
Han er en flink fyr og meget venlig, men opgaven blev ikke fuldført. Opgaven lød på: Hæk på 2,5-3m skal klippes ned til 1,8m. To over voksede træer skal beskæres og skud fra træerne der er rundt i hele haven, skal væk. Han har kun klippet lige en smule over 1/5 af hækken ned. Han hævder han ikke havde læst hele opgaven, men i beskeder har han specifikt nævnt at han kunne klare alle tingene. Vi havde også aftalt at alt haveaffald skulle væk. Det er kun blevet halvhjertet samlet sammen i sække som nu står her. Desværre har jeg ikke prøvet handyhand før og blev overtalt til at trykke "opgave fuldført" mod at få afslag i prisen kontant. Da jeg fik gennemset arbejdet må jeg indrømme det desværre ikke er udført særligt godt. Jeg tror blot han skal have noget mere erfaring og så en bil. Eller lære at sige "nej det kan jeg sørme ikke klare alligevel" hvis opgaven var sværere end forventet.
Hækklipning
4.830,-


























