
Se profil
Mads N..
Aarhus N
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Thank you Mads 😁"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Thank you Mads 😁"
Info
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Skødstrup
"Jonas er en utrolig behagelig og kompetent mand, og ved hvad han taler om Sagen blevet løst og fungere"
Info
Se profil
Risskov
"Nice work done. Very punctual as well"
Info

Se profil
Egå
verificeret
"Saad er virkelig manden i skal vælge hvis i skal have en opgave løst. Han er grundig, og har virkelig sans for små detaljer. Han er sød og venlig og er god til at give råd og vejledning. Jeg varmt anbefale ham 👍"
Info

Meget faglig dygtig og god til at videreformidle det arbejde, som er blevet udført. Følger op på opgaven, indtil problemet er løst.
Gendannelse til PC indbakken er tømt
1.450,-

Høflig lyttende effektiv
Kan ikke få kontakt til mail [email protected] gennem outlook.
625,-

Fint arbejde
tilretning af fjernsyn
700,-

Maziar er en venlig person, der udfører sit arbejde upåklageligt, og jeg kan anbefale ham til at løse problemer med pc og andet IT!
Min wi fi forbindelse til min PC stopper
500,-

Jeg er mega tilfreds med Wahed. Han udførte samtlige opgaver til UG. Jeg vil til enhver tid anbefale ham til andre kunder.
Forskellige småting udført i mit hjem, som bl.a. indebærer Bluetooth opsætning og lignende.
1.100,-

Stor anbefaling herfra!
Tilslutte trådløs printer til bærbar pc
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
installation af tv
1.000 kr
Har mobilt netværk som nødløsning fra you see. Kan ikke gå tv til at virke. Tv kan tilsluttes netværket Det er et smart tv. Har nulstille tv til fabriksindstillinger Kan ikke få adgang til at bruge apps på eller få crome cast til at virke. Ønsker hjælp hertil
Problemer med antenne kabel risskov
610 kr
Vores TV i stuen skriver intet antenne signal og at vi skal kontrollere det - TV ovenpå har ingen problemer Antenne stik er placeret tæt på tv
Hjælp til trustpilot - gerne en medarbejder fra trustpilot
2.000 kr
Arbejde du hos trustpilot? Så skriv gerne en besked
Elektronikaffald - printer
600 kr
Har 1 stor HP printer som ikke længere anvendes og virker. Det ville vi gerne have fjernet/smidt ud. Det er på 4. sal i bygningen, men der er elevator. Ved ikke om det er noget i vil kunne hjælpe med? Har 1 stor HP printer som ikke længere anvendes og virker. Det ville vi gerne have fjernet/smidt ud. Det er på 4. sal i bygningen, men der er elevator. Ved ikke om det er noget i vil kunne hjælpe med? Update: i forhold til tidspunkt. Er rimelig fleksibel på hvad dato det er, men skal gerne være en hverdag. Så den havde automatisk sat sig på en søndag.
Skifte LCD skærm DJI Osmo pocket 3
1.100 kr
Skærmen på mit DJI osmo pocket 3 er flækket og skal derfor udskiftes til en ny
Reperation af Sonos højttaler og soundbar
680 kr
Efter en hændelse i husets eltavle, hvor et relæ slog gnister/ild og slog fra (formodentlig pga. overspænding eller strømspids), er mine Sonos-højttalere (3 styks) holdt op med at virke. Højttalerne har ingen livstegn efter hændelsen (ingen lys eller lyd, selv efter at have været frakoblet strøm i længere tid). Flere højttalere er påvirket. Problemet opstod umiddelbart efter relæet gik, og de har fungeret uden problemer indtil da.
Computer hjælp
350 kr
Det er ingen lyd på min pc
Mac book air m2
1.500 kr
Skærm har fået streger lodret i venstre side og vandret for ********t skete sandsynligvis ved et fingertryk på skærmen.
Kan ikke logge ind på windows da min kode ikke bliver godkendt mere
800 kr
Jeg kan ikke åbne min PC da min talkode ikke mere bliver godkendt af windows. Det er en stationær computer
Fejlfinding af Sonos opsætning
1.050 kr
Søger en som kan lave teknisk hjælp i form af hjemmebesøg i forbindelse med optimal opsætning og fejlfinding af Sonos-systemer. Jeg bor i Risskov og har et Sonos-setup med flere enheder (ikke indbygning) fordelt i et rækkehus af almindelig størrelse. Systemet fungerer ikke stabilt og har aldrig gjort det, og jeg har tidligere forsøgt diverse løsninger, herunder brug af repeater og boost, uden held. Derfor søger jeg en erfaren tekniker, som kan komme forbi og: • Gennemgå mit nuværende Sonos-setup • Optimere netværksforbindelsen og placeringen af enhederne • Sikre at systemet fungerer stabilt og gnidningsfrit i hele huset
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i risskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i risskov, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 630,00,- til 1.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!