Hejsa,
Vi skal have lavet gulv ovenpå vores gulvvarme.
Opbygningen ser ud som på billedet. Vi tænker umiddelbart 100 mm beton ovenpå rionet med vandvarme slangerne. Der er tale om ca. 40 kvm.
Er de angivne ca. 40 m² det samlede areal der skal støbes, eller er der områder der ikke skal dækkes (fx søjler, trapper, indhak)?: 40
Skal eksisterende overflader/lag fjernes eller nedbrydes før støbning (fx gamle fliser, spartel, træunderlag), eller er overfladen klar til rionet og beton?: Nej, overfladen er klar
Er vandvarmeslangerne allerede fastgjort og godkendt for overstøbning, eller skal slangerne fastgøres/justeres før betonarbejdet?: Allerede fastgjort og klar
Ønsker I isolering eller dampspærre under støbningen (fx EPS eller folie), eller er der allerede eksisterende isolering?: Der er allerede isolering/dampspærre
Skal hjælperen medbringe beton/betonpumpe/riobetong eller leveres/materiale købes af jer?: Hjælper skal levere materialer/udstyr
Skal der fjernes eller kasseres overskudsmateriale og byggeaffald efter arbejdet (inkl. gammel belægning), eller klarer I selv bortskaffelsen?: Vi klarer bortskaffelsen
Er der adgang for betonbil/pumpe tæt på støbearealet (f.eks. fladt indkørsel eller gårdsplads), eller skal beton transporteres manuelt over længere distance/trapper?: Adgang tæt på arealet