the empty slot. The following model has been ordered and arrived: Bosch DFM064A53 https://www.bosch-home.dk/da/product/komfurer-ovne-kogeplader-og-emhaetter/emhaetter/fuldt-integreret-emhaette/DFM064A53 In case of any questions, do not hesitate to call. I hope this can be solved in the period 27-10-2025 - 29-10-2025. Note! I am on vacation from 30-10-2025 to 11-11-2025. Bets regards, Szilard Csongvay
Hænge diverse ting op
300 kr
Jeg skal have hængt 2 bogreoler og 1 knagerække op på børneværelse. Murstensmur. Sat 2 knager på skab. Der er ikke huller i skal til dem. IKEA Billy skab
Reparation/service af espresso kaffemaskine Rancillo klasse 8
2.500 kr
Jeg har en ældre espressomaskine der skrive service i displayet og trænger til eftersyn og måske reparation.
reparation af badeværelsesskab
500 kr
Skabet (35X210X60) står ustabilt og skal rettes op. Alle materialer til det er indkøbt. I den ene låge sidder skruerne for lavt, de skal rettes op. Mens skabet bliver repareret skal vaskemaskinen flyttes lidt ud. Den står under skabet. Opgaven kræver at man kan håndtere en boremaskine/ skruetrækker. Alt udstyr forefindes.
Hjælp til at justere / samle et spisebord
750 kr
Hej handyhanders, Kan i hjælpe mig her? Problem: Bordet er ustabilt. Kunden oplever, at midterste støttebjælke ikke sidder ordentligt fast mod bordpladen. Der er et lille mellemrum/gab, selv når skruerne er spændt i. Kundens oplevelse: Det var meget svært at få bjælken til at sidde fast første gang. Træet var ikke helt lige, og dyvlerne (træpinde til samling) var meget stramme. Flere personer har forsøgt at samle, men uden held at få det helt stramt. Skruerne kunne ikke skrues helt i, som manualen viser. Kunden er skeptisk ift. om en ny støttebjælke alene løser problemet. Leverandørens forslag (Rowico): De sender en ny støttebjælke + små kiler (til at udfylde gab). Nye trædyvler (dowels) er også på vej. Instruktion: Den gamle bjælke skal skrues af (4 skruer), hvorefter den burde løsne sig – men kunden har svært ved dette, da bjælken sidder meget stramt i dyvlerne. Kundens bekymring: Bordbenene var også lidt “skæve i træet” ift. samlingen. Tror ikke selv, at en ny bjælke alene vil løse det. Efterspørger en fagperson, der kan vurdere og evt. tilpasse samlingen.
Installering af kattelem
2.000 kr
Vi har brug for at få installeret en kattelem i et vindue i vores badeværelse. Kattelemmen forestiller vi os skal være i glasrude nedre til højre. Vedkommende der byder på opgaven skal også medbringe en kattelem som er egnet til at blive indsat og tilbudet skal også inkludere prisen på Kattelemmen.
Opsætte fodlister
2.500 kr
Jeg skal have sat fodlister på 40m i min lejlighed. Jeg kan godt købe fodlisterne, men du skal selv skære dem til og sætte dem op. Opgaven skal udføres mellem d. 3-7 oktober.
Når du overvejer at gøre brug af udlejning af arbejdsmænd, når du skal hyre en arbejdsmand til en opgave, kan der være en masse forhold at tage hensyn til. Hvad indebærer servicen? Hvilket udstyr er nødvendigt? Hvem sørger for materialerne, der skal bruges? Disse og flere spørgsmål besvarer vi i det følgende, så læs med og bliv klogere på servicen, så du kan træffe de rette beslutninger, når du vil hyre en arbejdsmand.
En arbejdsmand kan tage sig af mange forskellige typer opgaver. Afhængigt af, hvad du konkret efterspørger, kan arbejdsgangen tilpasses derefter. Det er vigtigt at drøfte detaljerne med hinanden på forhånd for at forventningsafstemme. Overordnet ser arbejdsgangen typisk sådan ud:
Ja, man kan ofte også høre en ‘arbejdsmand’ omtalt som:
Man kan forestille sig mange, ofte håndværksprægede opgaver, samt forskelligartede reparationer, som man kan få udført ved leje af en arbejdsmand. Her giver vi et par forslag:
Det er vigtigt at bemærke, at den specifikke service, en arbejdsmand tilbyder, kan variere alt efter færdigheder og kvalifikationer. Vær præcis, når du beskriver opgaven ved oprettelse af den på platformen. På den måde gør du dit for at skabe det bedste match med en handyhander.
Personen, der udfører opgaver inden for kategorien ‘arbejdsmand’, kaldes typisk for en:
Udføres opgaven af et firma, vil det ofte være et af typen:
Sørg for at være tydelig, når du beskriver, hvilken hjælp du har brug for, når du skal leje en arbejdsmand, så du finder den rette arbejdsmand til opgaven.
Når du gør brug af udlejning af arbejdsmænd, vil de anvende en række remedier afhængigt af den specifikke opgave. Her er nogle af de mest almindelige:
Ofte bruger arbejdsmanden sit eget værktøj, men behovet for værktøj kan variere med opgaven, og derfor er det ekstra vigtigt, at du som kunde drøfter værktøj og udstyr med arbejdsmanden for at afklare, hvem der sørger for hvad. Måske kan du nemlig selv tilbyde at stille relevante remedier til rådighed for arbejdet.
En arbejdsmand bruger forskellige produkter og materialer, alt efter hvad opgaven lyder. Her er nogle af de mest almindelige inden for håndværksopgaver:
Ofte indhenter kunden selv materialerne, der indgår i håndværksopgaven, ved leje af en arbejdsmand til eksempelvis anlægsarbejde eller tømrerarbejde. Andre aftaler kan også laves indbyrdes mellem dig og handyhanderen. Det vigtigste er, at I selv sørger for en klar aftale, så der er overblik over, hvilke materialer der er brug for, og hvem der skaffer dem. Jeres aftale bør også være afspejlet i buddet.
Prisen afhænger af, hvad arbejdsopgaven går ud på, og hvor vanskelig den er. Som kunde er det dig, der indleder med at angive et budget ved opgaveoprettelse, når du søger udlejning af arbejdsmænd, der er tilgængelige. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din arbejdsmand udgifter til indkøbte materialer til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Håndværkerfradraget blev afskaffet 1. april 2022 og er derfor ikke relevant for opgaver udført derefter. Undersøg selv, om den hjælp, du efterspørger, falder inden for en af kategorierne i Skats servicefradrag.
Drejer din opgave sig om energiforbedringer, kan du eventuelt tjekke, om der aktuelt findes nogen energipuljer.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:
Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:
Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket.
Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder.
Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer.
Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer.
Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden.
Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave.
Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.
En arbejdsmand kan hjælpe en bred vifte af kunder med forskellige behov. Her er nogle af de typiske kunder og situationer, hvor en arbejdsmand kan være til stor hjælp:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at leje sin næste arbejdsmand, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med denne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår besværet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Det er først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed.
Hvis du stadig er interesseret i en sådan aftale, kan du overveje følgende:
Det er helt afgørende, at I er enige om og trygge ved jeres fælles aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Hvis der er flere håndværkere i gang på samme eller forskellige projekter, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra, så der ikke opstår dobbeltarbejde. Her er nogle forslag til, hvordan man kan skabe de bedste betingelser for de forskellige involverede:
Ofte er opgaverne, en arbejdsmand udfører, nogen, der ikke kræver bestemte faglige kvalifikationer, og der er ofte tale om håndværksmæssige opgaver. Tjek derfor, hvad din konkrete opgave kræver, når du vil leje arbejdsmænd, så du kan være med til at sørge for det rigtige match med en handyhander.
Det varierer fra handyhander til handyhander, om der tilbydes garanti for det udførte arbejdet. Er du interesseret i garanti, er det derfor vigtigt, at du drøfter det med den enkelte arbejdsmand, så det kan blive afklaret, om du kan få garanti eller ej.
Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i aarhus c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i aarhus c, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!