
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info
Se profil
Odense S
verificeret
"Philip er både rutineret, serviceminded og seriøs i sit arbejde. - Jeg er således godt tilfreds med den opgave, som Philip har udført for mig."
Info

Se profil
Odense S
"Desværre han kun ikke hjælpe mig."
Info

Se profil
Odense V
"Super og effektiv service 👍"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Kan give Mads mine varmeste anbefalinger. Jeg sad og stressede over, at computeren ikke ville som jeg – lige op til min kommende opgaveaflevering. Mads fik det løst, og han var samtidig meget metodisk og utrolig behagelig! 5/5"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info
Se profil
Odense SV
verificeret
"Morten har ødelagt vores legetårn - og pludselig stoppede han arbejdet. Kan ikke anbefale ham! Vi har måtte betale det dobbelte til en anden for at han kunne rette op på Mortens fejl!"
Info

Se profil
Tommerup
verificeret
"Super effektiv 👍🏾"
Info

Rigtig dygtig IT mand, fingrende hamrede på tastaturet,og han ramte rigtigt, fik løst opgaven til bravur, alt spillede perfekt. At han også har et meget behageligt væsen, gør oplevelsen perfekt.
Mangler en gyldig IP Konfrigiration, hjælp med IPhone, Appel ide hænger fast i gammel ophørt mail adresse
1.000,-

"Phillip var høflig, præcis og effektiv. \nAbsulut ikke sidste gang jeg benytter mig af Phillip's kompetencer."
Nedtaget gammelt tv og ophængt og installeret nyt tv.
500,-

Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales.
Opsætning af mailbokse i Outlook
500,-

God oplevelse vil bruge Adam en anden gang.
Hjælp til internet
400,-

Det var lækkert og præcist vh. Hans Mønster
pc kan ikke finde den rigtige farve på mit skrivebord,
400,-

Sagen er annuleret
Printeropsætning fået ny WiFi
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Fysisk support
301 kr
Har købt ny Canon PIXMA TS3751 printer, da min gl. HP fik i stykker i morges. Kan få den nye til at kopiere, men ikke til at virke sammen med min MAC27, så jeg kan scanne. Er trådløs og skal forbindes Budget max kr. 300 er folkepensionist
Tilkobling af ny Canon Pixma printer til min MAC27
299 kr
HAR KØBT NY CANON PIXMA TS3751I, ER UDPAKKET KAN KOPIERE, MEN SKAL FORBINDES MED MIN MAC27, SÅ JEG KAN PRINTE. SKAL VÆRE HER INDEN KL 1800 I DAG 1/10-25. Min tidl. printer HP gik i stykker i aftes
Mangler en gyldig IP Konfrigiration, hjælp med IPhone, Appel ide hænger fast i gammel ophørt mail adresse
1.000 kr
IP Adresse mangler, IPhone der hænger fast i gammel udgået mail adr. APPEL IDE
Hjælp til Epson 2650 ET printer
1.790 kr
Printerhoved slidt. Blæk sandsynlig tørt. 2 ens printere ET 2650 med samme fejl.
Pc build help
500 kr
Hej! Jeg har brug for hjælp til at samle min PC. Her er en PCPartPicker-liste med delene: Ryzen 5 9600x ASUS Prime Radeon RX 9070 XT OC Ed MSI PRO B650M-A WIFI G.SKILL RIPJAWS S5 2x16GB SILICON POWER 5 GEN 4 1TB MSI MAG A750GL PCIE 5 5x Arctic F12 PWM Thermalright Peerless Assassin 120 SE CFractal North (Black/Walnut) ASUS ROG Strix XG27ACS - €250 windows 11 gratis version Sag bracket: Uyubao Graphics Card Holder Det er en standard build uden custom vandkøling eller lignende. Kabinettet er en midtower. Kabler og tilslutninger skal skjules og holdes ryddelige. Der skal ikke medbringes specialværktøj - vi har alt det nødvendige.
Vil ikke opdatere “intet internet”
500 kr
Den vil gå på alm net, men ikke til Apple update
Gang i robotplæneklipper worx
2.500 kr
Jeg har indkøbt en robot “Worx” Landroid. Det er i midlertidigt ikke lykkes mig at få den installeret rigtig så der skal nok startes helt forfra det har jeg brug for hjælp til Problemet i starten var også at der ikke var net dækning men det er nu i orden i form af udendørs netværksforstærker
opdatering 10->11, UEFI + secure boot vil ej virke på gpt disk
400 kr
Stationær computer, vil ikke starte (starter kun i BIOS) hvis secure boot er slået til ("secure boot unsuported") UEFI kan ikke findes (bios mode legacy). Vil gerne have den opdateret til windows 11 - helst på M.2 ssd i stedet for SAGA ssd (som den i forvejen ligger på). Vil ikke opdatere til W11 da secure boot + UEFI ikke er slået til.
pc kan ikke finde den rigtige farve på mit skrivebord,
350 kr
skrivebordsfarven kan jeg få til at fungere.
Opsætning af TV
1.024 kr
Tv i stuen virker ikke,, efter nedbrud. Tv i soveværelse (Crome cast) samt mobil tlf virker. Internet udbyder Fastspeed, TV udbyder Allente.
Opsætning af iMac 27
300 kr
Har netop købt denne nyoptimerede iMac 27, der blev set fungerende. Er opsat nu med tatatur & mus, men der oplyses INGEN INTERNETFORBINDELSE. Router og WiFi Nokia 5671 er nye, og Norlys Support oplyser fejlen skal findes i opsætningen af computeren. TV,et der "kører" på samme virker, ligesom min apple smart telefon.
Apple Macbook pro A1466 2016-2017 13 inch. Kan tage selv til plads og hente selv.
9.999 kr
Batteriskift til macbook pro 13 inch, A1466
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i odense s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i odense s, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 480,00,- til 1.850,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!