
Se profil
GP T..
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"SUPER"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hvidovre
"SUPER"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Marc var meget venlig og meget dygtig til at klare opgaven, med at få ført ledninger rundt i huset, så jeg kunne få netværkskabel til et værelse langt fra routeren. Marc kan anbefales."
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
Hvidovre
verificeret
"Useriøst"
Info

Se profil
Værløse
"Så fint. Det gør jeg gerne igen"
Info

Se profil
København S
verificeret
"lige hvad jeg havde brug for"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
":)"
Info

Marc leverede en fantastisk service og fik endelig vores WiFi og netværk til at fungere perfekt efter 5 år med andre løsninger, der aldrig rigtig virkede. Han var professionel, effektiv og til en super pris. Stor tak for hjælpen – kan varmt anbefales!
Wifi hjælp
1.295,-

Super dygtig, med øje for detaljen. Kan klart anbefales. Vældig god kommunikation. Meget tilfreds.
Ny skærm vil ikke kobles til stationær pc.
650,-

Jeg er meget tilfreds med arbejdets udførsel.
printer tilslutning
300,-

Vi har været rigtig glade for at have Omar ude for at hjælpe os. Kæmpe anbefaling herfra
Vi har igen brug for Omars hjælp til pc og printer
800,-

Super flink og fik fixet alle mine elektriske apparater derhjemme. Stor anbefaling 👍
Kan åbne computer men Microsoft vil ha login kode og har ikke sådan en og ting skal slettes feks Microsoft og linux Outlook renset for ting jeg ikke
600,-

Kom til aftalt tid og gik ikke før problemet var fundet og løst😃
Hjælp til at få pc og skærm til at tale sammen
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Fejlfinding af printkort og rep af fejl det er en fjernstyret båd med gps
1.500 kr.
Min fjernstyret båd med gps vil ikke tænde der er sat et nyt printkort I men tror ikke det virker
Kan åbne computer men Microsoft vil ha login kode og har ikke sådan en og ting skal slettes feks Microsoft og linux Outlook renset for ting jeg ikke
1.200 kr.
Skal ha renset for ting jeg ikke vil ha Microsoft linux Outlook og nok lidt mere har normalt Windows men lige pludselig har jeg linux det er en bærbar Lenovo kan åbne den men Microsoft blokere for at jeg kan komme ind har du et forslag til hvad der skal laves så der ikke ligger ting gemt andre steder på pc'er
Installation af bak kamera
300 kr.
Jeg har købt ny skærm med CarPlay og bak kamera. Jeg ønsker at få det installeret. I og med at man skal fjerne skærmen anyways for at connecte med plugs, er det vel “bare” at skifte skærmen (som jeg har købt) sammen med kameraet?
printer tilslutning
600 kr.
jeg har købt en HP printer Diskjet 2800e men kan ikke få den til at printe. Jeg har ikke trådløs netværk så den skal tilsluttes via USB.
Fjernsyn reparation
500 kr.
Fladskærm 65" LG Modelnr. 65UJ630V-ZA Serienr. 802MASX5P766 Skærmen er blevet mørk. Film og lyd kan ses og høres. Fungere hurtigt som altid med diverse apps. Men selvom lysstyrken er skruet op og software/indstillinger gennemgået, forbliver billedet mørkt. Alt andet elektronik såsom chromecast er frakoblet. Startede intermitterende men er siden igår konstant. Er ikke omfattet af reklamation længere.
Philips 58" sort skærm men lyd, alt er forsøgt
1.498 kr.
Philips 58PUS8507/12 serienummer FZ"A********** pluselig sort skærm men fortsat lyd. Yousee boks og skærm har fået fjernet netkedning og tilsluttet efter 5 minutter igen. Der er forsøgt med skift af hdmi kabel og porte men intet hjælper. Når genstart kommer der et lodret område 10 cm fra begge sider ligeledes 10 cm bredt med farvede tynde striber. Af og til kommer de ikke men så et 10 cm bredt hvidt felt midt på skærmen. Alle striber forsvinder efter få sekunder men lyd er de fortsat.
Hjælp til printer
1.168 kr.
Fejlsøgning og rep af en epson xp-445
Min kode virker ikke på pc
1.000 kr.
Kan ik komme ind på min bærbar pc Windows 11og den ber om en adgangskode som jeg ik har jeg har prøvet 2trin og og den ber om mit gamle tlf og mener jeg har været inde og rettede til mit tlf
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i hvidovre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i hvidovre, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750,00,- til 1.170,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!