Ken M.
Ishøj
Seneste Anmeldelse
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Lagdelt bryllupskager
Minimalistiske bryllupskager
Unikt smagte bryllupskager
Bryllupsdagkager
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Tak
I've broken my ankle and need help with cooking/cleaning miscellaneous help. (150 kr/hr 2or 3 hours
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bryllupskage
6,000 kr
Frederiksberg
Tilberedning og levering af bryllupskage til 80 personer.
servering til bryllup
hundested
Vi holder bryllup for 150 mennesker i et kæmpe telt i haven. Vi får maden udefra (måske en buffet) men har uanset brug for hjælp måske til påfyldning af mad og servering i hvert fald til afrydning mellem retterne og endelig oprydning efter maden samt kaffebrygning stearinlys udskiftning mm. Vi har brug for to erfarne og effektive personer. Måske tre personer hvis det ikke bliver en buffet. 13. august 2022
Bryllupsreception
Brøndby
Vi skal holde bryllup 28. August. I den forbindelse holder vi en reception om eftermiddagen for godt 100 personer. Opgaven er: - varme og anrette mad (brød varmrøget laks salat frikadeller lidt grønt samt nødder/snacks) - fylde op på mad og drikke - modtage kage kl 11.30 og anrette kagebord - vaske op rydde op og feje - sætte stole og borde på plads samt tælle inventar op og låse af - køre overskydende drikkevarer og madvarer retur til vores bopæl Receptionen er fra cirka 12.30-16.30 og vi forestiller os 2-3 medhjælpere i en periode fra kl 11 til I er færdige (forventeligt omkring kl 18). Det er vigtigt at du/I er ansvarsbevidste og 100% selvkørende. Erfaring fra lignende arrangementer er en stor fordel. Kan du selv sørge for at have 1-2 hjælpere med er det også en fordel. 28. August Arbejdstid: 11 til cirka 18 Gæster er der fra ca 12.30 til ca 16.30/17. Langt de fleste gæster forventes at smutte videre før kl 15 så der vil være rig mulighed for at begynde oprydningen tidligere. Vi sørger for at stille borde og stole op inden I ankommer.
Hjælp til servering til havebryllup
5,000 kr
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra 14 - middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - kl 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :)
Naturbryllup på ca. 50 gæster
Ejstrupholm
Vi skal bruge en der vil lave lidt forskellige opgaver i løbet af dagen fra kl. 13 - 22.30. Opgaverne vil bestå af bl.a. servering af mad oprydning af bord efter spisning servering af øl og vin samt grillning af pølser og brød til natmad. D. 30. Juli 2021
1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. 35 kuverter.
800 kr
Birkerød
Vi skal bruge 1 person som serveringspersonale til bryllupsfest i haven. Vi får mad udefra med kok og mangler kun personale til servering og afrydning af borde. Der vil være 35 gæster. Middagen starter kl 17.30 og forventes slut omkring 21.00.
Hjælp til servering til havebryllup (timepris)
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv. under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra kl. 14 til middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - Kl. 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :) Timeprisen per person er 200 kr. Dato: Skal udføres den: 26. aug. 2023
Servering Bryllup
2,800 kr
Haslev
Vi skal d. 3. Juni 2023 holde bryllup :-) Vi står og mangler 2 serveringspersonaler til denne dag. Vi forventer fra kl 14 til 22. Afregning vil blive på timebasis, så hvis man har mulighed for at komme lidt før eller blive lidt længere på dagen, så får man bare betaling for de timer man har været der :-) Vi vil rigtigt gerne mødes inden og tage en snak om hvordan dagen skal forløbe. Beløbet skrevet er samlet for 2 personer, men kan forhandles. Men send gerne en besked, så kigger vi på detaljerne ;-)
Tjenere til bryllup
Køge
Vi skal afholde for 80 mennesker. Vi har derfor brug for 4 tjenere under middagen. Den varer fra 18-24. 4/09-21
Hjælp til bryllupsreception
København V
Vi har brug for hjælp med at gøre klar (buffet-borddækning en smule pynt mm) stille buffet op holde drikkevarer kolde rydde op (engangaservice) stille flere drikkevarer og snacks op hælde champagne op til når vi ankommer fra vielse og lidt andet forskelligt. Vi bliver omkring 40 personer. Receptionen bliver holdt i vores hjem på Vesterbro i København. 21. Maj kl 9-16
Vi skal giftes reception med sandwich og bryllupskage herefter bryllupsbuffet
Store Heddinge
Fra kl. 12 tage mod mad fra Jysk Diner sandwich til kl. 14.30 + buffet til 17.30( skal sættes på køl med mere efter forskrifter) sørge for drikkevarer mad oprydning opvask m.m.- ingen fad servering . Ca.65 personer til receptionen og 46 til bryllupsbuffeen- der er dækket borde også til aftensmaden buffeen Det er allerede på lørdag den 20.august 22 fra kl 12 til 24( Ca.) Vi havde en aftale der gik i vasken - Holdes i Holtug Forsamlingshus Holtug Bygade 13 4660 St-Heddinge
Bryllupsreception
Brøndby
Vi skal holde bryllup 28. August. I den forbindelse holder vi en reception om eftermiddagen for godt 100 personer. Opgaven er: - varme og anrette mad (brød varmrøget laks salat frikadeller lidt grønt samt nødder/snacks) - fylde op på mad og drikke - modtage kage kl 11.30 og anrette kagebord - vaske op rydde op og feje - sætte stole og borde på plads samt tælle inventar op og låse af - køre overskydende drikkevarer og madvarer retur til vores bopæl Receptionen er fra cirka 12.30-16.30 og vi forestiller os 2-3 medhjælpere i en periode fra kl 11 til I er færdige (forventeligt omkring kl 18). Det er vigtigt at du/I er ansvarsbevidste og 100% selvkørende. Erfaring fra lignende arrangementer er en stor fordel. Kan du selv sørge for at have 1-2 hjælpere med er det også en fordel. 28. August Arbejdstid: 11 til cirka 18 Gæster er der fra ca 12.30 til ca 16.30/17. Langt de fleste gæster forventes at smutte videre før kl 15 så der vil være rig mulighed for at begynde oprydningen tidligere. Vi sørger for at stille borde og stole op inden I ankommer.
Hjælp til bryllupsreception
København V
Vi har brug for hjælp med at gøre klar (buffet-borddækning en smule pynt mm) stille buffet op holde drikkevarer kolde rydde op (engangaservice) stille flere drikkevarer og snacks op hælde champagne op til når vi ankommer fra vielse og lidt andet forskelligt. Vi bliver omkring 40 personer. Receptionen bliver holdt i vores hjem på Vesterbro i København. 21. Maj kl 9-16
Praktisk hjælp med mad og drikke ved jordnært hjemme-bryllup
Glostrup
Vi blev viet i februar og holder officiel bryllupsfest d. 13 august og skal bruge et par hænder til det praktiske vedr. mad og drikke. Opsætning opfyldning og afrydning af buffet Lave kaffe og sætte drikkevarer frem løbende Samle brugt service og kør opvaskemaskinen Varm aftensmaden op og sætte den frem. Der er inviteret til reception alá åbent hus fra kl 13. Vi regner med at der kommer 50 mennesker men kunne potentielt blive 70 (inklusiv børn). Vi håber på godt vejr og holder det meste af selskabet udenfor. Vi forestiller os 2 personer til denne opgave. Maden er lavet i forvejen. Lørdag d. 13. August fra kl. 12 til kl 19.
Opstilling af buffet samt opdækning afrydning og opvask
Ryomgård
Vi holder et lille bryllup derhjemme hvor der kommer 23 gæster. Vi får bragt en buffet anretning med forret hovedret og dessert. Det skal stilles an i løbet af dagen. Festen starter kl. 15 og slutter kl. 23. Der vil løbende være opvask som kommer til at foregå i vores køkken (m. opvaskemaskine) samt løbende opdækning og afrydning ved bordene. 18 juli
Servering til reception
København V
Vi skal giftes d. 3. august og skal holde reception i forlængelse af vielsen på Vesterbro i København. Vi har brug for to der kan tage imod bryllupskagen stille den frem servere bobler sætte frugt og chips frem rengøre og væske op og aflevere nøgler i en postkasse. D. 3.august fra 12.30-17.30
Hjælp til servering til havebryllup (timepris)
Holbæk
Vi skal giftes d. 26. august 2023 og mangler hjælp til servering osv. under reception og middag. Vi skal som udgangspunkt bruge 2-3 personer fra kl. 14 til middagen er slut (senest kl. 24). Der er 60 personer, men vi forestiller os at det vil være forholdsvist afslappet. Planen er: - gæster ankommer 14:30, hvor der skal serveres bobler - Kl. 15 bliver vi viet i haven mens der skal gøres klar til kage og champagne - 15:30-18 er der reception i haven. Der vil bære barområder, så det er der der vil være fokus på at skulle fylde op samt rydde af efter kage 18-? Er der middag. Vi har hyret en kok som anretter 4 retter, som skal serveres og ryddes af. Vi leder efter nogen der er selvstændige, har erfaring og kan tage styring på dagen :) Timeprisen per person er 200 kr. Dato: Skal udføres den: 26. aug. 2023
Hjælpende hænder til servering ved bryllup
Ølstykke
Vi er så heldige at vi skal giftes! I den forbindelse holder vi en reception for ca. 35-40 personer hvor vi ønsker 2 hjælpere til sætte kaffe over tage kopper frem / og ud stille talleknernesnacks drikkelse o.ligne frem samt tage ud/sætte i opvaskemaskinen. Der kommer nok også spisning. Dette bliver enten food-truck eller tag-selv - så intet tilberedning. Finder sted d.20/10/21 ca kl.12.00-20.30 I Ølstykke (tæt på egedal st.)
Køkken/serveringshjælp til bryllup
Ringsted
Vi søger hjælp til de praktiske ting til vores bryllup. - klargøring af bord til kaffe/kage ca kl. 14.30. - tage imod mad(Kokken&Jomfruen) varme/klargøre mad og Buffetbord (15.30-17.30). - dessert på buffetbord ca. 19.30-20. Måske senere men så tager vi det selv :) - afrydning opvask opfyldning af drikkevarer i køleskab. Vi tænker at tidspunktet er ca. fra 13-13.30 til 20-21. Der vil selvfølgelig være fuld forplejning. :) Vores bryllup er småt (32 personer heraf 9 børn) utraditionelt og uformelt :) Holdes i Landsbyhuset i gyrstinge Gyrstinge bygade 36 4100 Ringsted (Ikke god transport så kræver at man har bil eller kørsel til rådighed) Lørdag d. 10/7-2021
Klargøring og servering af mad til Bryllup
Skovlunde
Maden leveres ud af huset og skal anrettes og serveres til 100 gæster fra kl. 14 - 24. Om eftermiddagen er der reception med kage og kaffe og til aften 3 retters menu samt udsmider-mad. 7 Juli
Bryllupskage
6,000 kr
Frederiksberg
Tilberedning og levering af bryllupskage til 80 personer.
Servering til bryllup - reception og aften
7,000 kr
Regstrup
Serveringspersonale til bryllup - både reception på dagen og til middag om aftenen Antal gæster 80 stk.
Servering til bryllup
Karlslunde
4-6 personer med tjener/serverings erfaring søges til servering ved bryllup med ca. 90 personer ved afholdelse i telt. Champagne og velkomsdrinks gøres klar samt snacks. Ved middagen skal der serveres portionsanrettet forret gøres klar til buffet hovedret samt serveres dessert. Servering af drikkelse under middag og oprydning efter middagen. Forventet varighed ca. 10 timer. Lørdag d. 20/6-2020.
Servering til bryllup
Allingåbro
Servering til Bryllup. Fra klokken ca. 16-02. Der skal bruges 3 personer. Det er 3 retters buffet 80-90 gæster 12. september 2020
servering til bryllup
hundested
Vi holder bryllup for 150 mennesker i et kæmpe telt i haven. Vi får maden udefra (måske en buffet) men har uanset brug for hjælp måske til påfyldning af mad og servering i hvert fald til afrydning mellem retterne og endelig oprydning efter maden samt kaffebrygning stearinlys udskiftning mm. Vi har brug for to erfarne og effektive personer. Måske tre personer hvis det ikke bliver en buffet. 13. august 2022
Tjenere til bryllup
Køge
Vi skal afholde for 80 mennesker. Vi har derfor brug for 4 tjenere under middagen. Den varer fra 18-24. 4/09-21
Anretning, servering og opvask til fest
2,000 kr
Farum
Fest med 80 personer. §§§§§§§§§§§ velkomst, bobler og bær. §§§§§§§§§§§. Buffet, taler og sange. Kaffe med dessert og avec. 21-23 Band m dans. 23-24 Playlist/karaoke. Omkring midnat anrettes rester som natmad. Vi søger et eller to par hænder til anretning, at bære frem til og tilbage fra borde, hvor folk tager selv samt opvask og lignende.
Anretning, servering og opvask til fest
2,000 kr
Farum
Fest med 80 personer. §§§§§§§§§§§ velkomst, bobler og bær. §§§§§§§§§§§. Buffet, taler og sange. Kaffe med dessert og avec. 21-23 Band m dans. 23-24 Playlist/karaoke. Omkring midnat anrettes rester som natmad. Vi søger et eller to par hænder til anretning, at bære frem til og tilbage fra borde, hvor folk tager selv samt opvask og lignende.
Servering til bryllup
Dronninglund
Bryllup med ca. 72 gæster. Servering af forret og hovedret oprydning og sætte drikkevarer på bordet og på køl etc. 5. juni 2021
Bryllup
Nykøbing Falster
Serveringspersonale til Bryllup. 100 gæster. Familystyle servering til middag + reception. Servering afrydning pfyldning af bar mv. Vi søger 5 personer til servering + en opvasker. Mødetid kl. 12 og forventet fyraften kl 00:00 Brylluppet afholdes på FalsteRo (en tidligere efterskole) på Nykøbingvej 266 - tæt på Nykøbing Falster. Professionelt kokkehold er hyret til at stå for maden. Lørdag d. 18. September
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupskage er en traditionel kage, der serveres ved et bryllup. Den er ofte flerlaget og smukt dekoreret. Bryllupskagen symboliserer fejringen af ægteskabet og markerer det søde og glædelige i brudeparrets nye liv sammen. Den deling af kagen mellem brudeparret symboliserer også deres første handling som ægtefolk.
For at vælge den perfekte bryllupskage til dit bryllup, skal du først overveje din personlige smag og præferencer. Beslut dig for en stil, størrelse og form, der passer til temaet og antallet af gæster. Vælg en pålidelig bager, der kan tilpasse kagen efter dine ønsker og budget. Smag forskellige kagefyld og vælg en kombination, der vil behage både dig og dine gæster. Husk at tage hensyn til eventuelle allergier eller kostbegrænsninger. Endelig, sørg for at planlægge levering og opstilling af kagen til bryllupsdagen.
De mest populære smagsvarianter for bryllupskager inkluderer vanilje, chokolade, jordbær, hindbær, citron og karamel. Nogle par vælger også unikke smage som matcha, lavendel eller saltet karamel for at tilføje en særlig touch til deres bryllupskage. Valget af smag afhænger dog af parrets personlige præferencer og temaet for brylluppet.
Der er flere måder at tilpasse sin bryllupskage til temaet eller stilen for brylluppet. Du kan vælge farver, dekorationer og mønstre, der passer til temaet. Brug af personlige detaljer som monogrammer eller blomster, der matcher buketten, kan også tilføje en personlig touch. Endelig kan du overveje at vælge en unik kageform eller tilføje specielle elementer, der afspejler temaet, såsom skaller til et strandbryllup.
Nogle kreative og unikke ideer til dekoration af bryllupskager inkluderer at tilføje blomster i forskellige farver og former, bruge spiseligt guld eller sølvstøv til at tilføje glans, skabe en ombré-effekt med forskellige nuancer af samme farve, eller tilføje personlige detaljer såsom monogrammer eller miniaturefigurer af brudeparret. Husk at vælge en dekoration, der passer til bryllupstemaet og afspejler parrets personlighed.
Typisk ligger prisen for en bryllupskage mellem 500 og 2000 kroner, afhængigt af størrelse, design og kompleksitet. Faktorer, der påvirker prisen, inkluderer antallet af lag, dekorationer, specialtilpasninger, smagsvarianter og eventuelle ekstra tjenester som levering og opsætning. Det anbefales at kontakte en bager for at få et mere præcist estimat baseret på individuelle ønsker og behov.