Marc S.
København K
Seneste Anmeldelse
"Effektiv og dygtig. Fik en afsluttende minirapport på hvordan jeg skulle læse og analysere mit problem; det var luksus. Jeg vil helt klart bruge Mark igen."
Opsætning af mail
Nedtagning af mail
Udskiftning af mail
Rådgivning om mail
Alle mailopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København K
"Effektiv og dygtig. Fik en afsluttende minirapport på hvordan jeg skulle læse og analysere mit problem; det var luksus. Jeg vil helt klart bruge Mark igen."
Egå
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Vemmelev
"Effektiv og venlig service"
Aarhus V
"Lee er særdeles effektiv og med stor viden om PC-arbejdet, og han løste mit problem til UG !."
Egå
"Jeg fik afhentet alt mit byggeaffald Meget fleksibel og super veludført arbejde. Kunne ikke være mere tilfreds 🤩"
Rødovre
"Marcus løste opgaven perfekt og var rigtig flink - kan klart anbefale ham 👍"
København SV
"Kresten var hyret til at få tre nye fjernsyn til at fungere, og det løste han perfekt. Han er særdeles venlig og imødekommende, og kan varmt anbefales. Claus"
Greve
"Hurtig og effektiv reparation - tusind tak 😊"
"Sjældent oplevet en \"håndværker\", der kan sit fag så fantastisk godt, sikkert, og ikke mindst på en super behagelig og dedikeret måde. Fuld tryghed og håndværk for pengene! Kan varmt anbefale Finn til løsning af IT-problemer - gerne 10 ud af 10 stjerner!"
Opdatering wi-fi + tjek af, og opdat af mail funktion på PC, evt. instal ny mailprogram
800,-
Marc er virkelig dygtig og har fuldt overblik :-) Vi er meget tilfredse. Tusinde Tak Marc <3
mail pogram på Mac
1,500,-
Meget tålmodig, og løsnings orienteret.
Kan ikke bruge min mail, hvad skal gøres?
500,-
Perfekt udførelse af vanskelig opgave
Opsætning af Yousee mail på enheder
500,-
"Asger har været både punktlig og kompetent. Og i øvrigt et behageligt bekendtskab. Så handler det om it, kan jeg kun anbefale ham."
Mail på min Mac fungerer ikke - men det gør den på iPhone og iPad. Skulle gerne synkroniseres.
500,-
Jeg fik en fantastisk service og hjælp af Marc. Jeg kan klart anbefale ham hvis du har brug for hjælp til dit IT.
Problemer med at ændre kode på Google mail som er tilknyttet et domæne navn vi ejer.
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
mailopsætning
400 kr
Ribe
opsætning at mail i Outlook
Outlook vil ikke åbne
1,000 kr
Viby J
Kan ikke åbne outlook på denne pc - men godt på min anden pc
Hjælp til outlook problem, MFA problematik, bestyrelsesmail kan godt sende men ikke modtage mails
600 kr
Søborg
Vores bestyrelsesmail har ikke kunne sende mails efter at vi skiftede formand og gik fra laptop til telefon kan vi ikke modtage mails. Det er en såkaldt MFA problematik. Jeg har haft et firma til at se på sagen, men de anstrengte sig ikke for at løse det. Jeg har koder og alt det som skal bruges.
Opsætning af gamle E-mailkonti på ny pc Outlook
Holte
Hjælp til Outlook - mine gamle E-mailkonti skal over på Outlook på den nye pc. Kan simpelthen ikke finde ud sf det! Så hurtigt som muligt
Opsætning af mail på Mac mini + MacBook Air + Air apad
1,500 kr
Frederiksberg
Min mail virke lige pludselig ikke mere havde siddet og pillet ved det Har selv prøvet men uden held Alle ting er under 6 måneder gamle
Min Mac og Iphone har fået uorden i indstillingerne, og min mail.
2,000 kr
Hornbæk
uorden i indstillingerne med min Mac og Iphone, og min mail.
Opsætning af email kan inkludere flere forskellige ting. For det første, så er det selve opsætningen af din email-adresse, hvilket typisk indebærer at du skal have en unik email-adresse, som ikke allerede er i brug. Dernæst skal du have et password til din email-adresse, som skal være sikkert og unikt for netop din email-adresse. Når disse to ting er på plads, så kan du begynde at bruge din email-adresse til at sende og modtage emails. Du kan enten bruge en webmail-løsning eller hente en mailklient ned på din computer eller mobiltelefon. En mailklient giver dig mulighed for at have alle dine emails lige ved hånden, og samtidig få besked med det samme, når der kommer nye emails ind på din adresse.
Det er ikke alle, der ved hvordan man tager en email ned. Dette kan være problematisk, hvis man f.eks. skal slette sin email-adresse, eller hvis man har modtaget en email, som man ikke ønsker at have liggende på sin computer. Derfor giver Handyhand her en kort guide til, hvordan du tager en email ned. Først og fremmest skal du logge ind på din email-adresse. Derefter finder du den email, som du gerne vil slette eller tage ned. Når du har fundet denne email, skal du finde knappen 'slet'. Denne knap kan typisk findes enten i toppen af siden eller i bunden af siden - dette afhænger dog af hvilken type email-udbyder man bruger. Når du har fundet 'slet'-knappen, skal du blot trykke på denne og herefter vil din email blive slettet fra din computer/email-adresse.
Det er ikke alle, der ved det, men man kan sagtens have flere email-adresser. Dette kan være en fordel, hvis man f.eks. har en privat email-adresse og en arbejdsrelateret email-adresse. På den måde behøver man ikke at blande de to ting sammen, og man kan have styr på hvilken email der går hvor hen. Derudover er det også en fordel at have flere email-adresser, hvis man gerne vil undgå spam i sin inbox. Spammail bliver typisk sendt til ens primære email-adresse, men hvis man har en sekundær eller tertiær email-adresse, så er der større sandsynlighed for, at denne bliver spammet mindre end ens primære adresse. Dette skyldes ofte, at spammere ikke kender disse adresser så godt, og derfor sender de ikke lige så meget spam til dem. Hvis man gerne vil have flere email-adresser, så er det heldigvis nemt at oprette sig flere - både gratis og betalt. Nogle af de mest populære gratisemail-udbydere er Gmail og Yahoo Mail - begge steder kan man oprette sig helt gratis med få klik. Hvis man gerne vil have et mere professionelt udtryk på sin email-adresse, så kan det anbefales at oprette sig en betalt mailadresse hos f.eks. Microsoft eller Apple - her koster det dog typisk ca. 100 kroner om året per adresse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man bruger email. For det første bør man have en god og sikker adgangskode til sin email. Adgangskoden bør bestå af mindst 8 tegn, og gerne flere. Adgangskoden bør desuden indeholde store og små bogstaver samt tal og/eller specialtegn. Det er vigtigt at have en stærk adgangskode, da email ofte bliver hacket, hvilket kan have alvorlige konsekvenser for den person, der ejer email-adressen. Yderligere bør man undgå at bruge de samme adgangskoder til forskellige ting - hvis én af dine adgangskoder bliver hacket, kan de andre også være i fare. Derudover bør man være meget forsigtig med hvilke links, man klikker på i emails - selvom det måske ser ud som om mailen kommer fra et velkendt firma eller en ven, kan det sagtens være et phishing-forsøg. Phishing er en metode hackers bruger for at få fat i folks personlige informationer - ofte gennem mails eller beskeder på sociale medier. Hackers sender typisk emails ud til rigtig mange mennesker på én gang - så selvom du tror du har fanget dem allerede, kan der sagtens være andre derude, der er blevet snydt af den samme hacker. Endelig bør man altid logge ud af sin email-adresse på offentlige computere - hvis du glemmer at logge ud efter dig selv, kan enhver der sidder ved computeren derefter logge ind på din mail-adresse og læse alle dine emails.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der findes mange forskellige priser på opsætning af email, alt efter hvilken type email man ønsker at opsætte. En almindelig email kan koste omkring 100-200 kroner at opsætte, mens en mere avanceret email kan koste op til 1000 kroner at opsætte.
Der er flere ting, du skal være opmærksom på, når du opsætter din email. For det første skal du have en gyldig email-adresse. Dette betyder, at den email-adresse du bruger, ikke allerede er i brug af en anden person. Du kan tjekke dette ved at gå ind på hjemmesiden for din udbyder og se om adressen er ledig. Hvis den ikke er det, kan du prøve at tilføje et tal eller et bogstav til adressen for at gøre den unik. Når du har fundet en ledig email-adresse, skal du oprette en konto hos din udbyder. Dette gøres typisk ved at udfylde et online formular med dine personlige oplysninger som navn og adresse. Herefter vil du modtage en bekræftelse på din email-adresse, og så kan du begynde at bruge din nye email-konto.
Det tager typisk ikke mere end 5-10 minutter at opsætning af email, hvis man har alle de nødvendige informationer. Hvis man ikke har alle de nødvendige informationer, kan det tage lidt længere tid.
Der er mange grunde til at opsætte sin egen email. For det første, så er det en god måde at kommunikere med venner og familie på. Derudover kan man også bruge den til at sende dokumenter, fotos og andre filer frem og tilbage. Endelig er det også en nem måde at holde styr på alle de forskellige emails, man modtager fra hverdagen. Men selvom der er mange fordele ved at have sin egen email, så kan det også være svært at opsætte den rigtigt. Dette skyldes især, hvis man ikke har nogen erfaring med dette. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til opsætning af email, så man er sikker på, at den bliver sat op rigtigt fra starten af. På denne måde undgår man fejl i opsætningen, som kan gøre det svært eller umuligt at bruge emailen senere hen.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!