Marc S.
København K
Seneste Anmeldelse
"Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales."
Opsætning af mail
Nedtagning af mail
Udskiftning af mail
Rådgivning om mail
Alle mailopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København K
"Super effektiv service support. Marc kan varmt anbefales."
Helsingør
"Tak for hjælpen, William. Den sad lige i skabet. Hermed mine bedste anbefalinger til andre, som måtte have brug for din assistance."
København SV
"Meget kompetent og behagelig. Løste opgaven meget grundigt og samvittighedsfuldt."
Rødovre
"Marcus løste opgaven perfekt og var rigtig flink - kan klart anbefale ham 👍"
Espergærde
"Senior forlanged en forudbetalinbg på kr 1000 for et mindre sodtware problem. Vil talte sammen 10min, hvor har sagde at han ikke kender til Apple og Mac mini. og nu skullæe han spise og ville ringe tilabge 3 timer senere. Imellmtiden fik jeg selv løst problemet. Klart jeg syntes at ham skulle have en vis betaling for sin 10min snak med mig, så jeg forslå at han kunne får kr 500 for sin tid. Dette ville han dog ikke accepetere, HandyHand har så set på sagen og blev enig med mig. Så Senior har fået kr 500 for faktisk ingen ting. Ok med mig fordi han trods alt har tilbudt hjælp, men det endte med at jeg selv løste problemet."
Helsingør
"Anton er rigtig dygtig til at løse min problem, er godt til at kommunikere og var meget venlig."
København S
"Super service minded"
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
"Marc var hurtig, hentede og bragte. Løste svær opgave på bedste vis."
genstart af (meget) stationær pc (Lenovo ThinkCentre) som burde genindlæse Windows 10 automatisk
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af spamvindue ved afsendelse af mail
1,000 kr
Snekkersten
Ved afsendelse af mail bliver jeg blokeret af et vindue med besked om skam og en henvisning tilSpamhaus og en IP-adresse.Jeg kan ikke selv komme videre. Vh Sven
Nyt netværk
1,000 kr
Snekkersten
Vi har fået fibernet. Jeg har uden problemer tilsluttet mobil og tablet. Men jeg kan ikke tilslutte printer (hp serie 3630) og internetradio (denver mir 270). På printeren får jeg besked om at mit serienummer ikke er korrekt. På radioen står der at det nævnte wifi er frakoblet.
Montering af Apple CarPlay i Fiat
2,000 kr
Snekkersten
Jeg skal have monteret apple CarPlay i en Fiat 500c twin, fra 2012. Prisen skal være med skærm og montering.
Der er mislyde på lyden, selv om jeg prøver at indstille både tvét og tv boksen korrekt.
1,500 kr
Snekkersten
Se foranstående beskrivelse af mit Samsung tv
genstart af (meget) stationær pc (Lenovo ThinkCentre) som burde genindlæse Windows 10 automatisk
1,000 kr
Snekkersten
Stationær pc (Lenovo ThinkCentre) vil ikke udføre automatisk genstart af Windows 10 efter en driveropdatering. Har prøvet alle muligheder. Bare blå skærm med fejlbeskeder. Tror system leder efter logfil i forkert drev. Dos-prompten virker.
Opsætning af email kan inkludere flere forskellige ting. For det første, så er det selve opsætningen af din email-adresse, hvilket typisk indebærer at du skal have en unik email-adresse, som ikke allerede er i brug. Dernæst skal du have et password til din email-adresse, som skal være sikkert og unikt for netop din email-adresse. Når disse to ting er på plads, så kan du begynde at bruge din email-adresse til at sende og modtage emails. Du kan enten bruge en webmail-løsning eller hente en mailklient ned på din computer eller mobiltelefon. En mailklient giver dig mulighed for at have alle dine emails lige ved hånden, og samtidig få besked med det samme, når der kommer nye emails ind på din adresse.
Det er ikke alle, der ved hvordan man tager en email ned. Dette kan være problematisk, hvis man f.eks. skal slette sin email-adresse, eller hvis man har modtaget en email, som man ikke ønsker at have liggende på sin computer. Derfor giver Handyhand her en kort guide til, hvordan du tager en email ned. Først og fremmest skal du logge ind på din email-adresse. Derefter finder du den email, som du gerne vil slette eller tage ned. Når du har fundet denne email, skal du finde knappen 'slet'. Denne knap kan typisk findes enten i toppen af siden eller i bunden af siden - dette afhænger dog af hvilken type email-udbyder man bruger. Når du har fundet 'slet'-knappen, skal du blot trykke på denne og herefter vil din email blive slettet fra din computer/email-adresse.
Det er ikke alle, der ved det, men man kan sagtens have flere email-adresser. Dette kan være en fordel, hvis man f.eks. har en privat email-adresse og en arbejdsrelateret email-adresse. På den måde behøver man ikke at blande de to ting sammen, og man kan have styr på hvilken email der går hvor hen. Derudover er det også en fordel at have flere email-adresser, hvis man gerne vil undgå spam i sin inbox. Spammail bliver typisk sendt til ens primære email-adresse, men hvis man har en sekundær eller tertiær email-adresse, så er der større sandsynlighed for, at denne bliver spammet mindre end ens primære adresse. Dette skyldes ofte, at spammere ikke kender disse adresser så godt, og derfor sender de ikke lige så meget spam til dem. Hvis man gerne vil have flere email-adresser, så er det heldigvis nemt at oprette sig flere - både gratis og betalt. Nogle af de mest populære gratisemail-udbydere er Gmail og Yahoo Mail - begge steder kan man oprette sig helt gratis med få klik. Hvis man gerne vil have et mere professionelt udtryk på sin email-adresse, så kan det anbefales at oprette sig en betalt mailadresse hos f.eks. Microsoft eller Apple - her koster det dog typisk ca. 100 kroner om året per adresse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man bruger email. For det første bør man have en god og sikker adgangskode til sin email. Adgangskoden bør bestå af mindst 8 tegn, og gerne flere. Adgangskoden bør desuden indeholde store og små bogstaver samt tal og/eller specialtegn. Det er vigtigt at have en stærk adgangskode, da email ofte bliver hacket, hvilket kan have alvorlige konsekvenser for den person, der ejer email-adressen. Yderligere bør man undgå at bruge de samme adgangskoder til forskellige ting - hvis én af dine adgangskoder bliver hacket, kan de andre også være i fare. Derudover bør man være meget forsigtig med hvilke links, man klikker på i emails - selvom det måske ser ud som om mailen kommer fra et velkendt firma eller en ven, kan det sagtens være et phishing-forsøg. Phishing er en metode hackers bruger for at få fat i folks personlige informationer - ofte gennem mails eller beskeder på sociale medier. Hackers sender typisk emails ud til rigtig mange mennesker på én gang - så selvom du tror du har fanget dem allerede, kan der sagtens være andre derude, der er blevet snydt af den samme hacker. Endelig bør man altid logge ud af sin email-adresse på offentlige computere - hvis du glemmer at logge ud efter dig selv, kan enhver der sidder ved computeren derefter logge ind på din mail-adresse og læse alle dine emails.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at opsætte sin egen email. For det første, så er det en god måde at kommunikere med venner og familie på. Derudover kan man også bruge den til at sende dokumenter, fotos og andre filer frem og tilbage. Endelig er det også en nem måde at holde styr på alle de forskellige emails, man modtager fra hverdagen. Men selvom der er mange fordele ved at have sin egen email, så kan det også være svært at opsætte den rigtigt. Dette skyldes især, hvis man ikke har nogen erfaring med dette. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til opsætning af email, så man er sikker på, at den bliver sat op rigtigt fra starten af. På denne måde undgår man fejl i opsætningen, som kan gøre det svært eller umuligt at bruge emailen senere hen.
Handyhand gør det nemt at finde en mail opsætter i snekkersten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien mail opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige mail opsættere i snekkersten, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning af mail kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990.00,- til 1,300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!