
Se profil
Jari J..
Nibe
Seneste Anmeldelse
"Sød, venlig og effektivt arbejde"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Nibe
"Sød, venlig og effektivt arbejde"
Info

Se profil
Aalborg SV
"Danni er super behagelig, nem at arbejde med og kvalitetsbevidst omkring det han leverer."
Info

Se profil
Nørresundby
"Super venlig. Super dygtig. Super stabil og hjælpsom"
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Daniel lavede en flot hjemmeside, www.papogplank.dk, til stor tilfreds for os. Vi kan kun anbefale at bruge Daniel!"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Aalborg
""Imødekommende ung mand , som er hurtig til opgaven.""
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super dygtig ungt menneske der klarede opgaven med at tilkoble internet med bravur 😄👌"
Info

Se profil
Aalborg
"Jonas har monteret knagerække + billeder i hvad genstridig og smuldrende betonvæg. Herudover har han monteret rullegardiner. Han er yders kompetent og professionel, og tillige meget imødekommende og sympatisk."
Info

Mikkel er en family saver - alle ungernes iPad virker og alle er glade 😃
Opsætning af internet
650,-
"Superflink, punktlig og talentfuld. Kan klart anbefale Lasse."
Problemer med netværksinstallation
1.000,-

Alt ok
Chromecast kan pludselig ikke skabe forbindelse til TV
500,-

Yderst sympatisk og meget effektiv. Vil helt sikkert bruge dig igen
Problemer med at gendanne min googlekonto på min telefon...den gamle er helt kaput...og har ikke umiddelbart kunne gøre det som jeg plejer
500,-

Kompetent og yderst venlig hjælp. Kan klart anbefales
Ny iPad, men døjer lidt med at kunne scanne til MitID og nogle apps på App Store...
500,-

God oplevelse
Opsætning af kort for Navimow robotplæneklipper
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Samling af stationær
1.000 kr
Min nuværende computer har følgende CPU: i7-11700F GPU: GTX 1650 RAM: 12 GB SSD: 512 GB NVMe PSU: HP 310W 80+ Gold, model D19-310P1A Jeg vil i denne forbindelse gerne have skiftet mit grafikkort ud, som passer mere til min skærm. Jeg har forstået jf. chatgpt at mit kabinet er for lille og min PSU er forkert. - Hertil kan jeg forstå at jeg egentlig kan få overført mine nuværende dele til et nyt/større kabinet og blot anskaffe mig en ny PSU og et nyt grafikkort. - Kan dette bekræftes og derudover en hjælp til at få det overført til det nye kabinet.
Hjælp til indstil simply til outlook/ microsoft for div. selskab
1.000 kr
Vi bruger nu webmail på ********** med forskellige domæne og forskellige mails. Vi ønsker nu har samle det hele på microsoft 365. er det noget du kan hjælpe os med at indstille?
Hjælp til spille PC skærm viser ik billede
600 kr
Jeg har i flere dage forsøgt mig med flere forskellige kabler (købt nye) at få min skærm til at vise et billede, uden held - jeg har nu en dvi kabel i sat, og stadig intet at se.
2 x ekstern hardisk med tabt indhold
1.200 kr
Har 2 stk eksterne hardiske, som muligt har mistet alt data. Harddiskene er på 2 TB Ingen fysisk skade. Billeder, PDF og film Der er ikke forsøgt recovery
Udskiftning af skærm på LG Nano50 tv
2.000 kr
Vores LG Nano50 tv fik udskiftet skærmen af LG montør i 2023. TV'et er købt 9/1 2022 og vi kunne derfor bruge garantien. Nu er skærmen kaput igen og vi har brug for at få den udskiftet. Der er lodrette grønne streger og intet billede. Der er ingen fysiske skader at se på skærmen. Jeg har ingen anelse om hvilken type skærm der er tale om (Nano antager jeg), men modellen hedder 50NANO886PB. TV'et er væghængt, og vi kan nemt tage det ned, hvis dette kræves for at løse opgaven. Der skal laves en test af TV'et efter udskiftning for at sikre at det har haft den rette effekt.
Apple Macbook skærm reparation
1.840 kr
MacBook Pro 13” (2019, A2159) – Defekt skærm Farve: Space Gray Specifikationer: • 1.4 GHz Quad-Core Intel i5 • 8 GB RAM • 256 GB SSD • Touch Bar Tilstand: Skærmen er defekt – glasset er let revnet i bunden, og selve panelet tænder ikke korrekt. Når computeren startes, kan man dog se, at skærmen lyser op (fra sort til en lysere sort), men uden at vise billede. Maskinen fungerer ellers som den skal. Den kan uden problemer tilsluttes en ekstern skærm via HDMI, hvorfra den kan bruges normalt.
Hjælp til Oulook mail
1.000 kr
Jeg har fået låst mig ude af Outlook mail. Bruger ******* som domæne, men kan heller ikke logge ind der. Bruger Auttheticator app, men uden hjælp.
Nyt usb stik til Saphe drive pro
Min Saphe drive pro har store problemer med at lade op. Tænker mini usb stikket i den skal skiftes og evt ha et nyt batteri loddet fast.
Repareret mit Beovision 11
1.735 kr
Der ikke pludselig ikke noget billede på mit Bang & Olufsen, Beovision 11. Der er lyd, men intet billede! Hjælp!?
Reparation af mobil A/C enhed
1.000 kr
Reparation af mobil 7000 BTU A/C enhed. Blæser virker, men køling og affugtning virker ikke. Umiddelbart mistænkes problemer med capacitor, resulterende i at kompressoren ikke starter rigtigt.
Søger brugt server til AI/ML-projekt
5.000 kr
Må gerne være ældre eller brugt – den skal bruges til et machine learning/træningsprojekt. Prioriterer kraftig CPU og GPU (f.eks. NVIDIA GTX 1070/1080 eller Tesla). Skriv gerne med specs og pris."
Rep af Samsung 82"
3.000 kr
Baggrunds lys lyser ind i hjørner ved mørke film . Tv slukker og tænder mange gange i perioder og laver vandrette striber ved sluk ,ellers virker det det fint . Samsung 82 " årg 2022 vægmonteret
Problemer med at gendanne min googlekonto på min telefon...den gamle er helt kaput...og har ikke umiddelbart kunne gøre det som jeg plejer
500 kr
Problemer med at gendanne Googlekonto på min nye telefon Oneplus Nord CE 3 som er en efter, at min gamle telefon er gået helt død...kan ikke oprette via de foreslåede på telefonen bl a totrinsbekræftelse via min pc og telefonnummer. Kan ikke overføre data fra min gamle telefon
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i aalborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i aalborg, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.810,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!