
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Top top top"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Odense SØ
verificeret
"Flink og grundig fyr"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
Odense V
"Super og effektiv service 👍"
Info

Se profil
Vemmelev
verificeret
"Effektiv og venlig service"
Info

"Phillip var høflig, præcis og effektiv. \nAbsulut ikke sidste gang jeg benytter mig af Phillip's kompetencer."
Nedtaget gammelt tv og ophængt og installeret nyt tv.
500,-

Meget behagelig møde med Karsten som har en meget professionel tilgang til udførelsen af opgaven
rensning og opdatering af pc
630,-

"Super fint arbejde, vi er meget tilfredse!"
installation af waau app på Sony Smart TV og LG tv
800,-

Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales.
Opsætning af mailbokse i Outlook
500,-

Super og effektiv service 👍
Mailsystem opsætning
400,-

rigtig godt arbejde
indstilling af tekst på tv
210,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
iPad Pro 9,7” udskiftning af skærm
900 kr
iPad Pro 9,7” skærm skal udskiftes med en kvalitetsskærm. Skærmen skal være fuldt funktionsdygtig efterfølgende.
installering af ny lab top
400 kr
installering af ny lab top lenovo windows 11 data skal over fra gammel lenovo
Vhs rereration
1.000 kr
Det er en ganske almindelig vhs afspiller. Den tænder; men vil ikke afspille bånd. Den tager båndet ind men er så " død ". Den kan heller ikke spole. Vi har ikke brugt den i flere år; men den har stået i et værelse. Sidste gang vi brugte den er nok 4 år siden, og da virkede den perfekt. Det er en Funai, modelnr: 31A-850
tilslut min printer
712 kr
Jeg har købt en printer (Epson ET-2866) trådløs, så den er allerede instaleret på computeren, printeren skal ikke deles med nogen. Jeg har bare et behov for at den virker.
PS5 controller - udskiftning til TMR analog sticks
250 kr
Den store opgave - udskiftning af begge analog sticks med TMR erstatning og kalibrering. Den mindre opgave - en af de orange Ribbencable er også knækket og kræver udskiftning (microphone cable),
sage barista oracle touch
1.000 kr
Den larmer voldsomt når den står tændt. Som om den sender vand ud men den ikke kan. Når jeg så prøver at lave en kop, så siger den ikke noget længere.
Reparation af dage barista pro
1.500 kr
Maskinen vil ikke suge vand ind, så jeg kan hverken lave kaffe eller afkalke. Den skriver ikke nogen fejlkoder i displayet.
rensning og evt. fejlfinding på printkort
1.000 kr
Har et XTerra Tr3.0 løbebånd der ikke fungerer, viser omgående Error Code 5 ved opstart. Har checket alle forbindelser og ledninger fra printplade til kontrol bord, og alt virker til at være ok. Induktiv omdrejningstæller fungerer også. Sidste mulighed ser ud til at være printkortet, og jeg er blevet anbefalet at rense det som en start. Jeg har afmonteret kortet, men har ikke kendskab nok til printkort, så professionel hjælp søges.
printeren siger en patron er beskadiget selv om jeg lige har købt ny og installeret den får jeg den samme melding (beskadiget patron)
500 kr
HP Officejet Pro 8600 Jeg har lige installeret nye patroner hvor den siger at den gule patron er beskadiget (det sagde den også inden jeg installerede alle de nye patroner) og derfor kan jeg ikke printe Det er kun den gule patron som skal kontrolleres
Hjæp til opsætning af wifi-sikkerheds kamera
600 kr
Jeg skal have opsat et wifi sikkerheds kamera så jeg kan følge med fra mobilen. Wifi sikkerheds kameraet er et Swann MaxRanger4K overvågningskamera link: https://www.elgiganten.dk/product/hjem-rengoring-kokkenudstyr/sikkerhed-overvagning/overvagningskamera/swann-maxranger4k-overvagningskamera-2-pakke/911526
Fix min pc , Windows, overclocking
830 kr
Geninstallere og slet alt på pc, installere Windows på ny. Overclock eller kom ind i bios og alt til default. Tak
Computer Windows reparation og spil optimisation
830 kr
Min pc vil ikke reset. Jeg vil gerne fabriks gendanne og geninstallere Windows på ny. Dernæst optimere overclock osv til spil, grafik kort ram og processor i bios. Mange tak. Skulle være lige til. Helt ny maskine.
Carplay i audi
1.234 kr
CarPlay i Audi q3 fra 2013 Mangler CarPlay i min Audi gerne en hel ny skærm hvor kan det købes?
Printer farver papir “sort”
1.500 kr
OKI mc 853 Print har sort baggrund, tekst er ok. Epsen printer, kan ikke printe sort farve
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i marslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i marslev, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!