
Se profil
Jørn D..
Billund
Seneste Anmeldelse
"Alt var godt"
Verifikationer
Info

Arbejdsmand til faglærte
Arbejdsmænd til jord og beton
Pladsmænd
Håndmænd til maskinføring
Oprydningsfolk
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Billund
"Alt var godt"
Info

Se profil
Odder
"Tak til Michael for et super flot stykke arbejde, som krævede gode ideer til arbejdets udførelse og en god og dygtig håndværker. Det er Michael, han kommer med gode ideer og det har hjulpet os til at få det bedste lavet i vores have. Et redskabsskur og en 8 meter lang trappe ned til skuret. Alle aftaler var overholdt og Michael svarede altid på beskeder. Vi giver Michael 5 fulde stjerner."
Info

Se profil
Hvidovre
"everything was perfect!"
Info

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"Var effektiv, men grundig, og mine projekter er løst med stor tilfredshed."
Info

Se profil
Odense C
"Oplevelsen med Brian var rigtig god. Kommunikationen var god, og arbejdet var effektivt!"
Info

Se profil
Birkerød
verificeret
"👍🏼💪🏼"
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Da vi bestilte fræsning af et stykke af haven, forventede vi, at der efterfølgende ville værre et større arbejde med at få det planeret og rettet til før vi kunne plante de mange planter. Men frygten for dette blev gjort til skamme. Opgaven blevudført til UG. Med høj grad af faglighed og præcision var Casper uden tvivl den rette, og får vores varmeste anbefalinger.
fræsning af have
1.800,-

Hurtigt og effektivt løsning af problemet, åben Kommunikation.
Plæneklipper reparation. Klingen kan ikke løsnes mere.
570,-

Venlig og arbejdsom, kun positive ting.
Samle et skur/cykelskur
800,-

"Dygtig og venlig handymand"
Sætte lampe op
250,-

Fantastiske ✨
Opsætning af sofabord
350,-

Så fint!
Ophæng af københavnerskabe
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Ny teakfiner på skuffer
2.300 kr
5 Skuffer skal have ny teak finer. Har ikke målene. Teak skal være som det gamle. Alt Det gamle teak skal fjernes. Finer skal limes og lakeres tænker jeg. Der er indbyggede håndtag - de bibeholdes - se billede. Skufferne er taget ud.
Nedtagning af asbestholdig tag på lille maskinhus
15.000 kr
234 m2 tag ønskes nedtaget og fjernet, eller pakket i godkendte poser som ejer evt skaffer. Taget er nemt tilgængeligt fra begge sider og den ene gavl. Ejer kræver dokumentation for certificeret nedtagning.
Væg ur reparation
300 kr
Jeg tror urværket har løsnet sig, og derfor går forkert nu. Jeg kan ikke indstille det, og sekundtviseren falder ned. Det er et gammelt ur som ligner et DSB ur.
Reparation af garageport
800 kr
Jeg har en rulle garageport der pludselig ikke trækker porten op mere. Den tænder og lyser fint.
Gamle staldventilation lukkes
4.000 kr
Vi søger hjælp til at få lukket 36 huller i vores staldbygning som pt er gamle ventilationer. Alt arbejde er i en højde der kan klares på en lille trappestige. Der skal limes 50mm multiblok i på ydersiden. Isoleres med knauf midt i. limes multiblok i på indersiden. Og pudses som finish på indersiden. Jeg sørger for materialer, værksted, værktøj og snacks 😄 Jeg sørger for afskaffelse af affald. Du skal bare smide det i en trillebør og ligge det i en stak
Sætte rionet op ved skraldespande
600 kr
Stolpefødder, stolper, rionet og værktøj haves (undtaget vinkelsliber/nedstryger). Der skal planes under 4 spande, sættes stolper op og monteres rionet på bagside og to sider af spandene, så de ikke længere kan vælte.
Samle møbler
2.500 kr
Hej, min kone og jeg søger hjælp til, at få samlet nogle møbler fra jysk. Møblerne, der skal samles, er: - 2 stk. 3 dørs klædeskabe. - 3 stk. brede kommoder med 6 skuffer i hver. - 2 stk. mindre kommoder. De ovennævnte møbler vil vi meget gerne have samlet hurtigst muligt. Vi kan fra mandag den 12. december fra kl. 11.00 og frem. Hvis du har mod på denne opgave, er du velkommen til at skrive. Venlig hilsen Torben Hansen
Samle møbler.
2.500 kr
Hej, min kone og jeg søger hjælp til, at få samlet nogle møbler fra jysk. Møblerne, der skal samles, er: - 2 stk. 3 dørs klædeskabe. - 3 stk. brede kommoder med 6 skuffer i hver. - 2 stk. mindre kommoder. De ovennævnte møbler vil vi meget gerne have samlet hurtigst muligt. Vi kan fra mandag den 12. december fra kl. 11.00 og frem. Hvis du har mod på denne opgave, er du velkommen til at skrive. Venlig hilsen Torben Hansen
Samling + opsætning/tilslutning af møbler til badeværelset.
Hej Min kone og jeg vil høre om der er én der kan hjælpe os med at samle + sætte et håndvaskemøbel et højskab og 3 håndklædestænger op på vores badeværelse og tage det gamle med + alt det det er pakket ind i. Det er vigtigt du har prøvet det før og har 100 procent styr på det. Der er lidt der skal pilles ned 2 håndklædeknager en lille hylde og en lille vaskekludsholder. Hvis du kan klare det hele må du meget gerne skrive. Venlig hilsen Torben Hansen Hurtigst muligt.
Dobbeltcarport inklusiv redskabsrum - samlesæt
Hvis dette kan alle sig gøre, kontakt mig gerne. Her er link til samlesættet som skal samles:https://www.davidsenshop.dk/christian-carport-836x630-cm-m-plast-trapez-tag-c-id34326-p-41619095318
Have hegn
Hej har et par stykker lamel hegn som vist på billedet som skal opsættes BYD gerne billedet er vedhæftet. BYD gerne eller kontakt mig på §§§§§§§§ Efter aftale
En dobbelt seng skal bæres ind og eventuelt monteres med gavl.
Hej en dobbelt senge skal bæres fra hoveddøren ind til soveværelset gavlen skal monteres neden for jeg har skrevet en beskrivelse af sengen: BYD gerne på §§§§§§§§ Kontinentalseng 180 x 200 cm. Hårdhed: Fast. Madras med 7-zonet pocketfjedreindlæg og 247 fjedre pr m2. Inkl. 7 cm topmadras med purskumskerne. Bundramme og ben medfølger. Inkl. sengegavl monteret med eksklusivt blåt velour betræk. Sengens højde er ca 60 cm inkl. 15 cm høje ben. Gavlen måler 122 cm i højden inkl. ca 13 cm høje ben. Dybden er 9 cm. Første oktober
4 loftslamper skal opsættes
Hej jeg har 4 loftslamper som skal opsættes i slutningen af september klarer du opgaven skriv til mig på §§§§§§§§ Mvh Sara I slutningen af september
Opsamling af Ikea børnesenge
To børne senge fra Ikea skal samles BYD gerne og kontakt mig på: §§§§§§§§ Efter aftale
Fodlister i hus
Hjælp til montering af fodlister i hus trælister som skrues fast. Hele huset. D 26-27 oktober haster lidt
Når du overvejer at gøre brug af udlejning af arbejdsmænd, når du skal hyre en arbejdsmand til en opgave, kan der være en masse forhold at tage hensyn til. Hvad indebærer servicen? Hvilket udstyr er nødvendigt? Hvem sørger for materialerne, der skal bruges? Disse og flere spørgsmål besvarer vi i det følgende, så læs med og bliv klogere på servicen, så du kan træffe de rette beslutninger, når du vil hyre en arbejdsmand.
En arbejdsmand kan tage sig af mange forskellige typer opgaver. Afhængigt af, hvad du konkret efterspørger, kan arbejdsgangen tilpasses derefter. Det er vigtigt at drøfte detaljerne med hinanden på forhånd for at forventningsafstemme. Overordnet ser arbejdsgangen typisk sådan ud:
Ja, man kan ofte også høre en ‘arbejdsmand’ omtalt som:
Man kan forestille sig mange, ofte håndværksprægede opgaver, samt forskelligartede reparationer, som man kan få udført ved leje af en arbejdsmand. Her giver vi et par forslag:
Det er vigtigt at bemærke, at den specifikke service, en arbejdsmand tilbyder, kan variere alt efter færdigheder og kvalifikationer. Vær præcis, når du beskriver opgaven ved oprettelse af den på platformen. På den måde gør du dit for at skabe det bedste match med en handyhander.
Personen, der udfører opgaver inden for kategorien ‘arbejdsmand’, kaldes typisk for en:
Udføres opgaven af et firma, vil det ofte være et af typen:
Sørg for at være tydelig, når du beskriver, hvilken hjælp du har brug for, når du skal leje en arbejdsmand, så du finder den rette arbejdsmand til opgaven.
Når du gør brug af udlejning af arbejdsmænd, vil de anvende en række remedier afhængigt af den specifikke opgave. Her er nogle af de mest almindelige:
Ofte bruger arbejdsmanden sit eget værktøj, men behovet for værktøj kan variere med opgaven, og derfor er det ekstra vigtigt, at du som kunde drøfter værktøj og udstyr med arbejdsmanden for at afklare, hvem der sørger for hvad. Måske kan du nemlig selv tilbyde at stille relevante remedier til rådighed for arbejdet.
En arbejdsmand bruger forskellige produkter og materialer, alt efter hvad opgaven lyder. Her er nogle af de mest almindelige inden for håndværksopgaver:
Ofte indhenter kunden selv materialerne, der indgår i håndværksopgaven, ved leje af en arbejdsmand til eksempelvis anlægsarbejde eller tømrerarbejde. Andre aftaler kan også laves indbyrdes mellem dig og handyhanderen. Det vigtigste er, at I selv sørger for en klar aftale, så der er overblik over, hvilke materialer der er brug for, og hvem der skaffer dem. Jeres aftale bør også være afspejlet i buddet.
Prisen afhænger af, hvad arbejdsopgaven går ud på, og hvor vanskelig den er. Som kunde er det dig, der indleder med at angive et budget ved opgaveoprettelse, når du søger udlejning af arbejdsmænd, der er tilgængelige. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din arbejdsmand udgifter til indkøbte materialer til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Håndværkerfradraget blev afskaffet 1. april 2022 og er derfor ikke relevant for opgaver udført derefter. Undersøg selv, om den hjælp, du efterspørger, falder inden for en af kategorierne i Skats servicefradrag.
Drejer din opgave sig om energiforbedringer, kan du eventuelt tjekke, om der aktuelt findes nogen energipuljer.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:
Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:
Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket.
Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder.
Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer.
Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer.
Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden.
Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave.
Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.
En arbejdsmand kan hjælpe en bred vifte af kunder med forskellige behov. Her er nogle af de typiske kunder og situationer, hvor en arbejdsmand kan være til stor hjælp:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at leje sin næste arbejdsmand, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med denne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår besværet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Det er først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed.
Hvis du stadig er interesseret i en sådan aftale, kan du overveje følgende:
Det er helt afgørende, at I er enige om og trygge ved jeres fælles aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Hvis der er flere håndværkere i gang på samme eller forskellige projekter, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra, så der ikke opstår dobbeltarbejde. Her er nogle forslag til, hvordan man kan skabe de bedste betingelser for de forskellige involverede:
Ofte er opgaverne, en arbejdsmand udfører, nogen, der ikke kræver bestemte faglige kvalifikationer, og der er ofte tale om håndværksmæssige opgaver. Tjek derfor, hvad din konkrete opgave kræver, når du vil leje arbejdsmænd, så du kan være med til at sørge for det rigtige match med en handyhander.
Det varierer fra handyhander til handyhander, om der tilbydes garanti for det udførte arbejdet. Er du interesseret i garanti, er det derfor vigtigt, at du drøfter det med den enkelte arbejdsmand, så det kan blive afklaret, om du kan få garanti eller ej.
Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i bramming til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i bramming, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 3.880,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!