Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer i Odense V

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Odense V

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter i Odense V

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Adam B..

Odense V

5,0
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super og effektiv service 👍"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
173 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Frederik A..

Odense S

4,7
13 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Rigtig flink fyr, der fik tingene gjort hurtigt og effektivt. 😊"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mads H..

Næstved

4,8
78 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Top top top"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias B..

Tommerup

5,0
7 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super effektiv 👍🏾"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Philip H..

Odense S

5,0
92 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Philip er både rutineret, serviceminded og seriøs i sit arbejde. - Jeg er således godt tilfreds med den opgave, som Philip har udført for mig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Martin V..

Odense S

5,0
9 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Desværre han kun ikke hjælpe mig."

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Rigtig sød og rar ung mand fiksede problemet på knapt 10 min

Hjælp til at samle computer (hurtigst muligt)

350,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1403 Anmeldelser

4.90
1332
43
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense V

Mælkeskummer - Sage barista touch

1.000 kr

Min mælkesteamer på min Sage barista touch som er ca 3 år gammel, giver mælken alt for meget luft når jeg steamer mælken automatisk. Jeg bruger sød- eller letmælk, og hælder mælk op til Max på mælkekanden. Jeg tror at det er under hele forløbet at der kommer for meget luft, fordi dampen ikke er kraftig nok.

Hjælp til at samle computer (hurtigst muligt)

700 kr

Der er købt ny stationær computer som skal samles. Den er forsøgt at blive samlet, men motherboard alarmen går af og intet display.

Tv installation

300 kr

Min far har købt et nyt tv og har brug for hjælp til opsætningen. Det er et smart TV, hvor internettet skal tilføjes, men internettet driller. Der skal samtidig installeret et par app - yousee, prime og disney+. Hans internet er via router, så ingen kabler. - Wifi. Hvis der skal en google konto til, skal den enden oprettes, eller der skal gendannes, da min far ikke husker koden

TV installation

1.206 kr

Instalation af æg TV via wifi

Denon x3800h

3.000 kr

Der er gået minimum HDMI-out så jeg ikke kan få billede igennem. Jeg kan ikke levere eller hente.

reparation af headset

400 kr

Mit headset EPOS sennheiser e ca. 2 år gammelt. Det har virket upåklageligt lige til nu. Jeg kan ikke tænde det mere. Jeg ved ikke om det kan betale sig at få det repareret, hvis det er muligt. Håber at høre, hvad jeg kan gøre. Venlig hilsen Helen Jakobsen

intern blokade

1.999 kr

Jeg har en Sage barista touch hvor der ikke vil komme noget vand ud nogen steder. Jeg tror der er sket en intern blokade af et af vandledningerne. Det er ikke et problem jeg har haft før.

Hjælp til pc-opsætning og printer

1.000 kr

Min gamle mor har fået ny pc, og skal have hjælp til opsætning, etablering af printer, samt kobling til internet. Hverken min mor eller jeg har forstand på det. Jeg vil gerne kontaktes på tlf. ******** inden fremmøde. Min mor kan ikke høre i telefonen, derfor er jeg bindeled omkring aftalen.

Reparation af Brother printer

1.500 kr

Jeg har en DCP-8410CDW laser printer som udskriver blå istedet for grøn. Har haft ringer til brother support, men vi kan ikke lige finde problemet sammen.

Reparation af Brother printer

2.000 kr

Jeg har en Brother laser printer der udskriver blå når det skal være grønt. Jeg har haft fat i Brother support og de mener det er noget teknisk der skal udskiftes.

TV

250 kr

Skærm lyser ikke så meget

Epson wf7620 farveprinter (blæk) - printer ej sort

250 kr

Printer har stået ubrugt i ca. 1,5 år. Kan ej printe sort og der er striber i farverne. Har skiftet patroner (ej originale patroner) og udført dyserens og printerhovedtjek. Men vil stadig ikke printe sort.

Forbedret WiFi i 2-etages lejlighed(109 m2)

2.000 kr

Jeg har fibernet fra YouSee med dertilhørende "boostere". Men det giver meget ringe signal.

Fejlfinding på robotplæneklipper ledning

300 kr

Vi har en Worx Landroid robotplæneklipper. Den kørte fint inden vi pakkede den ned. Nu melder den en fejl "udenfor arbejdsområde". Vi har skiftet scensoren da det kunne være det. Næste skridt at finde brud/skade på ledningen. Da vi har to meget små børn har vi ikke rigtigt tiden til det. Så det har vi brug for hjælp til. Vi har selv grejet til at reperere ledningen, men vi har ingen AM-radio til at finde bruddet. Interesseret?

Starte fjernsyn op

500 kr

Starte fjernsyn op efter slukning

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i odense v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i odense v, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!