Kresten J.
København SV
Seneste Anmeldelse
"Kresten var hyret til at få tre nye fjernsyn til at fungere, og det løste han perfekt. Han er særdeles venlig og imødekommende, og kan varmt anbefales. Claus"
Afrydning af hele huset
Ryd et rum op
Ryd op i din garderobe
Virtuel oprydning
Rengøring og organisering
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København SV
"Kresten var hyret til at få tre nye fjernsyn til at fungere, og det løste han perfekt. Han er særdeles venlig og imødekommende, og kan varmt anbefales. Claus"
Valby
"Super job"
Frederiksberg
"Super effektiv og dygtig"
Give
"Meget professionel og ordentlig!"
Aars
"Betaling for del 2 af arbejder"
Pandrup
"Meget tilfreds med alle aspekter af samarbejdet! Kvalitet, omfang, punktlighed og effektivitet!"
Hvidovre
"Den bedste anbefaling herfra"
Stor anbefaling. Rigtig godt stykke arbejde og dejligt behageligt menneske med stor ansvarsfølelse.
Børnesikring og myggenetsdør
1,000,-
Reel fyr, desværre kunne opgaven ikke løses.
Reparation af vinkøleskab, defekt printplade.
1,200,-
"Det findes ingen problemer - kun opgaver". Det er CHARLIE's motto, og det levede CHARLIE fuldt ud op til.
Kabel i en af min markisens knækarme er knækket.
3,500,-
Jeg giver Kresten mine bedste anbefalinger
Lodning elektronik
300,-
Betaling for del 2 af arbejder
Forskalling del 2
3,000,-
Fint arbejde
Rensning af havedam og pumpe
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oprydning 1, 1/2 time
Strøby
Lettere oprydning i badeværelse stue og soveværelser. Jeg er desværre min arm i slynge pt.
Oprydning i kælderrum
750 kr
Skørping
Vi har et kælderrum som er fyldt med lecakugler i 10-15 cm højde Der er også nogle få euro paller som ligger i disse lecakugler. Det vil jeg gerne have fjernet og hyddet op i dette kælderlokale på ca. 8-10 kvm
ryddet kælderrum
5,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
ryddet kælderrum
4,000 kr
København Ø
Vi har et kælderrum på cirka 12 m2, som er godt brokket til med gamle kasser, småmøbler og et par hårde hvidevarer. Det vil vi gerne vil have have ryddet og kørt på genbrugspladsen.
Opryding af en kælder
København N
Det drejer sig om et kælderrum på ca. 10-15 kvm. Den er fyldt op til ca 1 m høj. De mange genstande skal smides væk der er containere i ejendoms baggård men kan beholdes hvis disse har interesse. Mest gammel elektronik og gamle bildæk. Der er ikke farlig affald og intet af genstande er virkelig tung. Bare giv et tilbud. Hurtig jeg håber at jeg kan nå i løbet af denne uge. Men jeg kan også vente indtil den 31. december.
Rydning af kælder
1,500 kr
Frederiksberg C
Vi vil gerne have ryddet et kælderrum, der er 1/3 fyldt, der er nok mellem 1-3 m3, mest tøj og legetøj og diverse mindre ting.
Rydning af kælderrum
5,000 kr
Ballerup
Hej Jeg har et kælderrum på ca 15 m2, der er vokset mig over hovedet. Det meste skal ud, men noget skal også beholdes, der er 2 pers. sofa som skal ud, udover det er det vist ikke voldsomt tungt. Alt skal bæres fra kælder op på gaden, hvor hvor man kan holde. Tingene skal herefter på genbrugsstation Mvh Marianne Larsen
Oprydning i krybekælder
1,500 kr
Fårup
Vi har skiftet loftet i vores krybekælder, men mangler at rydde op dernede. Det er byggeaffald der skal hives op og så skal der støvsuges. Krybekælderen er fra 1 meter til 1,5 meter høj.
Rydning af lille kælderum på 3-4 kvm
Ishøj
Har et lille kælderum på 3-4 kvm som skal ryddes helst her i weekenden. Der er et køle/fryskeskab der lige skal skubbes 2-3 meter ud af mit rum (så tænker det kan skubbes). Udover skal der smides et par natborde en sengegavl små rester af gulvtæppe en loft persienne og lidt andre småting op i en container lige oppe foran . Noget skal jeg beholde det skal lige rykkes 1 meter op på en palle lige ude foran kælderum. Det skal helst være denne weekend ellers hurtigst muligt Vil tage max 1-2 timer højst Hvad ville prisen være for det?
Oprydning i krybekælder
1,500 kr
Fårup
Vi har skiftet loft i vores krybekælder, men mangler at rydde op dernede, det er lidt byggematerialer der skal hives op, og derefter støvsuges, krybekælderen er fra 1 meter til 1,5 meter høj
Ryddet kælderrum
4,000 kr
Frederiksberg
Kælderrum på 10 til 12 kvm der skal ryddes og bortskaffes
Rengøring og oprydning efter stor fest
2,500 kr
København SV
Vi holder festival på vores kollegie for omkring 700 mennesker både fredag og lørdag udenfor. Derefter er der efterfest inde i vores bar og forhal hvor der nok deltager 300 mennesker per dag. Jeg ville høre hvad I tager for at skulle rydde op og rengøre baren og forhallen om søndagen. Det er lidt under 500 kvadratmeter. Rengøringen indebærer: - fejning - gulvvask - vask af overflader Vi burde selv have rengøringsmidler.
Rengøring af lokale efter ungdomsfest
2,000 kr
Rødovre
Vi holder en ungdomsfest for ca. 70 mennesker i et lokale, og det ville vi meget gerne have hovedrengjort efterfølgende. Vi har lokalet frem til søndag d. 23/4 kl. 12:00, og dermed håber vi, at det kunne blive rengjort til inden den tidsfrist. Det drejer sig om rengøringsopgaver som: grundig gulvvask, rengøring af toilletter, aftørring af drinks pletter på diverse steder.
Rengøring efter fest
København Ø
Rengøring af kontorlokale efter fest (jeg bliver færdiguddannet juhuu) lokalerne er placeret på Østerbro og jeg vil tro der er omkring 100 kvadratmeter. Vi skal selvfølgelig nok selv sørge for det værste men det kunne være super fedt ikke at skulle stå op med tømmermænd for at gøre rent. Vi bliver omkring 25-30 mennesker til festen. Da jeg har lånt lokalerne af en bekendt er det vigtigt for mig rengøringen er udført i tilstrækkelig grad så de ikke møder på job mandag til noget møg ) Jeg kommer selvfølgelig med nøgler på det aftalte tidspunkt og og låser af igen når du er færdig. Jeg håber på at høre fra dig :) send evt en sms på §§§§§§§§ Jeg vil gerne have udført rengøringen søndag d. 16 juni i løbet af dagen - vi kan aftale tidspunkt efter hvad der passer dig.
Fest rengørning (I gymnastiksal)
Ikast
Du skal gøre rent efter en fest med mange unge mennsker. Der skal fejes og vaskes både borde gulve trappe og støvsuget så skal der gøres 3 toiletter rent med et lille rum på 4 kvadratmeter. Festen bliver holdt i en gymnastiksal med en lille etage med tapper som også skal støvsuges og vaskes. Stedet er cirka 60 kvadratmeter. Oprydning af dåser på borde og hyller skal vi nok selv står for. :) Festen bliver holdt den 18 juni vi vil helst hvis du kunne komme dagen efter festen (26 maj) cirka omkring middagstid kl (12:30) Bemærk at dette er et engangs job.
Hjælp med rengøring efter sommerfest
500 kr
København V
Vores tegnestue skal holde sommerfest d. 16 juni. Vi vil i weekenden få hjælp med rengøring så det er lavet inden vi skal på arbejde d. 19 juni. Vi har rengøringshjælp hveranden uge så det skal primært gøres rent (normal rengøring) i halvdelen af lokalen hvor festen vil være (ca 50m2); udstillingsrum, køkken, gang/workshop og toilet. Vi vil også have hjælp med at tage ud alle flaskor efter fest. Det er ikke rengøringsmiddel til stede.
Rengøring og oprydning efter nytårsfest
København SV
Rengøring og oprydning af fællesarealer i større nybyg-lejlighed efter nytårsfest med ca. 30 deltagende. Dvs. oprydning af dåser flasker pynt eventuel spild af alkohol cigaretskodder på altan og minimal opvask af glas (vi forsøger at køre plastikkrus og opvask fra middag klarer vi selv). Rengøring som i vask af gulv og overflader og på badeværelset skal der nok også lige svinges en moppe af en art. Fællesarealerne udgør ca. 45 kvm i alt. Vi forestiller os at I som to personer kan klare det på 3 timer. Måske endda hurtigere. Siden det er nytårsdag behøver I ikke komme tidligt. Men passer andet tidspunkt jer bedre end det angivne kan vi lige snakke om det. Vi vil gerne snakke om pris/løn men først vil vi aflure interessen. 1. januar 2020 kl. 14:00-17:00.
Rengøring efter fest
500 kr
København K
Vi skal holde fest for 30 mennesker i vores lejlighed på 130kvm. Vi ønsker rengøring i form af støvsugning, gulvvask og vask af overflader.
Rengøring efter fest
800 kr
København Ø
Jeg vil gerne indhente et tilbud for rengøring efter en fest om morgenen d. 14. maj i tidsrummet ca. kl 6.00-10.00. Det drejer sig om to rum af ca. 40 m2 samt en større entre og to større toiletområder på ca. 15 m2 hver.
Rengøring efter opstarts fest
Børkop
Vi skal holde en opstarts fest for bygningskonstruktører og skal have lavet en slut rengøring med lidt gulv vask og oprydning. Vi holder det på Campus Horsens fra 15-00 så vi skal også have fundet et tidfspunkt der er passende. Vi bliver et sted mellem 150-300 mennekser. 16 sep. umiddelbart
Rengøring efter studenterfest
Værløse
Vi er en 3.g-klasse som bliver studenter til sommer og leder efter rengøringshjælp til at rengøre et af vores hjem den 27. Juni efter at vi har holdt fest den 26. Juni. Vi vil mest opholde os i stuen på terrassen og toilettet. Vi regner med at have de værste tømmermænd i hele vores liv derfor søger vi hjælp:) - Vi tænker umiddelbart selv at stå for oprydning af skrald pant og lign. Vi håber at I vil hjælpe og glæder os til at høre fra jer! Mvh. Vigdis og resten af 3.p Den 27. Juni om formiddagen eller om natten den 26. Juni cirka kl 3.
Ingen kan lide at bo i rod. Når du står og stirrer på alle de ting, der ikke længere gør dig glad, men stresser dig i stedet, er det måske en dybdegående gennemgang af ting og efterfølgende oprydning, du har brug for. Denne service er også perfekt at bruge, før du får en Handyhander til at rydde dit hus før en stor flytning. Så er alt det, du flytter med, nemlig noget, du virkelig vil bruge. Oprydningstjenester her på Handyhands platform kan omfatte oprydning i et enkelt rum, flere rum eller endda hele din husstand. Nogle Handyhandere kan endda tilbyde hjælp via online konsultation, hvis du vil begynde på egen hånd eller har brug for støtten.
Som kunde på Handyhand er det op til dig, hvilke rum, der skal arbejdes med, når du rydder op. De fleste professionelle oprydningsfolk har en indledende konsultation, før de ankommer til dit hjem. Der finder de normalt den bedste løsning på, hvordan du kan rydde op i dit hjem. Når de ankommer til den praktiske session, giver de dig det sidste ord om alle de ting, der enten skal smides ud eller beholdes. Det gode ved oprydningstjenester er, at din Handyhander samtidig coacher dig og bruger forskellige problemløsningsteknikker, når du står over for svære beslutninger. De vil være der til at hjælpe dig med, hvilken bunke tingene hører til - donation, bortskaffelse eller genbrug. Derudover lærer de dig tips til organisering og opbevaring, så du altid kan holde orden på ting og ikke bliver overvældet igen.
Er du ved at løbe tør for plads til de nye tøjindkøb? Så er det måske på tide at gå skufferne og hylderne igennem for at se, om du stadig har brug for alt det, de indeholder. Det er ikke let at rydde op i sit tøj, især ikke når man er knyttet til det. En Handyhander med forstand på oprydning, lige efter Marie Kondos hjerte, hjælper dig med at beslutte, hvad der skal blive, og hvad der skal væk. De hjælper dig med at sortere dit tøj i kasserede bunker, velgørenhedsbunker og sæsonbunker, som du normalt udskyder.
En virtuel oprydning er perfekt til dem, der har en stram og travl tidsplan. Det fungerer via en online konsultation. Du udfører normalt alt det fysiske arbejde sammen med en professionel oprydder, der står til rådighed for dig, men her er de med som støtte og med gode råd online. De hjælper dig med at beslutte, om du skal beholde, opbevare, donere eller skille dig af med bestemte ting. Når rodet bliver for stort, kan du altid få nogen til at hjælpe dig med at flytte det hele til opbevaring. En stor fordel ved at lave virtuelle oprydninger er, at du kan gøre det i ro og mag i dit eget hjem. Denne service sikrer, at arbejdet bliver gjort, selv for dem med de travleste skemaer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Rengøringsredskaber er ikke absolut nødvendige, når det kommer til at organisere dit hjem. En oprydnings-service kan hjælpe dig med at få styr på dine ting og maksimere den plads, du allerede har til rådighed. De vil arbejde med det, du allerede har i dit hjem, og hjælpe dig med at finde den bedste måde at organisere det på. Hvis du har brug for mere opbevaringsplads, kan dette opnås ved hjælp af beholdere, enheder eller hylder, som vil give dit hjem et pænt og organiseret udseende.
En oprydnings-service tilbyder ikke fysisk flytning af dine ejendele, men i stedet kan de hjælpe dig på forskellige tidspunkter i flytteprocessen. De kan assistere dig med både pakning og udpakning, samt give råd om opbevaringsløsninger til dit nye hjem. Desuden kan de hjælpe dig med at optimere pladsen i dit nye hjem.
Varigheden afhænger af flere faktorer, som normalt fastlægges under dine første konsultationer. Generelt kan det antages, at mindre rum tager kortere tid at rydde op i, mens større rum kan tage længere tid. Det kan tage et par timer at rydde op i et enkelt rum, mens oprydning af et helt hus kan tage en dag eller to. Derudover kan virtuelle sessioner typisk vare i cirka 40 minutter.
Normalt følger de to termer hinanden, men der er en forskel mellem dem. Oprydning indebærer at fjerne ting, som ikke længere er nødvendige i dit hjem, skab eller kontor. Du vil typisk sortere disse ting i bunker til at beholde, smide ud eller donere, og derefter organisere dem i dit rum. Rengøring derimod indebærer at fjerne snavs og affald ved at støvsuge, tørre og feje.
At bo i et rodet rum er trættende. Du kan ikke engang forestille dig, hvor du skal begynde! Det er her Handyhand kommer ind og hjælper dig med at finde oprydningsydelser for at komme i gang. Du skal bare oprette en opgave på vores platform for at få oprydningen i gang!
Ikke alle kan organisere og rydde op i dit rum. Du skal finde nogen, der ved, hvad de laver. Professionelle organisatorer tilbyder tips og råd til oprydning for at hjælpe dig med at sortere igennem alle dine ting. Du kan endda arbejde i forskellige rum i dit hus personligt eller virtuelt!
Det tager kun ét opslag at finde den rette oprydningservice til dig! Vores gennemsigtige system giver dig mulighed for at gennemgå profilerne og vurderingerne af Handyhands, der henvender sig til dig med deres tilbud. Du vil hurtigt kunne finde en professionel oprydder, der er perfekt til jobbet.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!