Hvad er den officielle proces for at indsende et problem til Microsoft som slutbruger af Windows Media Player 12 i Windows 7?
Den officielle proces for at indsende et problem til Microsoft som slutbruger af Windows Media Player 12 i Windows 7 indebærer at åbne programmet, gå til Hjælp, vælge "Send feedback", besøge Microsofts feedback-side, logge ind med din Microsoft-konto, udfylde feedback-formularen og indsende den.
Den officielle proces for at indsende et problem til Microsoft som slutbruger af Windows Media Player 12 i Windows 7
Hvis du oplever problemer med Windows Media Player 12 i Windows 7, kan du følge nedenstående trin for at indsende et problem til Microsoft:
-
Åbn Windows Media Player:
- Klik på Start-knappen.
- Vælg Alle programmer.
- Klik på Windows Media Player for at åbne programmet.
-
Gå til Hjælp:
- Klik på Hjælp i menulinjen.
- Hvis menulinjen ikke er synlig, tryk på Ctrl + M for at få den frem.
-
Vælg "Send feedback":
- Under Hjælp-menuen, klik på Send feedback.
-
Besøg Microsofts feedback-side:
- Du vil blive omdirigeret til Microsofts officielle feedback-side i din webbrowser.
-
Log ind med din Microsoft-konto:
- Hvis du ikke allerede er logget ind, skal du logge ind med din Microsoft-konto.
-
Udfyld feedback-formularen:
- Vælg den relevante kategori og underkategori for dit problem.
- Beskriv problemet detaljeret i tekstfeltet.
- Vedhæft eventuelle relevante filer eller skærmbilleder, der kan hjælpe med at illustrere problemet.
-
Indsend feedback:
- Klik på Send for at indsende din feedback til Microsoft.
Efter at have indsendt din feedback, vil Microsoft gennemgå din rapport og muligvis kontakte dig for yderligere oplysninger, hvis det er nødvendigt.