Kim D.
Tjæreborg
Seneste Anmeldelse
"Super service og hurtig udførelse af opgaven"
Opsætning af mail
Nedtagning af mail
Udskiftning af mail
Rådgivning om mail
Alle mailopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tjæreborg
"Super service og hurtig udførelse af opgaven"
København K
"Marc var meget energisk og hjælpsom. Og meget fair med pris.. Opgaven ku så desværre løses hvilket ikke var han skyld - han gjorde et stort forsøg. Men fejlen var ikke som forventet. Vil helt sikkert benytte ham igen eller anbefale ham."
Esbjerg
"Hurtigt og effektivt ordnet😊"
Esbjerg Ø
"Super"
Bramming
"Flink, omhyggelig og printeren var som ny da han gik :-)"
Egå
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Esbjerg N
""Perfekt og omhyggelig""
Aarhus V
"Lee er særdeles effektiv og med stor viden om PC-arbejdet, og han løste mit problem til UG !."
Super god service Dygtig Rar mand
Indstilling af internet tv
500,-
Hurtigt og nemt 🌞
Hjælp til router
400,-
👌Super
Opsætning af computer med Windows 10
205,-
Super godt arbejde
Ps4 teparation
400,-
Meget kyndig ung mand og enormt venlig!
Fejlsøgning af gammelt CRT skærm
2,000,-
Kim ordnede problemer med tv-signal mm. og han har helt styr på det. Alt blev bragt i orden. Kan klart anbefale Kim. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dårligt tv-signal YouSee
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Google drev kører ikke på min Macbook Pro
250 kr
Tjæreborg
Google drev vil ikke synkronisere mere på min Macbook
Nyt printerhoved købt til HP Officejet Pro 7740 - kan ikke få det til at virke
700 kr
Tjæreborg
Nyt printerhoved anskaffet - men der var ingen installationspatroner med…
Opsætning af email kan inkludere flere forskellige ting. For det første, så er det selve opsætningen af din email-adresse, hvilket typisk indebærer at du skal have en unik email-adresse, som ikke allerede er i brug. Dernæst skal du have et password til din email-adresse, som skal være sikkert og unikt for netop din email-adresse. Når disse to ting er på plads, så kan du begynde at bruge din email-adresse til at sende og modtage emails. Du kan enten bruge en webmail-løsning eller hente en mailklient ned på din computer eller mobiltelefon. En mailklient giver dig mulighed for at have alle dine emails lige ved hånden, og samtidig få besked med det samme, når der kommer nye emails ind på din adresse.
Det er ikke alle, der ved hvordan man tager en email ned. Dette kan være problematisk, hvis man f.eks. skal slette sin email-adresse, eller hvis man har modtaget en email, som man ikke ønsker at have liggende på sin computer. Derfor giver Handyhand her en kort guide til, hvordan du tager en email ned. Først og fremmest skal du logge ind på din email-adresse. Derefter finder du den email, som du gerne vil slette eller tage ned. Når du har fundet denne email, skal du finde knappen 'slet'. Denne knap kan typisk findes enten i toppen af siden eller i bunden af siden - dette afhænger dog af hvilken type email-udbyder man bruger. Når du har fundet 'slet'-knappen, skal du blot trykke på denne og herefter vil din email blive slettet fra din computer/email-adresse.
Det er ikke alle, der ved det, men man kan sagtens have flere email-adresser. Dette kan være en fordel, hvis man f.eks. har en privat email-adresse og en arbejdsrelateret email-adresse. På den måde behøver man ikke at blande de to ting sammen, og man kan have styr på hvilken email der går hvor hen. Derudover er det også en fordel at have flere email-adresser, hvis man gerne vil undgå spam i sin inbox. Spammail bliver typisk sendt til ens primære email-adresse, men hvis man har en sekundær eller tertiær email-adresse, så er der større sandsynlighed for, at denne bliver spammet mindre end ens primære adresse. Dette skyldes ofte, at spammere ikke kender disse adresser så godt, og derfor sender de ikke lige så meget spam til dem. Hvis man gerne vil have flere email-adresser, så er det heldigvis nemt at oprette sig flere - både gratis og betalt. Nogle af de mest populære gratisemail-udbydere er Gmail og Yahoo Mail - begge steder kan man oprette sig helt gratis med få klik. Hvis man gerne vil have et mere professionelt udtryk på sin email-adresse, så kan det anbefales at oprette sig en betalt mailadresse hos f.eks. Microsoft eller Apple - her koster det dog typisk ca. 100 kroner om året per adresse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man bruger email. For det første bør man have en god og sikker adgangskode til sin email. Adgangskoden bør bestå af mindst 8 tegn, og gerne flere. Adgangskoden bør desuden indeholde store og små bogstaver samt tal og/eller specialtegn. Det er vigtigt at have en stærk adgangskode, da email ofte bliver hacket, hvilket kan have alvorlige konsekvenser for den person, der ejer email-adressen. Yderligere bør man undgå at bruge de samme adgangskoder til forskellige ting - hvis én af dine adgangskoder bliver hacket, kan de andre også være i fare. Derudover bør man være meget forsigtig med hvilke links, man klikker på i emails - selvom det måske ser ud som om mailen kommer fra et velkendt firma eller en ven, kan det sagtens være et phishing-forsøg. Phishing er en metode hackers bruger for at få fat i folks personlige informationer - ofte gennem mails eller beskeder på sociale medier. Hackers sender typisk emails ud til rigtig mange mennesker på én gang - så selvom du tror du har fanget dem allerede, kan der sagtens være andre derude, der er blevet snydt af den samme hacker. Endelig bør man altid logge ud af sin email-adresse på offentlige computere - hvis du glemmer at logge ud efter dig selv, kan enhver der sidder ved computeren derefter logge ind på din mail-adresse og læse alle dine emails.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at opsætte sin egen email. For det første, så er det en god måde at kommunikere med venner og familie på. Derudover kan man også bruge den til at sende dokumenter, fotos og andre filer frem og tilbage. Endelig er det også en nem måde at holde styr på alle de forskellige emails, man modtager fra hverdagen. Men selvom der er mange fordele ved at have sin egen email, så kan det også være svært at opsætte den rigtigt. Dette skyldes især, hvis man ikke har nogen erfaring med dette. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til opsætning af email, så man er sikker på, at den bliver sat op rigtigt fra starten af. På denne måde undgår man fejl i opsætningen, som kan gøre det svært eller umuligt at bruge emailen senere hen.
Handyhand gør det nemt at finde en mail opsætter i tjæreborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien mail opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige mail opsættere i tjæreborg, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning af mail kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 360.00,- til 500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!