Marc S.
København K
Seneste Anmeldelse
"Fint arbejde"
Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København K
"Fint arbejde"
Svenstrup J
"Enkelt, nemt og professionelt."
Nørresundby
"Super venlig. Super dygtig. Super stabil og hjælpsom"
Aarhus V
"Angående installation af en ny pc. Det har for mig været lidt af en overvindelse at skulle have fagfolk ind over - da gode venner hidtil har givet mig den tekniske hjælp, jeg havde brug for. Men ting ændrer sig i livets løb - og så viste det sig, at jeg her kunne få den bedst tænkelige tekniske hjælp, med både faglig ekspertise og venlighed. Det kan jeg kun sige tak for!"
Vadum
"Fantastisk kommunikation. Effektiv og god til sit arbejde."
Aalborg SV
"Danni er super behagelig, nem at arbejde med og kvalitetsbevidst omkring det han leverer."
Viborg
"Super"
Odder
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Søren viste stor respekt og forståelse for den problemstillinger jeg havde, og gav sig god tid og ro til at forklare det så jeg, trods meget dårlige it kundskaber, kunne forstå det. Vil helt klart søge hjælp fra Søren igen 😊
It hjælp
500,-
Kompetent og yderst venlig hjælp. Kan klart anbefales
Ny iPad, men døjer lidt med at kunne scanne til MitID og nogle apps på App Store...
500,-
Fantastisk!
Haverobot melder sig udenfor sit område
450,-
ronnie sød og meget venlig og meget hjælpsom god til opgaven. han havde meget styre på tingen.ham vil jeg gerne bruge en anden gang. knus fra mig til ronnie og hans dejlige kærste som var med og hjalp.hilsen susanne
flyttet skrivebord og havde sat tingene på plads.plus at sætte en pc og printer og højtaler op.
1.250,-
"Fantastisk service. Meget kompetent - og en flink fyr samtidig. Bedste anbefalinger herfra!"
Indstilling af fladskærm, opsætning af printer, opsætning pc-skærme
900,-
Rolig og fint
Epson printer
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Robotklipper indstillinger
500 kr
Frederikshavn
En robot som skal indstilles så den kører godt.
Flakken i lysstyrke
1.500 kr
Aalborg
Hej. I går vaskede jeg lige kort skærmen på min computer (En MacBook). Efter det, er den begyndt at flakke lidt med lysstyrken. Det betyder, at den i 2 sekunder er almindelig styrke, og de næste 2 sek er den en smule lavere styrke. Det sker konstant, også efter jeg har haft den slukket. Er det noget I kan hjælpe med? Og tænker I det er en vandskade? Og hvad vil en evt. pris herfor være? Der er ikke længere garanti på computeren.
LG CX 77 inch 4K Ultra HD Smart OLED TV
500 kr
Aalborg
Det virker som om, den forsøger at tænde, men noget fejler internt — den laver en lyd som en sprunget sikring eller et relæ, der klikker, og så sker der ikke mere.
Der er Ingen liv i displayet men der er strøm i det hele. Det er målt. Det er en Pioneer x hm36
500 kr
Frederikshavn
Intet signal til display. Der er målt strøm og der er strøm på, men viser ingen ting på display. Det er en Pioneer x hm36
Indstalere en Gardena silent free robot plæneklipper
800 kr
Aalborg SV
Jeg har brug for hjælp til installation af denne gps styrende robot plæneklipper
Lukker af en ApS
5.000 kr
Aabybro
Jeg har brug for en advokat til at lukke et ApS-selskab med alle regnskaber og papirer opdatered, med en ejer
B&W Zeppelin Air 30 pin
500 kr
Aalborg SV
Jeg har en B&W Zeppelin Air 30-pin som ikke vil starte op og flasher konstant rød og nogle gange flasher lilla. Jeg har selv forsøgt at gendanne software med B&W Zeppelin Air Recovery Utillity, dog uden held. Kan i hjælpe?
Installering af Bundkort
700 kr
Hjørring
Er usikker på hvordan jeg skal installere mit nye motherboard til resten af min pc. Ram, GPU, CPU Køler har jeg allerede installeret på motherboardet men er usikker på resten a ledningerne or hvordan den kan side sikkert inde i casen. Casen virker med mATX motherboards
Bose fjernsyn, skærmen gået helt sort, lyd kommer frem engang imellem
1.250 kr
Hadsund
fjernsynes pludselig uden billede, lyd kan af og til høres der er tilsluttet Canal Digital box Ego: ********** BOSE VIDEOWAVE III 55" Serienummer: *************** Vægophængt Ingen garanti fra 2014
Træk internet kabel
1.500 kr
Vadum
Vi skal have trukket et internetkabel fra vores fiber boks over loftet og ned til vores kontor og eftefølgende gennem væggen til stuen - ca. 10 meter Kabeltype: CAT6 Ethernet kabel Adgang: Der er nem adgang Loft: Er isloeret, men der er ikke udfordringer Vægge: Ja
Installering af Bundkort
650 kr
Hjørring
Er usikker på hvordan jeg skal installere mit nye motherboard til resten af min pc. Ram, GPU, CPU Køler har jeg allerede installeret på motherboardet men er usikker på resten a ledningerne or hvordan den kan side sikkert inde i casen. Casen virker med mATX motherboards
Reparation af life fitness løbebånd
1.200 kr
Frederikshavn
Fungere - men display meget svagt- og man kan stort set ikke se hvad man trykker på . Muligvis en løs forbindelse
Installation af subwoofer, hvor reservedæk sidder.
2.860 kr
Frederikshavn
Der sidder audi premium sound i min audi Q2 2018, hvor reservedækket normalt ligger, og er installeret allerede. Men nu har jeg købt en lidt mere "opgraderet" version med forstærker indbygget i subwooferen. Og kunne tænke mig at få det installeret, ordenligt af professionelle.
Reparation af robot plæneklippere
500 kr
Aalborg SV
Bosch Robot plæneklipper kan ikke startes op kan ikke kører,kan ikke map min have kan ikke finde dock station. Mange problemer. Har lavet om til fabrik indstillinger men alligevel ikke startes op.
Remote fix
Aalborg
Fixing beo4 remote. Light sometimes appears, sometimes not
Hjælp til yousee streaming installation på tv
820 kr
Aalborg SØ
Yousee installering af streamer på mit tv. Har internet fra bolignetårhus. Har fået streamer og fjernbetjening fra yousee.
iphone 12 er meget lav i lyd
1.000 kr
Sulsted
min iphone er meget lav i lyd kan næsten ikke når folk ringer
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i Nordjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i Nordjylland, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 760,00,- til 2.560,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!