
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
Frederiksberg
"Sublim"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
":)"
Info

Se profil
København NV
verificeret
"Shihab var i den grad flink, hjælpsom og effektiv. 5 Stjerner, helt klart."
Info
Se profil
Valby
"Opgave blev lavet præcis som forventet."
Info

Arbejdet blev fuldført til topkarakter. Alex var meget opmærksom på at jeg var tilfreds. Også med andre ting der berørte indstaleringen af min printer. Fortalte meget om hvad han lavede så jeg forstod det . Stort tak til Alex
Tilslutning af printer og PC
350,-

Er super tilfreds med hendes arbejde og hjælpsomhed.
Kopimaskine
1.189,-

"Great service and great person ☺️"
Install TV on the wall
450,-

Marc fik udskiftet min PC case og opgraderet PC'en, alt imens han var nem at snakke med, og sikrede sig at alt var på plads også efter han havde afleveret den! Kan stærkt anbefale ham!
Opgradering af PC
1.295,-

Daniel har styr på det - kraftig anbefaling herfra
Linux Mint
1.200,-

Marc er yderst venlig og effektiv.
Rydde op/installere Outlook
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
IT Support
450 kr
Jeg har en stationær pc, som er holdt op med at give billede efter en BIOS-opdatering, og jeg vil høre, om I kan hjælpe med at fejlsøge og evt. løse problemet. Specifikationer (så godt jeg kan huske dem): • Bundkort: ASUS PRIME A520M-R • CPU: AMD Ryzen 7 5700G • RAM: DDR4 (2 x … GB) • Grafikkort: (skriv model, hvis du vil, ellers kan du lade denne linje stå eller slette den) • Strømforsyning: (hvis du kender den, ellers bare udelad) Det der skete: Jeg opdaterede BIOS via ASUS’ eget EZ Flash-værktøj. Opdateringen så ud til at gennemføre og pc’en genstartede, men siden da får jeg: • Ingen billede på skærmen (hverken via grafikkort eller HDMI på bundkortet) • Ingen lys i tastaturet • Blæsere og resten af systemet starter og kører, men den POST’er tydeligvis ikke. Det jeg allerede har prøvet: • Clear CMOS via at tage CMOS-batteriet ud i flere minutter • Køre med kun CPU + én RAM-klods (i anbefalet slot) • Starte uden grafikkort og med skærm i bundkortets HDMI • Tjekket og gensat både 24-pin ATX-stik og 8-pin CPU-strømstik • Prøvet forskellige RAM-konfigurationer (én klods / anden klods / uden RAM) Symptomerne er de samme: blæsere kører normalt, men ingen billede og ingen liv i tastatur/USB. Stationær
Software til en sprinter som melder om tyverisikring
800 kr
Obd computer til Mercedes sprinter fra 2019. Bilen kan ik starte så den skal laves hvor den står. Der ingen tænding på ingen lys i speedometer.
Linux Mint
1.500 kr
Jeg har en halvgammel PC, hvor jeg gerne vil have afinstalleret Windows og bagefter have lagt Linux Mint på
Reperation af kaffemaskine
800 kr
Sage barista Express maskine. Hanen til kogende vand og steameren virker ikke. Er rengjort og afklaret uden løsning af problemet. Maskinen er lige over to år. Ingen tidligere reparationer, men købt brugt. Kan sende videoer med lyd på for mere specifikt.
Service og rep af varmepumper
2.500 kr
Den ene pumpe lamer når den kører. Den er ca 5 år Mener det er en Panasonic. Den anden skal bare serviceres det er en Toshiba.
Kamera reparation
1.000 kr
Jeg har et gammelt Canon Powershot G9 fra 2007, hvis skærm er gået i stykker. Jeg er med på at betale gode penge for at få den repareret, hvis miraklet skulle være at nogen havde reservedele (bare de er kompatible er jeg glad).
Ps5 reparation
800 kr
Der kommer ikke billede op på tv’et. Har prøvet flere forskellige HDMI stik. Tænker der må være noget galt med portalen.
Montering og rens af stationær computer
1.200 kr
Jeg ønsker at få overflyttet data og udskiftet til to nye ssd hardiske, udover det vil jeg gerne have renset computeren og monteret nyt kølepasta. Jeg skal have monteret Samsung 990 EVO Plus 2 stk af 2tb. (er ikke bestilt hjem endnu) Opsætning: Intel core i9-11900 NZXT kraken X63 sort - 280mm Asus Z590-plus TUF gaming 4x8gb kingston hyperX fury 3600MHz 1TB WD SN550 NVMe ssd 2TB WD blue 3.5 HDD Asus Geforce RTX 3070 8GB dual 850w Corsair TX850m 80+ GOLD Antec P10 Flux 3xCorsair AF120
Reparation af 2 Sonos højtalere
400 kr
2 Sonos play:1 højtalere der har fået 400 volt grundet en fejl på hpfi relæet. De virker ikke når man sætter dem i stik kontakten
MacBook
Den siger 1 procent hvis sent er 100 når sluk og tænd, men er ikke sikker over problemet så i kan måske tjekke
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i valby, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950,00,- til 1.240,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!