
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Opsætning af mail
Nedtagning af mail
Udskiftning af mail
Rådgivning om mail
Alle mailopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Kan give Mads mine varmeste anbefalinger. Jeg sad og stressede over, at computeren ikke ville som jeg – lige op til min kommende opgaveaflevering. Mads fik det løst, og han var samtidig meget metodisk og utrolig behagelig! 5/5"
Info

Se profil
Vemmelev
verificeret
"Effektiv og venlig service"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Taastrup
"Omar er dygtig, hurtig og effektiv samt en behagelig mand. Min varmeste anbefaling."
Info

Se profil
Greve
verificeret
"Godt arbejde og ydede ekstra indsats. Tak"
Info

Som aftalt, kom til tiden som afralt, flot og hurtigt arbejde, med tilfredsstilende resultat.
Rep af ihone 12
820,-

"Super god service, kan kun anbefale Andrease"
Opsætning af eksisterende Apple, iCloud, 3 enheder til samme iCloud, en konto
1.500,-

Præcis og effektiv
Nulstille windows 11
500,-

Marc er virkelig dygtig og har fuldt overblik :-) Vi er meget tilfredse. Tusinde Tak Marc <3
mail pogram på Mac
1.500,-
"Simpelthen super professionelt arbejde.Kan varmt anbefale Alexander."
Anlæg /Tv / subwoofer
500,-

Fortsat glad for Emil
Hjælp privat
1.600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
opsætning af mail - er forsøgt men det virker ikke
Opsætning af outlook mail på ny pc - men kan ikke modtage og sende mail - der er som om der er kommet en "fake" mail konto - og jeg kan ikke få lov at slette den
Opsætning af mail på Mac mini + MacBook Air + Air apad
Min mail virke lige pludselig ikke mere havde siddet og pillet ved det Har selv prøvet men uden held Alle ting er under 6 måneder gamle
Opsætning af mailprogram på Mac + Sonos + div.
Opsætning af mailprogram på Mac + Sonos + div.
Opsætning af email kan inkludere flere forskellige ting. For det første, så er det selve opsætningen af din email-adresse, hvilket typisk indebærer at du skal have en unik email-adresse, som ikke allerede er i brug. Dernæst skal du have et password til din email-adresse, som skal være sikkert og unikt for netop din email-adresse. Når disse to ting er på plads, så kan du begynde at bruge din email-adresse til at sende og modtage emails. Du kan enten bruge en webmail-løsning eller hente en mailklient ned på din computer eller mobiltelefon. En mailklient giver dig mulighed for at have alle dine emails lige ved hånden, og samtidig få besked med det samme, når der kommer nye emails ind på din adresse.
Det er ikke alle, der ved hvordan man tager en email ned. Dette kan være problematisk, hvis man f.eks. skal slette sin email-adresse, eller hvis man har modtaget en email, som man ikke ønsker at have liggende på sin computer. Derfor giver Handyhand her en kort guide til, hvordan du tager en email ned. Først og fremmest skal du logge ind på din email-adresse. Derefter finder du den email, som du gerne vil slette eller tage ned. Når du har fundet denne email, skal du finde knappen 'slet'. Denne knap kan typisk findes enten i toppen af siden eller i bunden af siden - dette afhænger dog af hvilken type email-udbyder man bruger. Når du har fundet 'slet'-knappen, skal du blot trykke på denne og herefter vil din email blive slettet fra din computer/email-adresse.
Det er ikke alle, der ved det, men man kan sagtens have flere email-adresser. Dette kan være en fordel, hvis man f.eks. har en privat email-adresse og en arbejdsrelateret email-adresse. På den måde behøver man ikke at blande de to ting sammen, og man kan have styr på hvilken email der går hvor hen. Derudover er det også en fordel at have flere email-adresser, hvis man gerne vil undgå spam i sin inbox. Spammail bliver typisk sendt til ens primære email-adresse, men hvis man har en sekundær eller tertiær email-adresse, så er der større sandsynlighed for, at denne bliver spammet mindre end ens primære adresse. Dette skyldes ofte, at spammere ikke kender disse adresser så godt, og derfor sender de ikke lige så meget spam til dem. Hvis man gerne vil have flere email-adresser, så er det heldigvis nemt at oprette sig flere - både gratis og betalt. Nogle af de mest populære gratisemail-udbydere er Gmail og Yahoo Mail - begge steder kan man oprette sig helt gratis med få klik. Hvis man gerne vil have et mere professionelt udtryk på sin email-adresse, så kan det anbefales at oprette sig en betalt mailadresse hos f.eks. Microsoft eller Apple - her koster det dog typisk ca. 100 kroner om året per adresse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man bruger email. For det første bør man have en god og sikker adgangskode til sin email. Adgangskoden bør bestå af mindst 8 tegn, og gerne flere. Adgangskoden bør desuden indeholde store og små bogstaver samt tal og/eller specialtegn. Det er vigtigt at have en stærk adgangskode, da email ofte bliver hacket, hvilket kan have alvorlige konsekvenser for den person, der ejer email-adressen. Yderligere bør man undgå at bruge de samme adgangskoder til forskellige ting - hvis én af dine adgangskoder bliver hacket, kan de andre også være i fare. Derudover bør man være meget forsigtig med hvilke links, man klikker på i emails - selvom det måske ser ud som om mailen kommer fra et velkendt firma eller en ven, kan det sagtens være et phishing-forsøg. Phishing er en metode hackers bruger for at få fat i folks personlige informationer - ofte gennem mails eller beskeder på sociale medier. Hackers sender typisk emails ud til rigtig mange mennesker på én gang - så selvom du tror du har fanget dem allerede, kan der sagtens være andre derude, der er blevet snydt af den samme hacker. Endelig bør man altid logge ud af sin email-adresse på offentlige computere - hvis du glemmer at logge ud efter dig selv, kan enhver der sidder ved computeren derefter logge ind på din mail-adresse og læse alle dine emails.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der findes mange forskellige priser på opsætning af email, alt efter hvilken type email man ønsker at opsætte. En almindelig email kan koste omkring 100-200 kroner at opsætte, mens en mere avanceret email kan koste op til 1000 kroner at opsætte.
Der er flere ting, du skal være opmærksom på, når du opsætter din email. For det første skal du have en gyldig email-adresse. Dette betyder, at den email-adresse du bruger, ikke allerede er i brug af en anden person. Du kan tjekke dette ved at gå ind på hjemmesiden for din udbyder og se om adressen er ledig. Hvis den ikke er det, kan du prøve at tilføje et tal eller et bogstav til adressen for at gøre den unik. Når du har fundet en ledig email-adresse, skal du oprette en konto hos din udbyder. Dette gøres typisk ved at udfylde et online formular med dine personlige oplysninger som navn og adresse. Herefter vil du modtage en bekræftelse på din email-adresse, og så kan du begynde at bruge din nye email-konto.
Det tager typisk ikke mere end 5-10 minutter at opsætning af email, hvis man har alle de nødvendige informationer. Hvis man ikke har alle de nødvendige informationer, kan det tage lidt længere tid.
Der er mange grunde til at opsætte sin egen email. For det første, så er det en god måde at kommunikere med venner og familie på. Derudover kan man også bruge den til at sende dokumenter, fotos og andre filer frem og tilbage. Endelig er det også en nem måde at holde styr på alle de forskellige emails, man modtager fra hverdagen. Men selvom der er mange fordele ved at have sin egen email, så kan det også være svært at opsætte den rigtigt. Dette skyldes især, hvis man ikke har nogen erfaring med dette. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til opsætning af email, så man er sikker på, at den bliver sat op rigtigt fra starten af. På denne måde undgår man fejl i opsætningen, som kan gøre det svært eller umuligt at bruge emailen senere hen.
Handyhand gør det nemt at finde en mail opsætter i fuglebjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien mail opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige mail opsættere i fuglebjerg, i post nr: 4054 til 4388.

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!