
Semir K.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Super arbejde."
Afrydning af hele huset
Ryd et rum op
Ryd op i din garderobe
Virtuel oprydning
Rengøring og organisering
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Super arbejde."
København S
"Mehmet er så sød og jeg er meget tilfreds :-)"
København Ø
"Super job"
København SV
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Frederiksberg
"Peter er både punktlig og har styr på sit arbejde. Vi aftalte et tidspunkt og han kom præcist 😊"
Nærum
"Charlie var skarp og velforberedt, da vi løb ind i udfordringer var der ikke noget med at give op, han blev ved til alle var tilfredse med resultatet. Stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Jeg er meget tilfreds med arbejdet"
Tappernøje
"Kunne komme samme uge, og udførte den aftalte opgave til fuld tilfredshed."
"Det findes ingen problemer - kun opgaver". Det er CHARLIE's motto, og det levede CHARLIE fuldt ud op til.
Kabel i en af min markisens knækarme er knækket.
3.500,-
Jeg giver Kresten mine bedste anbefalinger
Lodning elektronik
300,-
Betaling for del 2 af arbejder
Forskalling del 2
3.000,-
Stor anbefaling. Rigtig godt stykke arbejde og dejligt behageligt menneske med stor ansvarsfølelse.
Børnesikring og myggenetsdør
1.000,-
Michal is the most positive, hard working and competent person you can find Handyhand :)
help setting up new warehouse
2.000,-
Reel fyr, desværre kunne opgaven ikke løses.
Reparation af vinkøleskab, defekt printplade.
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
pudsning af eldyssel hane
Gudhjem
skal have pudse el dyssel hane
Henting af mad
250 kr
Allinge
Jeg er handicappet og sidder i kørestol. Min familie er ikke hjemme.
Gratis tilbud: kigge forbi
1.500 kr
Aakirkeby
Kan du komme og se på det.så der var gratis tilbudt på at du kunne kigge forbi
Test TestTestTestTestTestTestTestTestTest
Allinge
Test TestTestTestTestTestTestTestTestTest
dd
10.000 kr
Rønne
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Testopgave - byd ikke
Allinge
test opgave - byd ikke på denne
Vurdering af en reklamation: Kunde mener at continentalsengen er samlet forkert. Sengens står skævt.
1.250 kr
Nexø
Sengen skulle efter kundens udsagn være samlet forkert. Kundens forklaring er at sengen står forkert, og går fra hinanden. Normalvis skal de 2 boksklemmer monteres, disse forefindes og skal sættes på plads - samt skal vi ha lokaliseret årsagen til sengens skævhed.
Ingen kan lide at bo i rod. Når du står og stirrer på alle de ting, der ikke længere gør dig glad, men stresser dig i stedet, er det måske en dybdegående gennemgang af ting og efterfølgende oprydning, du har brug for. Denne service er også perfekt at bruge, før du får en Handyhander til at rydde dit hus før en stor flytning. Så er alt det, du flytter med, nemlig noget, du virkelig vil bruge. Oprydningstjenester her på Handyhands platform kan omfatte oprydning i et enkelt rum, flere rum eller endda hele din husstand. Nogle Handyhandere kan endda tilbyde hjælp via online konsultation, hvis du vil begynde på egen hånd eller har brug for støtten.
Som kunde på Handyhand er det op til dig, hvilke rum, der skal arbejdes med, når du rydder op. De fleste professionelle oprydningsfolk har en indledende konsultation, før de ankommer til dit hjem. Der finder de normalt den bedste løsning på, hvordan du kan rydde op i dit hjem. Når de ankommer til den praktiske session, giver de dig det sidste ord om alle de ting, der enten skal smides ud eller beholdes. Det gode ved oprydningstjenester er, at din Handyhander samtidig coacher dig og bruger forskellige problemløsningsteknikker, når du står over for svære beslutninger. De vil være der til at hjælpe dig med, hvilken bunke tingene hører til - donation, bortskaffelse eller genbrug. Derudover lærer de dig tips til organisering og opbevaring, så du altid kan holde orden på ting og ikke bliver overvældet igen.
Er du ved at løbe tør for plads til de nye tøjindkøb? Så er det måske på tide at gå skufferne og hylderne igennem for at se, om du stadig har brug for alt det, de indeholder. Det er ikke let at rydde op i sit tøj, især ikke når man er knyttet til det. En Handyhander med forstand på oprydning, lige efter Marie Kondos hjerte, hjælper dig med at beslutte, hvad der skal blive, og hvad der skal væk. De hjælper dig med at sortere dit tøj i kasserede bunker, velgørenhedsbunker og sæsonbunker, som du normalt udskyder.
En virtuel oprydning er perfekt til dem, der har en stram og travl tidsplan. Det fungerer via en online konsultation. Du udfører normalt alt det fysiske arbejde sammen med en professionel oprydder, der står til rådighed for dig, men her er de med som støtte og med gode råd online. De hjælper dig med at beslutte, om du skal beholde, opbevare, donere eller skille dig af med bestemte ting. Når rodet bliver for stort, kan du altid få nogen til at hjælpe dig med at flytte det hele til opbevaring. En stor fordel ved at lave virtuelle oprydninger er, at du kan gøre det i ro og mag i dit eget hjem. Denne service sikrer, at arbejdet bliver gjort, selv for dem med de travleste skemaer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Rengøringsredskaber er ikke absolut nødvendige, når det kommer til at organisere dit hjem. En oprydnings-service kan hjælpe dig med at få styr på dine ting og maksimere den plads, du allerede har til rådighed. De vil arbejde med det, du allerede har i dit hjem, og hjælpe dig med at finde den bedste måde at organisere det på. Hvis du har brug for mere opbevaringsplads, kan dette opnås ved hjælp af beholdere, enheder eller hylder, som vil give dit hjem et pænt og organiseret udseende.
En oprydnings-service tilbyder ikke fysisk flytning af dine ejendele, men i stedet kan de hjælpe dig på forskellige tidspunkter i flytteprocessen. De kan assistere dig med både pakning og udpakning, samt give råd om opbevaringsløsninger til dit nye hjem. Desuden kan de hjælpe dig med at optimere pladsen i dit nye hjem.
Varigheden afhænger af flere faktorer, som normalt fastlægges under dine første konsultationer. Generelt kan det antages, at mindre rum tager kortere tid at rydde op i, mens større rum kan tage længere tid. Det kan tage et par timer at rydde op i et enkelt rum, mens oprydning af et helt hus kan tage en dag eller to. Derudover kan virtuelle sessioner typisk vare i cirka 40 minutter.
Normalt følger de to termer hinanden, men der er en forskel mellem dem. Oprydning indebærer at fjerne ting, som ikke længere er nødvendige i dit hjem, skab eller kontor. Du vil typisk sortere disse ting i bunker til at beholde, smide ud eller donere, og derefter organisere dem i dit rum. Rengøring derimod indebærer at fjerne snavs og affald ved at støvsuge, tørre og feje.
At bo i et rodet rum er trættende. Du kan ikke engang forestille dig, hvor du skal begynde! Det er her Handyhand kommer ind og hjælper dig med at finde oprydningsydelser for at komme i gang. Du skal bare oprette en opgave på vores platform for at få oprydningen i gang!
Ikke alle kan organisere og rydde op i dit rum. Du skal finde nogen, der ved, hvad de laver. Professionelle organisatorer tilbyder tips og råd til oprydning for at hjælpe dig med at sortere igennem alle dine ting. Du kan endda arbejde i forskellige rum i dit hus personligt eller virtuelt!
Det tager kun ét opslag at finde den rette oprydningservice til dig! Vores gennemsigtige system giver dig mulighed for at gennemgå profilerne og vurderingerne af Handyhands, der henvender sig til dig med deres tilbud. Du vil hurtigt kunne finde en professionel oprydder, der er perfekt til jobbet.
Handyhand gør det nemt at finde en afrystningsservice i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afrystningsservice.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afrystningsservice i Bornholm, i post nr: 3744 til 3756.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Oprydning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210,00,- til 210,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!