Marc S.
København K
Seneste Anmeldelse
"Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales."
Mappe organisering
Organisering af desktop
Fil organisering
Data organisering
Alle organiseringsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København K
"Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales."
Helsingør
"Tak for hjælpen, William. Den sad lige i skabet. Hermed mine bedste anbefalinger til andre, som måtte have brug for din assistance."
København SV
"Meget kompetent og behagelig. Løste opgaven meget grundigt og samvittighedsfuldt."
Rødovre
"Marcus løste opgaven perfekt og var rigtig flink - kan klart anbefale ham 👍"
Espergærde
"Senior forlanged en forudbetalinbg på kr 1000 for et mindre sodtware problem. Vil talte sammen 10min, hvor har sagde at han ikke kender til Apple og Mac mini. og nu skullæe han spise og ville ringe tilabge 3 timer senere. Imellmtiden fik jeg selv løst problemet. Klart jeg syntes at ham skulle have en vis betaling for sin 10min snak med mig, så jeg forslå at han kunne får kr 500 for sin tid. Dette ville han dog ikke accepetere, HandyHand har så set på sagen og blev enig med mig. Så Senior har fået kr 500 for faktisk ingen ting. Ok med mig fordi han trods alt har tilbudt hjælp, men det endte med at jeg selv løste problemet."
Helsingør
"Anton er rigtig dygtig til at løse min problem, er godt til at kommunikere og var meget venlig."
København S
"Super service minded"
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
"Marc var hurtig, hentede og bragte. Løste svær opgave på bedste vis."
genstart af (meget) stationær pc (Lenovo ThinkCentre) som burde genindlæse Windows 10 automatisk
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af spamvindue ved afsendelse af mail
1,000 kr
Snekkersten
Ved afsendelse af mail bliver jeg blokeret af et vindue med besked om skam og en henvisning tilSpamhaus og en IP-adresse.Jeg kan ikke selv komme videre. Vh Sven
Nyt netværk
1,000 kr
Snekkersten
Vi har fået fibernet. Jeg har uden problemer tilsluttet mobil og tablet. Men jeg kan ikke tilslutte printer (hp serie 3630) og internetradio (denver mir 270). På printeren får jeg besked om at mit serienummer ikke er korrekt. På radioen står der at det nævnte wifi er frakoblet.
Montering af Apple CarPlay i Fiat
2,000 kr
Snekkersten
Jeg skal have monteret apple CarPlay i en Fiat 500c twin, fra 2012. Prisen skal være med skærm og montering.
Der er mislyde på lyden, selv om jeg prøver at indstille både tvét og tv boksen korrekt.
1,500 kr
Snekkersten
Se foranstående beskrivelse af mit Samsung tv
genstart af (meget) stationær pc (Lenovo ThinkCentre) som burde genindlæse Windows 10 automatisk
1,000 kr
Snekkersten
Stationær pc (Lenovo ThinkCentre) vil ikke udføre automatisk genstart af Windows 10 efter en driveropdatering. Har prøvet alle muligheder. Bare blå skærm med fejlbeskeder. Tror system leder efter logfil i forkert drev. Dos-prompten virker.
Når man organiserer sine computer mapper, så er det vigtigt at have styr på hvilke filer der hører til hvilke mapper. Dette gøres typisk ved at give de forskellige mapper forskellige navne, så man let kan finde den rigtige mappe, når man skal bruge en bestemt fil. Derudover er det også vigtigt at have styr på hvor man har gemt sine filer, og ikke gemme dem alle sammen i én stor computermappe. Dette kan gøre det svært at finde den rigtige fil, når man har brug for den. I stedet kan man oprette flere små mapper med overskuelige navne, som indeholder de filer man oftest bruger. På denne måde er det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem.
Når man har en computer, så er det vigtigt at have styr på sin desktop. Dette gælder især hvis man har en bærbar computer, da de ofte ikke har så meget plads på skrivebordet. Derfor kan det være en god idé at organisere sin desktop, så man ved hvor alt ligger, og ikke skal lede efter filerne. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige ting, man bruger sin computer til. For eksempel kan man have en mappe til dokumenter, en mappe til billeder og videoer og en mappe til musik. På denne måde er der styr på alle filerne, og man behøver ikke lede efter dem når man skal bruge dem. Yderligere kan det være en god idé at have et overblik over hvilke programmer man har installeret på sin computer, da dette ofte er med til at fylde meget op på ens desktop. Her kan det være en god idé at have et program som fx CCleaner installeret, som kan scanne din computer for unødvendige filer og programmer, og slette dem for dig. På denne måde vil du altid have et overblik over hvad der ligger på din desktop, og du vil ikke risikere at misplacere nogle af dine filer.
Det er vigtigt at have styr på sin fil organisering, så man altid kan finde de filer man har brug for. Dette gælder især hvis man arbejder med flere forskellige projekter på samme tid. For det første, så skal man have en mappe til hvert af sine projekter. Hver af disse mapper kan indeholde undermapper, som kan være til forskellige dele af projektet. Når det kommer til selve filerne, så er det en god idé at oprette nogle standardmapper til de forskellige typer filer. Eksempelvis kan der være en mappe til dokumentation, en mappe til kildefiler og en mappe til eksporterede filer. På denne måde har man altid styr på hvor alle ens filer befinder sig, og man behøver ikke at lede i lang tid efter dem når man har brug for dem.
Det er vigtigt at have styr på sin data, hvis man vil undgå rod og forvirring. Derfor kan det være en god idé at organisere sine data på en overskuelig måde. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige emner, man har data om. For eksempel kan man lave en mappe til sin familie, venner, arbejde osv. På denne måde kan man nemmere finde de data, man leder efter, og samtidig undgår man at skulle lede igennem et kæmpe rod af data. Yderligere kan det være en god idé at inddele sine data i undermapper. For eksempel kan man lave en undermappe til hvert år i sin familie-mappe, således man altid ved hvor man skal finde de billeder fra netop det år, man leder efter. På denne måde bliver det ikke kun nemmere for dig selv at finde rundt i dine egne data, men det bliver også nemmere for andre - hvis du fx skal sende nogle af dine billeder til andre.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke hjælp til organisering af computer mapper. For det første så er det ofte noget som mange mennesker har svært ved selv at finde ud af, og derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan hjælpe dig med at organisere dem på den rigtige måde. For det andet så tager det typisk meget tid at organisere computer mapper, og især hvis man ikke er helt sikker på hvordan man skal gøre. Derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan gøre det for dig, så du ikke skal bruge unødvendig tid på noget som du alligevel ikke er helt tryg ved. Endelig så er det ofte noget som mange mennesker synes er meget kedeligt, og derfor vil de fleste hellere undgå at skulle organisere deres computer mapper. Hvis du booker hjælp til organisering af computer mapper, så slipper du altså for selv at skulle gøre alt arbejdet, og samtidig får du også den bedste mulige løsning for netop din situation.
Handyhand gør det nemt at finde en organisationsekspert i snekkersten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien organisationsekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige organisationseksperter i snekkersten, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering af computer mapper kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!