Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Flyttemand
Flyttehjælp
Etage flyt
Afhentning af interiør
Privat flytning
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Hvis jeg kunne give 10 stjerner til Nazam havde jeg gjort det. Ham og hans kammerat gjorde et kæmpe arbejde for at få mit vitrine skab op på anden. Opgangen var ikke egnet til så stort et vitrine skab. De fortsatte hvor jeg er 100 på alle andre havde kastet håndklædet i ringen. Jeg kan klart anbefale alle at bruge ham. Han gør det sgu ordentlig."
Hedehusene
"Perfect help!"
Roskilde
"Kom til tiden, god kommunikation, godt udført opgave"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Rødovre
"Super fin"
Mega flink
Flytte 20 flyttekasser, 6 bogkasser , en seng, et bord og 6 stole fra 2. Sal og ned i en flyttebil som står på gaden søndag den 1. December på holmbladsgade på Amager ca kl 11,
1,450,-
Det gik super stærkt og meget effektivt, virkelig god service. Ville anbefale Omar til en hver tid!
Flyttehjælp med flyttebil
3,800,-
Super god hjælp af en meget flink fyr;)
Flyttehjælp til elevationssenge fra 1. sal til lejlighed på 2. Sal med elevator. Det er det tungeste. Ellers mindre møbler samt flyttekasser. Der er flere hjælpere på, men ikke til det tunge.
800,-
"Jeg har fået hjælp af Jonas og Jesper to gange ifm. flytning af møbler til et depotrum. De løste opgaverne 100% tilfredsstillende!"
Flyttehjælp (10 flyttekasser+enkelte møbler)
1,000,-
Super godt arbejde!👍
Flyttet 2 box madrasser, 1 sofa 2,20 cm længde, 1 sofastol , 1 lille glasbord, 3 små skabe( tvbord,) 1 montanareol og 5 lette flytte kasser plus diverse småting som jeg selv ordner. skal flyttes fra høj kælder på adressen og køres ca 5 min og aflæsses i garage.
600,-
Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️
Flyttehjælp
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flyttehjælp
400 kr
Bogense
Dobbeltseng skal hentes hos køber i Bogense og bringes til Odense, har ikke selv bil med mulighed for at hente den :)
hente en seng
København V
I skal hente en seng fra afhentning stedet til levering stedet da vi ikke selv kan gøre det.
hente en seng
300 kr
København V
I skal hente en seng fra afhentning stedet til levering stedet da vi ikke selv kan gøre det.
Hente Sofa fra Tranbjerg til Højbjerg.
300 kr
Højbjerg
Hente Sofa fra Tranbjerg til Højbjerg. Du har trailer og Bil. Kan ikke løfte selv.
Flytning af enkeltseng 90*190 fra Hornbæk til Helsinge
Helsinge
Simpel seng skal hentes i Hornbæk og køres til Helsinge. Gerne idag mandag.
Hjælp til at hente sofa i Odense -> Kolding
350 kr
Odense C
Hjælp til afhentning af Sofa Da jeg ikke har mulighed for at hente en fin sofa fundet på DBA søger jeg nu hjælp. Sofaen skal hentes i Odense og afleveres i Kolding. Måler ca 260 m. Benzin betales
Flytning af skab
300 kr
Odense C
Et skab med målene 100 x 60 x 200 skal hentes ved køber på Over-Holluf-Vej og leveres hjem til mig på Vesterbro. Begge adresser er indenfor Odense C.
Hente en seng
300 kr
Odense SV
Skal hente en seng fra Middelfart til Odense SV og sætte op i stue etage.
Flytning af elevationsseng fra Kokkedal til Helsinge.
Helsinge
Jeg har brug for hjælp til at hente en seng (90*200) til Helsinge. Købt via dba. Snarest.
Flyttehjælp
København S
Skal have flyttet en 1 1/2 mands seng fra Amager til Christianshavn
Flyttehjælp
2,100 kr
København Ø
Vi flytter fra et kollektiv på Østerbrogade hvor vi har haft 1 værelse på 14 m^2 samt et par møbler i den fælles stue. Af møbler skal der flyttes: - 140x200 seng - Let 3 personers sofa - 4 reolkasser - 2 normale kommoder Desuden vil der være ca 20-25 flyttekasser med ting. Alle vores ting skal fordeles på henholdsvis 2. sal og i et kælderrum på Fortkaj 18, 2150 Nordhavn. Det er muligt at holde med bil ca 15 m fra opgangen på Østerbrogade og ca 1 m fra opgaven på Fortkaj. Der er store elevatorer begge steder. Dvs. at alle møbler (også seng) kan transporteres med elevator. Vi er et par på hhv 28 og 30, der gerne giver en hånd med. Vh. Lukas og Johanne
Flyttehjælp 28. maj fra lejlighed på Nørrebro til lejlighed på Amager
København N
Vi skal brug hjælp med at flytte alle vores ting fra 57 kvm lejlighed på Nørrebro 1. sal (ved Brorsonskirken) til vores nye lejlighed på Amager 2. sal (lige ved Amager Bio). Alt skal bæres ned i en større flyttevogn fra lejlighed/loftrum/kælderrum fra lejligheden på Nørrebro og på den nye adresse skal alt bæres op i den nye lejlighed/kælderrum. Vi hjælper selv til men har brug for ekstra hænder. Vi har en sovesofa to mindre skabe reol en dobbeltsengs-madras + europaller et mindre spisebord sofabord sengebord lænestol 4 skalstole et mindre skrivebord et træ-badekar et skab og diverse flyttekasser. Vi har bestilt stor flyttevogn (med lift) til den 28. maj 2022. Vi forventer os at vi starter cirka kl 10 og slutter omkring 14-15.
Flyttehjælp - 450m Østerbro Kbh
1,500 kr
København Ø
Hej, Vi skal flytte ca 450 meter mellem 2 lejligheder på Østerbro i KBH. Vi skal bruge 2 mand og vogn. Vores lejlighed er på 5 sal. Den nye er på 1 sal. Vi skal flytte med: 2 x 80cm senger 1 sofabord i glas (ca 30 kg) 1 køleskab 2 sofamoduler 4 stoler + bord 2 mellemstore skænk 2 hylder 1 tv ~3 flyttekasser fra lejligheden ~10 flyttekasser fra kælderen I bær det ned, pakker ind i jeres transportmiddel, kør til nye lejligheden og bær det op igen. Alt er ferdigt og indpakket til at tages direkt ind i jeres transportmiddel når i kommer.
Flytning af 30 flyttekasser, 4 stole, et bord og en seng, samt kommode fra 5 til 5 sal
2,000 kr
København K
Jeg skal have flyttet mit 15 kvm værelse til en lejlighed på Vesterbro. Jeg har en seng, spisebord, 4 stole, kommode, lamper og 30 flyttekasser. Jeg har ikke bil, men vil selv være klar på at hjælpe til med nogle kasser. Er dog ikke den stærkeste kvinde, så I skal helst være to mand.
Flytning 450 meter på Østerbro
1,000 kr
København Ø
Hej, Vi skal flytte ca 450 meter mellem 2 lejligheder på Østerbro i KBH. Vores lejlighed er på 5 sal. Den nye er på 1 sal. Vi skal flytte med: 2 x 80cm senger 1 sofabord i glas (ca 30 kg) 1 køleskab 2 sofamoduler 4 stoler + bord 2 mellemstore skænk 2 hylder 1 tv ~3 flyttekasser fra lejligheden ~10 flyttekasser fra kælderen I bær det ned, pakker ind i jeres transportmiddel, kør til nye lejligheden og bær det op igen. Alt er ferdigt og indpakket til at tages direkt ind i jeres transportmiddel når i kommer.
Flytning 450 meter på Østerbro
1,000 kr
København Ø
Hej, Vi skal flytte ca 450 meter mellem 2 lejligheder på Østerbro i KBH. Vores lejlighed er på 5 sal. Den nye er på 1 sal. Vi skal flytte med: 2 x 80cm senger 1 sofabord i glas (ca 30 kg) 2 sofamoduler 4 stoler + bord 2 mellemstore skænk 2 hylder 1 tv ~5 flyttekasser fra lejligheden ~10 flyttekasser fra kælderen I bær det ned, pakker ind i jeres transportmiddel, kør til nye lejligheden og bær det op igen. Alt er ferdigt og indpakket til at tages direkt ind i jeres transportmiddel når i kommer.
flyt af stue lejlighed til 2 etage
1,800 kr
Frederiksberg C
Hejsa! vi er to unge piger, der skal have flyttet lejlighed fra stueetage på Frederiksberg til 2 etage på nørrebro (1,7 km væk). Flyttebil eller stor varevogn er et kæmpe plus. Dette skal flyttes: -Vi har nok 10-12 kasser. - et fladpakket skab -et gammeldags skab (kan ikke skilles ad) -Vi har også et mindre rundt spisebord, der er rundt og skilt ad. -et tv -2-3 reoler (ene er skilt ad) -muligvis en sofa, men det vides ikke endnu (den vil self blive lagt oven i budget hvis det endelig skulle være) Vi hjælper naturligvis med det vi kan (og kører i en seperat bil med ting også). Jeg estimerer at dette kommer til at tage 3 timers tid. Venlig hilsen: natascha og Michala
Flytning 60m fra 2. til 5. sal 2 pers. 2t lør. 7.5. Christianshavn
Kbh K
Hvad: Flyttehjælp til mindre flytning. 2 personer til ca. 2 timer. Der skal bæres ting ned fra 2. sal og op på 5. sal. Ny adresse er blot 60m væk. Der er elevator i det nye lejemål til mindre ting fx flyttekasser stole puslebord m.m. Større ting der skal bæres tæller: spisebord sofa baby- og børneseng dobbeltseng (vi dog kan skille ad) samt madras reol. Hvor: Overgaden Oven Vandet 100 1415 Kbh K Tid: Helst lørdag d. 7. maj kl. 15:00 eller lidt senere.
Flyttet sofa, 2 enkelte senge, ca 25 flyttekasser, 1 lille reol
2,000 kr
København Ø
Jeg har lejet en trailer Ikea og har bil. Har brug for 2 mand til flytningen fra Østerbro til Nørrebro . Vi mødes på Østerbro og fylder bilen op . Kører til Nørrebro og afleverer ting i lejligheden på 4 sal. Kører tilbage efter læs 2 på Østerbro og afleverer ligeledes dette læs på Nørrebro .
Hjælp til nedbæring af møbler + flyttekasser fra 3. Etage til flyttebil
1,000 kr
København N
Skal flytte fra Nørrebro til Jylland. Kan leje en flyttebil som fragter, men har brug for hjælp til nedbæring af hele lejligheden på Nørrebro (90 kvm) som indeholder møbler + flyttekasser + kælderrum. Dato omkring den 18. december. Kan også være den 16 eller 17 december. Eller anden dato- blot det er inden juleferie. Kunne godt bruge hjælp fra 2 personer. Der vil være en chauffør som hjælper pålæsningen på bilen, så det er primært at flytte ting på gaden, der søges hjælp til. Derudover kan vi selv bidrage med 1-2 personer, så det bør ikke tage helt vildt lang tid.
Flyttehjælp
300 kr
Aarhus C
Et skab som kan opdeles i to dele på 1x0,5m. + En halvandensmandsseng.
Flyttehjælp
400 kr
Fredericia
Nogle møbler og kasser. Af store ting 1 skab, 2 enkeltmandssenge og 1 sofa.
Flytte møbler
600 kr
Brøndby
En halvanden mands seng, 2 malm kommoder, et make up bord, 1 spejl og 1 reol.
Hjælp til at flytte en seng, mm.
1,000 kr
Valby
En seng (140cm boksmadres), en reol, et tøjstativ, to stole, og evt et par flyttekasser og kufferter
Flyttehjælp
2,100 kr
København S
En seng (usamlet) Et hæve/sænkebord (Bordpladen kan afmonteres) Et mindre bord (usamlet) To små lette reoler (1x1 meter) Et tøjstativ Et tæppe (2x3 meter) Et fjernsyn 5 spisebordsstole Et spejl 7 flyttekasser cirka (ingen bøger...dem har jeg har flyttet). Halvdelen skal nok bare i opbevaring (stueetage) det nye sted. Tingene skal flyttes godt en kilometer fra: 5. sal med elevator til 3. sal uden elevator Jeg kan hjælpe med at bære (kvinde, 53, nogenlunde stærk :-) )
Hjælp til at flytte et spisebord og en seng (adskilt i dele 2m lange)
500 kr
Havndal
et spisebord en 3/4 madras og sengestel (i få dele 2 m lange) 2 lænestole (ikke tunge)
Flyttehjælp
1,500 kr
Struer
fra 2 sal, til 2 sal.. en dobbeltseng, et vitrineskab, spisebord, en 3 Pers. Sofa, to små bogreoler, og 3 malm kommoder (2 x 4 skuffer og 1x 3 skuffers).. et sofabord, en puf! Og 10-15 kasser!
Flyttehjælp
600 kr
Viborg
En skrivebord der kan skilles ad, et sofabord og en lænestol og nogle tasker
Flyttehjælp
1,200 kr
Brøndby
Få, mindre møbler + 1 kommode og 1 seng + papkasser (kender ikke antal endnu)
Flytning af møbler + vaskemaskine
3,000 kr
Ebeltoft
Vaskemaskine, Sofa, Madras, Klædeskab består af 2x60cm skabe, 2 spiseborde som kan skilles af, et stort billede med glas i, Reol, Træbænk. alt kan løftes af to mand uden problemer.
I dette afsnit vil vi uddybe, hvad du kan forvente, når du booker flyttehjælp. Vi vil give dig indsigt i, hvad flyttemænds arbejde konkret omfatter, de forskellige typer flyttehjælp, vigtige overvejelser ved booking og meget mere.
Flyttehjælp dækker over en række opgaver, som en flyttemand kan udføre:
Ja, flyttehjælp går under forskellige betegnelser:
Alternativet til at hyre professionel flyttemænd og flyttehjælp kan indebære:
Disse tilgange kræver mere personlig indsats og tid. De kan også være mere overkommelige økonomisk, frem for at leje en flyttemand til flytteopgaverne.
Når du booker flyttehjælp, skal du:
Vælg et flyttefirma eller lej en flyttemand, der har høje standarder, god service og beskytter dine ejendele.
Der findes forskellige typer af flyttehjælp services, som en flyttemand kan tilbyde:
Vil du leje en flyttemand, skal du beskrive din opgave grundigt, så du sikrer dig, at flyttehjælpen tilbyder den service, du søger.
Til flytteopgaver, bruger flyttemænd typisk:
Flyttemændene medbringer ikke deres egne materialer, så du bør sætte disse til rådighed til din flyttehjælp, alt efter hvilke typer af materialer flytteopgaven kræver.
Flyttemænd bruger typisk:
Flyttemænd medbringer sjældent selv dette udstyr til flytteopgaver. Du bør derfor selv have eller anskaffe udstyret til flyttehjælpen, som der er brug for til opgaven.
Flyttemænd anvender en række specifikke teknikker, for at du får en effektiv og sikker flytning:
En flytning varer typisk en enkelt dag.
Flytteprocessen begynder ofte tidligt om morgenen og slutter senest om aftenen. Faktorer, der kan forlænge processen, inkluderer et stort antal ejendele, lange afstande, eller kompleksiteten af at flytte store eller skrøbelige genstande. Omvendt kan forberedelse, som at pakke tingene på forhånd og mærke kasserne tydeligt, betydeligt forkorte tiden det tager at flytte.
Du kan leje en effektiv flyttemand på Handyhand.dk efter dine behov.
Prisen på flyttehjælp bestemmes ud fra diverse kriterier. Når du opretter en opgave på Handyhand og lejer en flyttemand, modtager du gratis bud på din samlede opgave, ikke en timepris. Følgende spiller en rolle:
Vælg det billigste og bedste tilbud fra den flyttehjælp, du foretrækker til din flytteopgave.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at booke flyttehjælp på Handyhand skal du:
For at betale din flyttemand gennem Handyhand, skal du følge disse trin:
Det er afgørende at betale via Handyhand for at sikre, at du får den nødvendige support, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Du kan være sikker på, at hvis du modtager et bud eller en henvendelse fra flyttehjælp via platformen, så er flyttemanden ledig og klar til at hjælpe med flytningen, når du har brug for det.
Før accept af bud:
Efter opgavestart:
Kontakt altid din flyttemand i god tid, hvis du har brug for at lave ændringer. Undlad at fortryde udenom Handyhand for at sikre en gnidningsfri proces.
Handyhand forsikrer både dig og din flyttemand, hvis der sker noget under opgavens udførelse. Forsikringen dækker all-risk og selvrisiko. For at læse den fulde beskrivelse af dækningen, herunder maksimumbeløb på erstatninger og hvad der ikke dækkes, bør du besøge Handyhands forsikringside.
Handyhand sørger for at flyttemænd er pålidelige, ved at give brugerne mulighed for at se hver flyttemands profil. Her finder man både anmeldelser og en 'udførselsrate' af tidligere flytteopgaver, som flyttemændene har udført. Disse oplysninger giver dig en klar indikation af, hvor mødestabil og dygtig en flyttemand er.
For at komme i kontakt med Handyhands kundesupport, som kan hjælpe dig med dine spørgsmål til flyttehjælp, kan du benytte følgende muligheder:
Vores kundesupport hjælper dig, uanset om du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden, har spørgsmål om betaling til din flyttehjælp eller ønsker at dele feedback for at forbedre vores service.
Ja, efter din opgave er blevet udført, har du mulighed for at vurdere og bedømme den flyttemand, du hyrede. Det er vigtigt at anmelde arbejdet, når det er fuldført og flyttehjælpen, da det hjælper andre kunder med at træffe velovervejede beslutninger om, hvilken handyhander de bør vælge til deres flytteopgaver.
Du betaler baseret på det budget, du har sat for din opgave. Du sætter et max budget for flytteopgaven. Husk at være realistisk. Herefter vil du modtage bud fra forskellige flyttemænd. Du vælger det bud, der passer bedst til dine behov.
For at finde den bedste flyttemand til dit behov kan du bruge Handyhands system. Systemet er baseret på anmeldelser og mødestabilitet, hvilket sikrer, at du får et tydeligt billede af flyttemændenes kompetencer og tidligere erfaringer inden for forskellige flytteopgaver.
Ved at navigere rundt på Handyhands platform kan du se en oversigt over de forskellige flyttemænds tidligere opgaver, samt læse anmeldelser fra tidligere kunder.
På Handyhand kan du nemt finde den bedste og billigste flyttehjælp til netop dine flytteopgaver.
En flyttemand kan hjælpe forskellige personer, der har brug for hjælp til flytteopgaver:
At være flyttemand kræver særlige kundskaber inden for:
Disse kundskaber sikrer en effektiv og sikker flytteproces, og at flyttemanden kan tilpasse sig forskelligartede arbejdsforhold.
Under flytning kan der opstå flere behov udover transporten af ejendele:
Hvis der opstår brug for yderligere under flytningen, kan du aftalte nærmere med din flyttemand, om han kan ordne det mod ekstra betaling.
Nej, det er ikke et krav at lave en specifik kontrakt med sin flyttemand, især hvis du bruger Handyhands platform. Handyhand håndterer de nødvendige detaljer for dig:
Ved at benytte Handyhand undgår du ekstra og kompliceret papirarbejde og får samtidig en tryg og sikker flytteoplevelse med din flyttehjælp.
Det er muligt at gøre din flytning mere miljøvenlig. Nævn dit ønske om at vælge klimavenlige alternativer, når du opretter din opgave og finder en flyttemand. Her er nogle praktiske skridt, så du kan få en grønnere flytning:
Når du booker flyttemænd til en opgave, udføres den normalt inden for almindelig arbejdstid mellem kl. 8 og 16. Ved flytning uden for normal arbejdstid bør du dog være opmærksom på:
En flyttemand kan teknisk set udføre sit arbejde uden din tilstedeværelse, men det er stærkt anbefalet at være til stede. Dette skyldes flere faktorer:
For at sørge for en effektiv flytteproces, kan du forberede flere ting før din flyttemand ankommer:
Koordinering med flere flyttemænd i huset kræver klar kommunikation og organisering:
I Danmark behøver flyttemænd generelt ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, men det er altid en god idé at tjekke din flyttemand for disse informationer.
Ja, der er bestemte sikkerhedskrav ved booking af flyttehjælp:
En flyttemand uddanner sig typisk ikke gennem en formel uddannelsesinstitution. I stedet erhverver mange flyttemænd deres færdigheder og viden gennem praktisk erfaring i branchen.
Nogle flyttefirmaer tilbyder intern træning til flyttefolk, hvor de lærer om håndtering af genstande, korrekt løfteteknik og kundeservice. Selvom der ikke er en decideret uddannelse for flyttemænd, kan det være en fordel at deltage i kurser i ergonomi eller lignende, for at sikre en sikker arbejdspraksis.
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse at være flyttemand og udføre flytteopgaver. Dog kan intern træning og kurser i sikkerhed og ergonomi være fordelagtige.
På Handyhand kan du leje kompetente flyttemænd til netop dine opgaver.
Sammenlign flere tilbud: På Handyhand har du mulighed for at modtage forskellige tilbud, så du kan sammenligne og vælge det bud, der passer bedst til dine behov. Anmeldelser af flyttemændene og deres ydelser gør det nemt at træffe et sikkert valg.
Fleksibilitet: Vores platform tilbyder en høj grad af fleksibilitet, der imødekommer alle unikke behov, lige fra specifikke materialer til individuelle arbejdskrav.
Prisfordel: Nyd fordelene ved konkurrencedygtige priser for diverse services inden for flytning, så du får høj kvalitet uden at sprænge budgettet.
Forsikring: Alle flytteservices og andre opgaver på Handyhand er forsikrede, hvilket gør det ekstra trygt. Du kan være sikker på, at opgaven udføres med øje for kvaliteten, og at dine ejendele bliver passet på af flyttemændene.
Sikker betaling: Handyhands betalingssystem er både sikkert og nemt at bruge, så du uden bekymring kan overføre betalingen til din flyttehjælp.
Lokalt fokus: Handyhand har et stærkt netværk af lokale fagfolk, som tilbyder services, der er tilpasset dine behov og kan udføres effektivt.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!