
Se profil
Adam B..
Odense V
Seneste Anmeldelse
"Super og effektiv service 👍"
Verifikationer
Info

Mappe organisering
Organisering af desktop
Fil organisering
Data organisering
Alle organiseringsopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Odense V
"Super og effektiv service 👍"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Odense S
verificeret
"Rigtig flink fyr, der fik tingene gjort hurtigt og effektivt. 😊"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Kan give Mads mine varmeste anbefalinger. Jeg sad og stressede over, at computeren ikke ville som jeg – lige op til min kommende opgaveaflevering. Mads fik det løst, og han var samtidig meget metodisk og utrolig behagelig! 5/5"
Info

Se profil
Tommerup
verificeret
"Super effektiv 👍🏾"
Info
Se profil
Odense S
verificeret
"Philip er både rutineret, serviceminded og seriøs i sit arbejde. - Jeg er således godt tilfreds med den opgave, som Philip har udført for mig."
Info

Se profil
Odense S
"Desværre han kun ikke hjælpe mig."
Info

Rigtig sød og rar ung mand fiksede problemet på knapt 10 min
Hjælp til at samle computer (hurtigst muligt)
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Mælkeskummer - Sage barista touch
1.000 kr
Min mælkesteamer på min Sage barista touch som er ca 3 år gammel, giver mælken alt for meget luft når jeg steamer mælken automatisk. Jeg bruger sød- eller letmælk, og hælder mælk op til Max på mælkekanden. Jeg tror at det er under hele forløbet at der kommer for meget luft, fordi dampen ikke er kraftig nok.
Hjælp til at samle computer (hurtigst muligt)
700 kr
Der er købt ny stationær computer som skal samles. Den er forsøgt at blive samlet, men motherboard alarmen går af og intet display.
Tv installation
300 kr
Min far har købt et nyt tv og har brug for hjælp til opsætningen. Det er et smart TV, hvor internettet skal tilføjes, men internettet driller. Der skal samtidig installeret et par app - yousee, prime og disney+. Hans internet er via router, så ingen kabler. - Wifi. Hvis der skal en google konto til, skal den enden oprettes, eller der skal gendannes, da min far ikke husker koden
TV installation
1.206 kr
Instalation af æg TV via wifi
Denon x3800h
3.000 kr
Der er gået minimum HDMI-out så jeg ikke kan få billede igennem. Jeg kan ikke levere eller hente.
reparation af headset
400 kr
Mit headset EPOS sennheiser e ca. 2 år gammelt. Det har virket upåklageligt lige til nu. Jeg kan ikke tænde det mere. Jeg ved ikke om det kan betale sig at få det repareret, hvis det er muligt. Håber at høre, hvad jeg kan gøre. Venlig hilsen Helen Jakobsen
intern blokade
1.999 kr
Jeg har en Sage barista touch hvor der ikke vil komme noget vand ud nogen steder. Jeg tror der er sket en intern blokade af et af vandledningerne. Det er ikke et problem jeg har haft før.
Hjælp til pc-opsætning og printer
1.000 kr
Min gamle mor har fået ny pc, og skal have hjælp til opsætning, etablering af printer, samt kobling til internet. Hverken min mor eller jeg har forstand på det. Jeg vil gerne kontaktes på tlf. ******** inden fremmøde. Min mor kan ikke høre i telefonen, derfor er jeg bindeled omkring aftalen.
Reparation af Brother printer
1.500 kr
Jeg har en DCP-8410CDW laser printer som udskriver blå istedet for grøn. Har haft ringer til brother support, men vi kan ikke lige finde problemet sammen.
Reparation af Brother printer
2.000 kr
Jeg har en Brother laser printer der udskriver blå når det skal være grønt. Jeg har haft fat i Brother support og de mener det er noget teknisk der skal udskiftes.
TV
250 kr
Skærm lyser ikke så meget
Epson wf7620 farveprinter (blæk) - printer ej sort
250 kr
Printer har stået ubrugt i ca. 1,5 år. Kan ej printe sort og der er striber i farverne. Har skiftet patroner (ej originale patroner) og udført dyserens og printerhovedtjek. Men vil stadig ikke printe sort.
Forbedret WiFi i 2-etages lejlighed(109 m2)
2.000 kr
Jeg har fibernet fra YouSee med dertilhørende "boostere". Men det giver meget ringe signal.
Fejlfinding på robotplæneklipper ledning
300 kr
Vi har en Worx Landroid robotplæneklipper. Den kørte fint inden vi pakkede den ned. Nu melder den en fejl "udenfor arbejdsområde". Vi har skiftet scensoren da det kunne være det. Næste skridt at finde brud/skade på ledningen. Da vi har to meget små børn har vi ikke rigtigt tiden til det. Så det har vi brug for hjælp til. Vi har selv grejet til at reperere ledningen, men vi har ingen AM-radio til at finde bruddet. Interesseret?
Starte fjernsyn op
500 kr
Starte fjernsyn op efter slukning
Når man organiserer sine computer mapper, så er det vigtigt at have styr på hvilke filer der hører til hvilke mapper. Dette gøres typisk ved at give de forskellige mapper forskellige navne, så man let kan finde den rigtige mappe, når man skal bruge en bestemt fil. Derudover er det også vigtigt at have styr på hvor man har gemt sine filer, og ikke gemme dem alle sammen i én stor computermappe. Dette kan gøre det svært at finde den rigtige fil, når man har brug for den. I stedet kan man oprette flere små mapper med overskuelige navne, som indeholder de filer man oftest bruger. På denne måde er det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem.
Når man har en computer, så er det vigtigt at have styr på sin desktop. Dette gælder især hvis man har en bærbar computer, da de ofte ikke har så meget plads på skrivebordet. Derfor kan det være en god idé at organisere sin desktop, så man ved hvor alt ligger, og ikke skal lede efter filerne. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige ting, man bruger sin computer til. For eksempel kan man have en mappe til dokumenter, en mappe til billeder og videoer og en mappe til musik. På denne måde er der styr på alle filerne, og man behøver ikke lede efter dem når man skal bruge dem. Yderligere kan det være en god idé at have et overblik over hvilke programmer man har installeret på sin computer, da dette ofte er med til at fylde meget op på ens desktop. Her kan det være en god idé at have et program som fx CCleaner installeret, som kan scanne din computer for unødvendige filer og programmer, og slette dem for dig. På denne måde vil du altid have et overblik over hvad der ligger på din desktop, og du vil ikke risikere at misplacere nogle af dine filer.
Det er vigtigt at have styr på sin fil organisering, så man altid kan finde de filer man har brug for. Dette gælder især hvis man arbejder med flere forskellige projekter på samme tid. For det første, så skal man have en mappe til hvert af sine projekter. Hver af disse mapper kan indeholde undermapper, som kan være til forskellige dele af projektet. Når det kommer til selve filerne, så er det en god idé at oprette nogle standardmapper til de forskellige typer filer. Eksempelvis kan der være en mappe til dokumentation, en mappe til kildefiler og en mappe til eksporterede filer. På denne måde har man altid styr på hvor alle ens filer befinder sig, og man behøver ikke at lede i lang tid efter dem når man har brug for dem.
Det er vigtigt at have styr på sin data, hvis man vil undgå rod og forvirring. Derfor kan det være en god idé at organisere sine data på en overskuelig måde. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige emner, man har data om. For eksempel kan man lave en mappe til sin familie, venner, arbejde osv. På denne måde kan man nemmere finde de data, man leder efter, og samtidig undgår man at skulle lede igennem et kæmpe rod af data. Yderligere kan det være en god idé at inddele sine data i undermapper. For eksempel kan man lave en undermappe til hvert år i sin familie-mappe, således man altid ved hvor man skal finde de billeder fra netop det år, man leder efter. På denne måde bliver det ikke kun nemmere for dig selv at finde rundt i dine egne data, men det bliver også nemmere for andre - hvis du fx skal sende nogle af dine billeder til andre.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad det koster at organisere computer mapper. Det afhænger af, hvor mange mapper der er tale om, og hvor meget tid det tager at organisere dem. Derudover kan det også være en fordel at have et program, der kan hjælpe med at organisere mapperne - eksempelvis Microsoft Office Outlook eller et andet lignende program.
Når man organiserer sine computer mapper, er det vigtigt at have et overblik over hvilke mapper der indeholder hvilke filer. Dette gør det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem. Derudover er det også vigtigt at have en fast struktur på sin computer, så man altid ved hvor man skal finde de forskellige ting. En god idé kan være at oprette en mappe til alle de forskellige dokumenter, man har på sin computer. På denne måde kan man nemmere finde frem til de rigtige filer, når man har brug for dem. Endelig er det også vigtigt at have styr på hvornår man skal gemme sine filer - både lokalt på sin egen computer og eventuelt online i skyen. På denne måde undgår man at miste sine filer, hvis der skulle ske noget med ens computer.
Der er ikke noget rigtigt svar på dette spørgsmål, da det afhænger helt af, hvor mange mapper der er på ens computer, og hvor meget man har brug for at organisere dem. Hvis man for eksempel har 10 mapper, som indeholder forskellige ting, så kan det godt tage en time at organisere dem. Men hvis man har 1000 mapper, så kan det godt tage flere timer at organisere dem.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke hjælp til organisering af computer mapper. For det første så er det ofte noget som mange mennesker har svært ved selv at finde ud af, og derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan hjælpe dig med at organisere dem på den rigtige måde. For det andet så tager det typisk meget tid at organisere computer mapper, og især hvis man ikke er helt sikker på hvordan man skal gøre. Derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan gøre det for dig, så du ikke skal bruge unødvendig tid på noget som du alligevel ikke er helt tryg ved. Endelig så er det ofte noget som mange mennesker synes er meget kedeligt, og derfor vil de fleste hellere undgå at skulle organisere deres computer mapper. Hvis du booker hjælp til organisering af computer mapper, så slipper du altså for selv at skulle gøre alt arbejdet, og samtidig får du også den bedste mulige løsning for netop din situation.
Handyhand gør det nemt at finde en organisationsekspert i odense v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien organisationsekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige organisationseksperter i odense v, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering af computer mapper kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!