
Se profil
Nazari W..
Viby J
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Viby J
verificeret
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Info

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Professionel og kompetent, kommunikerer på en rolig og behagelig måde."
Info

Se profil
Viby J
"Konstruktiv dialog hele vejen igennem, især da reparationen viste sig at være mere omfattende end ventet."
Info

Se profil
Egå
verificeret
"Alt ok"
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Thank you Mads 😁"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

"Sjældent oplevet en \"håndværker\", der kan sit fag så fantastisk godt, sikkert, og ikke mindst på en super behagelig og dedikeret måde. Fuld tryghed og håndværk for pengene! Kan varmt anbefale Finn til løsning af IT-problemer - gerne 10 ud af 10 stjerner!"
Opdatering wi-fi + tjek af, og opdat af mail funktion på PC, evt. instal ny mailprogram
800,-

Hurtig og dygtig
Fejlfinding eller genopsætning af kanaler
400,-

Det virkede `!
Fuld montering af stationær PC
500,-

En super god oplevelse. Problemet blev løst rigtig font Venlig omhyggelig og løsningsorienteret Kan varmt anbefales
Tv installation Panasonic 42as650e
700,-

"Super sewrvice"
Outlook vil ikke åbne
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
It hjælp
1.000 kr.
Hjælp til internet TV og telefoni
Opsætning af WiFi Extender + tilslutning til Sonos
400 kr.
Skal have opsat en TP-link Wifi Extender i mit hjem. Den er købt, jeg er bare ikke så teknisk selv 😂 Den skal placeres i entréen, hvor der er et strømstik som den kan tilsluttes ved. Det er kun én enhed som skal tilsluttes. Derefter skal jeg have hjælp til at få Extenderen tilsluttet til min Sonos.
Fejlfinding eller genopsætning af kanaler
300 kr.
Min svigerfars ene fjernsyn har mistet kanalerne (det andet virker fint), så de skal nok geninstilles. Det er kabel tv og fjernsynet er et lg
Hjælp til at samle computer
400 kr.
Jeg ønsker at overføre alle komponenter fra min eksisterende computer til den nye. Den nye computer indeholder allerede visse installerede elementer, men jeg er usikker på, hvilke komponenter der eventuelt mangler, eller om der er inkompatibiliteter. Hvis dette er tilfældet, anmoder jeg om assistance til at genmontere min gamle computer. Alternativt ser jeg frem til at flytte komponenterne til det nye kabinet.
Windows 11 (Ikoner mangler / Jobliste vil ikke åbne)
300 kr.
Efter et par CMD og RegEdit tutorials har jeg stadig et besynderligt problem. Da jeg tændte min PC og loggede - Var alle mine ikoner forsvundet (Tekst er stadig synlig) - Derudover, kan jeg ikke åbne jobliste.
Sony tv vil ikke længere tænde. Ac adapter er testet og virker. 7 år gammelt. Model er XE90
900 kr.
Sony XE9005. Tv vil ikke tænde. AC adapter virker. Fejlfinding og reparation hvis muligt.
Udskift MacBook batteri
1.000 kr.
Jeg har en MacBook Air 13 2020 med et dårligt batteri. Den går død efter 10 minutter, med 60 procent tilbage. Den har ikke tidligere været til reparation, og jeg bruger primært macbooken til studie. Vil gerne have den fikset😁
LG 65" C9 OLED TV vil ikke tænde og lys indikatoren lyser ikke længere.
1.000 kr.
Fjernsynet har over de sidste 4 måneder opført sig underligt. Det startede med at det bare æ ville tænde af sig selv over en periode op til sommerferien og jeg kunne heller ikke lave pixelopfriskning fordi det ville tænde af sig selv inden det gik igang med pixelopfriskningen. Efter sommerferien da vi kom hjem fra ferie ville tvet så ikke rigtig tænde men der var lys i dioden i bunden af fjernsynet. Det kunne kun tændes hvis man blev ved med at trykke på tændknappen på fjernbetjeningen til man kunne høre en klik lyd at det startede. Men nu er det så helt død. Der er hverken lys i dioden eller noget som helst. fjernsynet er ikke dækket af garantien længere og er ikke tidligere blevet repareret.
Reparation af Philips Smart Tv
560 kr.
Philips smart TV Model nr: 55PUS7556/12 Serie nr: FZ************ Tv vil ikke tænde. Har prøvet at tage stik ud og sætte i igen. Har prøvet at tænde på TV og ikke kun på fjernbetjening. Ingen lys eller lyd, når jeg prøver at tænde. Har forsøgt med andre stik kontakter også. TV har ikke haft problemer før.
Hente en stationær computer
390 kr.
jeg har købt en stationær på auktion. den skal hentes ved udleveringsstedet hos dab auktioner og afleveres i København, eller så tæt du kan komme. Så møder jeg dig. du får et ordrenummer som du skal vise ved afhentning.
Tv installation Panasonic 42as650e
810 kr.
Tilslutning af Panasonic tv til aura kabelboks, samt installation af programmer fra lille tv pakke Muligt der er behov for kabler
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i viby j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i viby j, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600,00,- til 1.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!