Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Generel hjemmeorganisation
Køkkenorganisering
Organisering af soveværelset
Organisering af garage
Skabsorganisering
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Helt vildt så effektive - høflige - behagelige - “ordentlige” de friske fyre var. Det var en fornøjelse . Stor anbefaling 👍👍👍👍👍"
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
opmåling af lejlighed mhp ændring i bbr
206 kr
Frederiksberg
vi har fjernet nogle vægge ind til skunk ved skråvægge og har derfor fået flere kvm. Lejligheden er opgjort til 117 men er større nu
Personlig assistent søges
350 kr
Frederiksberg
Genopslag: aktiv: søger en skribent tidligere er ansøgere jeg ikke har forsøgt at overføre penge til er meget velkomne Skrive til udlejer, vicevært, huslejenævn for mig så jeg ikke sidder med traumet selv gerne på Word online for at følge med i skriveprocessen Kort version Jeg søger som privatperson helst personlig assistance på deltid, bnu en time for 300, og ellers i et par timer ugentligt, helst uddannet PA som er en der udfører PA-opgaver primært til at svare (komplekse ting) for mig - gerne noget jeg selv finder på til og med retssystemet, skriv hvis det har interesse og del gerne til at hygge sig sammen med. For nyligt virker min nøgle ikke til baggården, sikkert for at hindre mig yderligere, og ønsker en til at møde mig når jeg skal møde evt. vicevært ved uddelegering af ny nøgle Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. indirekte mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra stoevogco. De har gennemført ca. 2 ulovligheder 3 ulovligheder med ond intention til gene for mig og tidl. lejer, men mest mig om måneden siden 2020 og jeg skal være velkommen at bo her for har intet gjort. Lang version Så kan jeg drive min ikke CVR-registreret virksomhed på førtidspension som syg person der er blevet syg delvist af det vi klager over som er grunden til jeg blev syg og røg på førtidspension. Der er tale om evt. mord- og i hvert fald skadeforsøg som udlejer Karsten Moe og vicevært fra Stoevogco, med med Martin som leder, nu angiveligt beboer Jesper som vicevært der ikke er officielt. Deres handlinger skal tilayneladende få det til at ligne at jeg er den der skaber problemer, men når jeg intet har gjort, og fra starten var de uacceptable i adfærd, for sikkert at skabe fjender for profit. Martin begyndte at være skadelig, jeg ønsker hjælp til det ikke er en kamp men en gør det for mig for at jeg kan leve normalt uden fx hårdt indstillet smækken med dør til gene for min UC sygdom de ved jeg har fået, og få taget test af mit drikkevand som er forskellig fra hinanden i køkken og toilet. Politiet har ikke ville, i hvert fald Benjamin så vidt jeg husker han hed jeg snakkede med, det har jeg optaget, ville gøre noget ved det og sagde jeg først skal tage mine medicin mod skizofreni, selvom jeg har sendt et billede der kunne tyde på et bevis (da vi ikke har overvågning pt.) Dato: Skal udføres før den 24. apr. 2024
Hjemorganiseringstjenester involverer håndtering af dine ejendele. Dette kan omfatte noget så specifikt som en garderobeorganiseringstjeneste, oprydning af et rum eller at få styr på hele dit hjem. De fjerner stressen ved at gøre tingene selv og giver dig effektive redskaber til at opretholde et ryddeligt hjem. Her er nogle af de ting, en hjemorganisator kan gøre for dig:
Bruger du det meste af din tid på at lede efter ting, når du har brug for dem? Dræner det konstante rod altid din energi? At have nogen til at rengøre og organisere dit hus kan forvandle dit rum til noget smukt og funktionelt! De kan hjælpe dig med at designe dit hjem til noget, der effektivt opfylder behovene i din husstand. Fra at samle dit garderobeskab, sortere dine køkkenredskaber og forsyninger, og omarrangere dine møbler, kan din Handyhand klare arbejdet!
Hvis du er interesseret i at være med i minimalismetrenden, kan din Handyhand hjælpe dig med at forenkle dit hjem! Uanset om du ønsker at nedskalere din bolig eller minimere mængden af ting, du beholder, kan din Handyhand hjælpe dig med at udvikle en handlingsplan. De kan hjælpe dig med at identificere de ting, du skal beholde, og give dig ressourcer til at finde nye hjem til dem, du ikke længere har brug for. Når du er klar til at lette byrden, er det værd at få en professionel til at se på det med friske øjne!
At flytte kan være spændende, men overvældende! Forestil dig at skulle pakke en lastbil fuld af kasser ud, der lige er blevet læsset af på dit nye sted! Med en Handyhand kan du føle dig hjemme på få timer og springe uger eller måneder med udpakning over. De kan hjælpe dig med at håndtere alle logistikken ved flytningen, lige fra forberedelsen til selve flytningen til at blive bosat i dit nye hjem. Du kan også ansætte nogen til at gøre rent i dit nye sted, mens du flytter ind for at sikre, at det er skinnende rent fra top til bund!
Er du ved at flytte sammen med en partner eller en ven? Sørg for at planlægge alt grundigt på forhånd! Din Handyhand kan hjælpe dig med at bestemme, hvordan et specifikt rum kan bruges bedst og identificere, hvilke genstande der skal blive og hvilke der skal gå, afhængigt af alles behov, værdier og livsstil. Med en professionel husorganisator kan du finde løsninger, der er rigtige for alle involverede i sammenflytningen. På denne måde undgår du misforståelser og opretholder et godt forhold til hinanden!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Handyhand er et klogt valg for hjemmeorganisationsydelser! Du behøver ikke længere bruge tid på at sortere dit hjem eller lede efter nogen til at hjælpe dig med denne kedelige opgave! Handyhands på vores platform er her for at hjælpe dig med at organisere dit klædeskab, køkken, hjemmekontor og enhver del af dit hus!
Dit arbejde og andre ansvarsområder tager din tid og opmærksomhed væk fra at styre dit hjem, hvilket resulterer i et kaotisk husstand. En professionel organisator i nærheden af dig kan hjælpe dig med at få tingene tilbage i orden og skabe smukke og bæredygtige systemer, der passer til dine behov og livsstil. De kan hjælpe dig med at spare tid og penge og genvinde din energi, så du kan fokusere på de ting, der betyder noget!
Nemt book en husorganisator ved at oprette en opgave. Inden for få minutter kan du forvente, at Handyhands i nærheden kontakter dig med deres tilbud. Tag et kig på deres profiler, bedømmelser og anmeldelser for at se, om de er det perfekte match. Lav de nødvendige aftaler og se dit hus blive organiseret som aldrig før!
Handyhand gør det nemt at finde en service hjemmeorganisator i frederiksberg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien service hjemmeorganisator.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige services hjemmeorganisatorer i frederiksberg, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 730.00,- til 1,180.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!