Uffe M.
Storvorde
Seneste Anmeldelse
"Samme gode oplevelse som sidste gang han var her. Pænt ryddet efter færdigt arbejde. Anbefales."
Reparation af Postkasse
Tilretning af Postkasse
Udskiftning af Postkasse
Rådgivning om Postkasse
Alle postkasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Storvorde
"Samme gode oplevelse som sidste gang han var her. Pænt ryddet efter færdigt arbejde. Anbefales."
Billund
"Surt man ikke kan give 0 stjerner... Jeg valgte Jørn grundet hans fine anmeldelser her på siden.... Jørn kom og skiftede lidt på opgaven, så skulle han på ferie i 14 dage også ville han starter op lige efter igen, det aftalte vi og det helt ok med mig. Meeeen.. det nu snart en måned siden.... Har forsøgt kontakt her på siden, samt sms og opkald. Uden nogen former for reaktion.. Det bare ikke godt nok...."
Uffe skulle sætte en postkasse op for mig, med nedgravning af stolpe. \nDet gik uden problemer, godt og hurtigt. Tilfreds kunde her.
Nedgravning/nedstøbning af postkassestander
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Udskiftning af en ny postkasse
2,000 kr
Snekkersten
Den gamle postkasse skal monteres af og påsættes en ny. Den sidder fast i jorden.
Opsætning og nedstøbning af ny postkasse
1,000 kr
Brøndby Strand
Indkøbt ny postkasse + “ ben” som passer til . Gammel postkasse skal optages/ opgraves og der skal støbes nyt cement.
Pakkepostkasse
1,000 kr
Odense M
Den eksisterede postkasse blev paakoert og kan ikke bruges. Soklen var installeret med beton. Vi har købt en ny pakkepostkasse, der ville passe i det gamle hul, men vi kan ikke fjerne den gamle sokkel. Vi har brug for hjaelp. Det maa gerne vaere snarest muligt.
udskifte sprængt allux postkasse - stander er i orden
1,800 kr
Virum
jeg skal have en ny allux postkasse og den skal monteres på standeren-
Emhætte skal installeres
1,800 kr
København Ø
Jeg har en vegopphængt emhætte der ikke fungerer længre. Jeg har derfor købt en ny. Opgaven er at udskifte den gamle med den nye.
udskifte sprængt allux postkasse - stander er i orden
1,800 kr
Virum
jeg skal have en ny allux postkasse og den skal monteres på standeren-
Udskiftning af en ny postkasse
2,000 kr
Snekkersten
Den gamle postkasse skal monteres af og påsættes en ny. Den sidder fast i jorden.
Når du står over for at skulle booke en postkasseinstallatør, kan det være rart at sætte sig lidt ind på forhånd, hvad servicen egentligt dækker. Hvilke typer services inden for kategorien ‘postkasseinstallation og -reparation’ er for eksempel almindelige? Og hvad skal der bruges af udstyr og materialer for at komme i mål med de forskellige opgaver? Det og meget mere får du svar på ved at læse med i afsnittet her.
En postkasseinstallatør eller reparatør- tilbyder som oftest denne række af services inden for kategorien 'postkasseinstallation og -reparation':
Ja, denne service kan også kaldes:
Inden for kategorien ‘postkasseinstallation og -reparation’ findes der forskellige services, heriblandt:
Personen, der foretager installation og reparation af postkasser, betegnes oftest som:
Når det drejer sig om et firma, der er specialiseret denne service, kaldes firmaet ofte for:
Det, der især er værd at være opmærksom på i forbindelse med, at man skal have lavet noget på sin postkasse eller brevsprække, er de gældende regler for placering af postkassen på en husgrund. De kunne blive relevante for dig, hvis der alligevel skal laves om på placeringen.
En postkasseinstallatør eller -reparatør anvender ofte følgende remedier til løsningen af en sådan opgave:
I mange tilfælde kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse stykker værktøj som en del af sin servicen. Andre aftaler kan også indgås, for eksempel hvis du som ejer af postkassen selv ønsker at stille værktøj til rådighed for udførelse af opgaven. Men det er i alle tilfælde vigtigt, at I taler om det, inden opgaven påbegyndes, så der er enighed mellem jer og styr på alt det praktiske.
For at komme i mål med enten reparationen af en postkasse eller installationen af en helt ny postkasse er det typisk denne række af materialer, der kan eller skal bruges:
Ofte kan reparatøren, men hyrer, tilbyde at medbringe en del af materialerne, mens det andre gange er kunden, der sørger for dem. Det er op til dig og din handyhander indbyrdes at aftale. Så længe I bliver enige og sørger for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
Prisen bestemmes på baggrund af hvor stor og vanskelig reparations- eller installationsopgaven er, og hvor erfaren installatøren er. Det er imidlertid dig som kunde, der indleder med at angive et budget, når du opretter din opgave på platformen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Interesserede handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke nogen tilskud, der er tilgængelige i forbindelse med installation eller reparation af postkasse.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at finde frem til den rette hjælp til din postkasse, uanset om du skal have sat en ny postkasse op eller lavet en reparation, følger du disse trin:
Når du skal betale handyhanderen, du har hyret, så foregår det sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, returneres beløbet til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du muligheden for den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er sådan, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter. Som udgangspunkt kan man derfor regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid og mulighed på det tidspunkt, som du har ønsket.
Du kan hurtigt få overblik over, hvordan man fortryder eller aflyser en opgave på hjemmesiden eller på mobilen ved at se videoerne, vi har linket til, eller du kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, gennemgår vi den manuelt her i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du er altid velkommen til at genopslå din opgave på platformen, hvis du ønsker det.
Skulle der mod forventning opstå uforudsete skader direkte i forbindelse med, at arbejdet udføres på postkassen, er både du og handyhanderen dækket igennem Handyhands forsikring. Forsikringen er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring, og vi giver en nærmere beskrivelse af den og dækningen på vores forsikringsside.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver dette god mulighed for at vurdere den enkeltes pålidelighed, når man har brug for hjælp til opsætning af en ny postkasse.
Ønsker du at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange forskellige slags spørgsmål - lige fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i jeres aftale undervejs i forløbet, eller hvis der bliver brug for at modtage support hos os. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Når opgaven med postkassen er udført, har du mulighed for at vurdere den postkasseinstallatør, du hyrede. Det er vigtigt for fremtidige kunder, at du bedømmer den oplevelse, du havde, for at fremme servicen på platformen. Med andre ord er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til opsætning eller reparation af postkasser.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige interesserede installatører eller reparatører komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser - ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov mest muligt. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er at finde inde på den enkelte handyhanders profil på vores platform. Således har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din postkasseopgave.
Listen er lang over dem, der kan få hjælp til opsætning af ny og andet arbejde ved en postkasse. Vi giver nogle eksempler på oplagte modtagere af servicen her:
Nej, det er ikke nødvendig, når man bruger Handyhand-platformen. Handyhand tager sig nemlig af de nødvendige formaliteter lige fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det og i stedet kan fokusere på selve opgaven.
Ja, inden du får besøg af installatøren, er det en fordel, hvis du allerede har sørget for følgende:
Nej, det kræver ikke en specifik uddannelse, men det kræver ofte håndværksmæssig snilde og kendskab til gældende regler for blandt andet placering af postkasser på husgrunde.
Ikke alle postkasseinstallatører tilbyder garanti for deres arbejde - det er nemlig op til den enkelte at beslutte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med handyhanderen, hvis du ønsker garanti, så det kan afklares, om garanti er en mulighed eller ej.
At vælge Handyhand som platform til at finde hjælp til postkasseinstallation og -reparation er forbundet med en lang række betydelige fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!