
Se profil
Jari J..
Nibe
Seneste Anmeldelse
"Sød, venlig og effektivt arbejde"
Verifikationer
Info

Computere & IT
Fjernsyn / TV
Internet og Wi-Fi
Opsætning af IT
Reparationer
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Nibe
"Sød, venlig og effektivt arbejde"
Info

Se profil
Aalborg SV
"Danni er super behagelig, nem at arbejde med og kvalitetsbevidst omkring det han leverer."
Info

Se profil
Nørresundby
"Super venlig. Super dygtig. Super stabil og hjælpsom"
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Daniel lavede en flot hjemmeside, www.papogplank.dk, til stor tilfreds for os. Vi kan kun anbefale at bruge Daniel!"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Aalborg
""Imødekommende ung mand , som er hurtig til opgaven.""
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super dygtig ungt menneske der klarede opgaven med at tilkoble internet med bravur 😄👌"
Info

Se profil
Aalborg
"Jonas har monteret knagerække + billeder i hvad genstridig og smuldrende betonvæg. Herudover har han monteret rullegardiner. Han er yders kompetent og professionel, og tillige meget imødekommende og sympatisk."
Info

Mikkel er en family saver - alle ungernes iPad virker og alle er glade 😃
Opsætning af internet
650,-
"Superflink, punktlig og talentfuld. Kan klart anbefale Lasse."
Problemer med netværksinstallation
1.000,-

Alt ok
Chromecast kan pludselig ikke skabe forbindelse til TV
500,-

Yderst sympatisk og meget effektiv. Vil helt sikkert bruge dig igen
Problemer med at gendanne min googlekonto på min telefon...den gamle er helt kaput...og har ikke umiddelbart kunne gøre det som jeg plejer
500,-

Kompetent og yderst venlig hjælp. Kan klart anbefales
Ny iPad, men døjer lidt med at kunne scanne til MitID og nogle apps på App Store...
500,-

God oplevelse
Opsætning af kort for Navimow robotplæneklipper
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Samling af stationær
1.000 kr
Min nuværende computer har følgende CPU: i7-11700F GPU: GTX 1650 RAM: 12 GB SSD: 512 GB NVMe PSU: HP 310W 80+ Gold, model D19-310P1A Jeg vil i denne forbindelse gerne have skiftet mit grafikkort ud, som passer mere til min skærm. Jeg har forstået jf. chatgpt at mit kabinet er for lille og min PSU er forkert. - Hertil kan jeg forstå at jeg egentlig kan få overført mine nuværende dele til et nyt/større kabinet og blot anskaffe mig en ny PSU og et nyt grafikkort. - Kan dette bekræftes og derudover en hjælp til at få det overført til det nye kabinet.
Hjælp til indstil simply til outlook/ microsoft for div. selskab
1.000 kr
Vi bruger nu webmail på ********** med forskellige domæne og forskellige mails. Vi ønsker nu har samle det hele på microsoft 365. er det noget du kan hjælpe os med at indstille?
Hjælp til spille PC skærm viser ik billede
600 kr
Jeg har i flere dage forsøgt mig med flere forskellige kabler (købt nye) at få min skærm til at vise et billede, uden held - jeg har nu en dvi kabel i sat, og stadig intet at se.
2 x ekstern hardisk med tabt indhold
1.200 kr
Har 2 stk eksterne hardiske, som muligt har mistet alt data. Harddiskene er på 2 TB Ingen fysisk skade. Billeder, PDF og film Der er ikke forsøgt recovery
Udskiftning af skærm på LG Nano50 tv
2.000 kr
Vores LG Nano50 tv fik udskiftet skærmen af LG montør i 2023. TV'et er købt 9/1 2022 og vi kunne derfor bruge garantien. Nu er skærmen kaput igen og vi har brug for at få den udskiftet. Der er lodrette grønne streger og intet billede. Der er ingen fysiske skader at se på skærmen. Jeg har ingen anelse om hvilken type skærm der er tale om (Nano antager jeg), men modellen hedder 50NANO886PB. TV'et er væghængt, og vi kan nemt tage det ned, hvis dette kræves for at løse opgaven. Der skal laves en test af TV'et efter udskiftning for at sikre at det har haft den rette effekt.
Apple Macbook skærm reparation
1.840 kr
MacBook Pro 13” (2019, A2159) – Defekt skærm Farve: Space Gray Specifikationer: • 1.4 GHz Quad-Core Intel i5 • 8 GB RAM • 256 GB SSD • Touch Bar Tilstand: Skærmen er defekt – glasset er let revnet i bunden, og selve panelet tænder ikke korrekt. Når computeren startes, kan man dog se, at skærmen lyser op (fra sort til en lysere sort), men uden at vise billede. Maskinen fungerer ellers som den skal. Den kan uden problemer tilsluttes en ekstern skærm via HDMI, hvorfra den kan bruges normalt.
Hjælp til Oulook mail
1.000 kr
Jeg har fået låst mig ude af Outlook mail. Bruger ******* som domæne, men kan heller ikke logge ind der. Bruger Auttheticator app, men uden hjælp.
Nyt usb stik til Saphe drive pro
Min Saphe drive pro har store problemer med at lade op. Tænker mini usb stikket i den skal skiftes og evt ha et nyt batteri loddet fast.
Repareret mit Beovision 11
1.735 kr
Der ikke pludselig ikke noget billede på mit Bang & Olufsen, Beovision 11. Der er lyd, men intet billede! Hjælp!?
Reparation af mobil A/C enhed
1.000 kr
Reparation af mobil 7000 BTU A/C enhed. Blæser virker, men køling og affugtning virker ikke. Umiddelbart mistænkes problemer med capacitor, resulterende i at kompressoren ikke starter rigtigt.
Søger brugt server til AI/ML-projekt
5.000 kr
Må gerne være ældre eller brugt – den skal bruges til et machine learning/træningsprojekt. Prioriterer kraftig CPU og GPU (f.eks. NVIDIA GTX 1070/1080 eller Tesla). Skriv gerne med specs og pris."
Rep af Samsung 82"
3.000 kr
Baggrunds lys lyser ind i hjørner ved mørke film . Tv slukker og tænder mange gange i perioder og laver vandrette striber ved sluk ,ellers virker det det fint . Samsung 82 " årg 2022 vægmonteret
Problemer med at gendanne min googlekonto på min telefon...den gamle er helt kaput...og har ikke umiddelbart kunne gøre det som jeg plejer
500 kr
Problemer med at gendanne Googlekonto på min nye telefon Oneplus Nord CE 3 som er en efter, at min gamle telefon er gået helt død...kan ikke oprette via de foreslåede på telefonen bl a totrinsbekræftelse via min pc og telefonnummer. Kan ikke overføre data fra min gamle telefon
Når du vil hyre en it-ekspert inden for kategorien "hjælp til mobil, pc, tv", kan der opstå forskellige spørgsmål. Dette afsnit vil give dig et billede af, hvad en it-eksperts arbejde dækker over, og hvilke typer servicer der ydes inden for mobil, pc og tv. Afsnittet forklarer også, hvilket udstyr en it-eksperter typisk bruger, og om du selv bør stille noget til rådighed.
Hvad kan en it-ekspert typisk tilbyde?
En it-ekspert inden for kategorien "hjælp til mobil, pc, tv" tilbyder typisk hjælp til it som dette:
Den service, en handyhander og ekspert inden for "hjælp til mobil, pc, tv" typisk tilbyder, går også under betegnelser som:
Det kan variere, hvad det kaldes, alt efter hvad sammenhængen er.
Når det drejer sig om mobilen, pc’en eller tv’et kan der især være brug for hjælp til følgende:
De, som tilbyder sig som handyhandere inden for “hjælp til mobil, pc, tv”, kan også kalde sig:
Hvis du overvejer at løse it-problemer med din mobil, pc eller dit tv på andre måder, er der her nogle forslag:
Når du hyrer hjælp til mobil, pc og tv, bør du overveje:
Det anbefales at beskrive ens it-problemet så nøjagtigt som muligt, når man opretter opgaven. Dette hjælper it-eksperterne med at kunne forberede sig bedst muligt.
Når du har en aftale på plads med en it-ekspert, er det godt at tænke på følgende:
En it-ekspert anvender typisk dette udstyr når de hjælper med it-problemer:
Som regel har it-eksperter deres eget grej med, når de skal løse en opgave for en kunde. Men det kan afhænge af opgaven, og det er generelt en god idé at afklare på forhånd, hvad der skal bruges, og hvem der sørger for udstyret.
Undervejs i løsningen af et it-problem kan nogle af følgende remedier blive nødvendige at tage i brug:
I mange tilfælde anvender it-eksperter deres egne produkter og har dem med, når de udfører serviceopgaver, uanset om det er it-hjælp til private eller virksomheder. Men en god idé er at afklare med handyhanderen, hvem af jer der eventuelt sørger for diverse redskaber.
En it-ekspert gør brug af en række specialiserede metoder, og det kan være:
Tidsrammen for løsning af it-problemer kan variere meget, alt efter hvilken type problem man står med. Ofte indledes arbejdet med en diagnosticering, hvorefter den egentlige problemløsning går i gang. Mindre problemer kan tit løses forholdsvis hurtigt, mens større udfordringer kan tage langt længere tid eller kræve, at man mødes igen, hvis der f.eks. er behov for at bestille nye reservedele.
Generelt anbefales det at være i dialog med sin handyhander og forberede sig på det, man kan, inden opgaven går i gang for at skabe de bedste betingelser for selve arbejdet og eventuelt forkorte opgavens varighed.
Dette afhænger af den enkelte brugers behov og enhedens stand. Generelt set:
Prisen for hjælp inden for mobil, pc og tv kan afhænge af opgavens omfang og kompleksitet. Som kunde foreslår du selv et budget, når du opretter opgaven. Herefter vil du modtage tilbud fra forskellige handyhandere, og du er fri til at tage imod det tilbud, som passer dig bedst.
Noget af det, som kan have indflydelse på omkostningerne, er:
Som udgangspunkt giver denne service ikke mulighed for at få fradrag, men det anbefales løbende at holde sig opdateret om mulighederne og betingelserne for fradrag på Skats hjemmeside.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en it-ekspert hos Handyhand gør du følgende:
Når opgaven med din it-ekspert er fuldført, sker betalingen nemt og sikkert gennem Handyhand i disse trin:
Det er afgørende, at betalingen altid sker gennem Handyhand for at sikre, at du har den bedst mulige støtte, hvis der skulle opstå problemer undervejs.
Når du søger en it-ekspert i din opgaven, vil du kun modtage tilbud og henvendelser fra it-eksperter, der er ledige og har tid.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en it-ekspert:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen, der skal hjælpe dig med din mobil, pc og/eller tv, ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få det mest gnidningsfrie forløb. Husk også at kontakte din it-ekspert i god tid, hvis du har behov for at ændre nogle ting i aftalen.
Handyhand viser anmeldelser fra tidligere kunder samt 'udførselsrate' inde på handyhandernes profiler. Dette gør dig som potentielt ny kunde i stand til at vurdere, hvor mødestabil og erfaren en it-ekspert er, når man ønsker at få it-hjælp, som kan være akut.
Der er flere muligheder for at komme i kontakt med Handyhand og få hjælp:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, fra teknisk assistance på hjemmesiden og appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem kunde og it-ekspert. Vi tager også gerne imod ris og ros, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
For at komme i kontakt med it-eksperten for at få hjælp til it, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse, bør du bruge Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt at undgå at kommunikere uden om Handyhand, især hvis der sker ændringer, så Handyhand altid kan træde til, hvis der bliver brug for hjælp.
Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at give it-eksperten en bedømmelse. Så kan andre kunder også få glæde af din erfaring og træffe velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til at løse it-opgaver for dem fremover.
Prisen for en opgave inden for "hjælp til mobil, pc, tv" fastsætter du selv ved at angive et budget for it-hjælpen. Men husk, at forskellige it-eksperter kan byde på din opgave, og at du derfor kan vælge den handyhander med det bud, der passer bedst til dine behov og forventninger.
Handyhands system giver dig som kunde mulighed for at se forskellige it-eksperter og deres tidligere opgaver inden for it-support til private eller firmaer samt bedømmelser og feedback fra andre kunder. Dette giver dig et godt indblik i deres kompetencer og erfaringer hvad angår it-hjælp og er en god rettesnor, når du skal træffe en beslutning.
En it-ekspert med ekspertise inden for mobiler, pc’er og tv kan hjælpe en lang række kunder:
En ekspert inden for it under kategorien “mobil, pc og tv” besidder oftest disse kvalifikationer:
Når man søger hjælp i hjemmet til mobil, pc eller tv, kan der undervejs opstå yderligere behov:
Servicen udføres typisk der, hvor kundens udstyr - mobil, pc eller tv - befinder sig. I de fleste tilfælde vil dette være i kundens hjem eller på vedkommendes kontor, mens det også kan være en løsning at mødes andetsteds, især når det handler om mindre, transportable it-enheder.
Nogle it-eksperter giver også mulighed for fjernsupport, hvis problemer og spørgsmål forventes at kunne løses og afklares uden et fysisk møde. Dette bør dog ikke forventes, da eksempelvis it-hjælp til ældre er en gruppe af mennesker, der muligvis har svært ved det tekniske som fjernsupport og lignende. Det anbefales altid at drøfte disse forhold mellem kunde og handyhander forud for opgavens start.
Du kan træffe flere bæredygtige valg, når du skal have rettet op på skader, udfordringer eller lignende med it-udstyr:
Det er altid en god idé, at du rådfører dig med it-eksperten eller vender dine krav til miljøvenlighed med vedkommende, så I sammen kan finde den bedste løsning.
Det er op til dig og handyhanderen at afgøre tidspunktet for udførelse af den nødvendige hjælp til dine it-problemer, men som kunde hos Handyhand kan du allerede foreslå et tidspunkt, når du opretter opgaven. Hvis man ønsker at få lavet opgaven på skæve tidspunkter såsom i aftentimerne eller i weekenden kan det eventuelt have betydning for prisen. Gør altid opmærksom på det i god tid, hvis du foretrækker bestemte tidspunkter, så it-eksperterne, der byder, kan vurdere, hvordan de kan stå til rådighed for dig.
Ofte kan det lade sig gøre, at it-eksperten udfører arbejdet, mens du ikke er hjemme, så længe I har koordineret og lavet aftaler om adgang til dit hjem og dine enheder. Overvej f.eks. dette inden:
Inden du får besøg af en it-ekspert, der skal hjælpe dig med mobilen, pc’en eller tv’et, er det fornuftigt at forberede følgende:
Hvis du har flere handyhandere tilknyttet en opgave - eller måske tilknyttet flere forskellige opgaver ad gangen - så sørg for god og klar kommunikation på tværs af de involverede for at skabe de bedste arbejdsbetingelser for alle.
Behovet for at kontrollere og følge op på resultatet af det arbejde, der er blevet udført, afhænger af opgavens type og indhold, men drøft og aftal det indbyrdes med din it-ekspert, så forventningsafstemningen er klaret.
De fleste eksperter inden for it har en uddannelsesmæssig baggrund inden for IT. Det kan f.eks. være, man har studeret datalogi eller it-teknologi, eller at man er softwareingeniør. Specialiserende kurser, som den studerende har taget, hænger typisk sammen med, hvilke faglige områder denne har særligt kendskab til, og typisk har en it-ekspert en kombineret teoretisk og praktisk viden og erfaring.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at kalde sig it-ekspert. Mange it-eksperter, der har kompetencer inden for “hjælp til mobil, pc, tv”, erhverver sig disse gennem praktisk erfaring og kurser. En uddannelse kan dog være med til at give en solid teoretisk baggrund og vække anerkendelse i branchen.
Nej, en IT-ekspert behøver ikke nødvendigvis at have officielle godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at tilbyde hjælp inden for mobil, pc og tv. Mange eksperter har erhvervet deres viden gennem praktisk erfaring, uddannelse eller selvstudie. Det vigtigste for en kunde er ofte ekspertens evne til at løse lige præcis deres problem effektivt og med et tilfredsstillende resultat.
Nogle, men ikke alle, it-eksperter hos Handyhand tilbyder garantier for deres service, men det er vigtigt at drøfte dette med den enkelte it-ekspert inden opgavestart, især hvis du har konkrete ønsker til garanti.
Inden arbejdet med it går i gang, er det en god idé at tage sine forholdsregler i forhold til krav om it-sikkerhed for at beskytte enheder og data:
Når du hyrer en it-ekspert til at hjælpe med din mobil, pc eller dit tv gennem Handyhand, har det en masse fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en it-ekspert i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien it-ekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige it-eksperter i aalborg, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til mobil, pc, tv kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.810,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!