Se profil
Issam A..
Aarhus C
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Issam er meget omhyggelig og nem at kommunikere med. Vil klart booke Issam igen til næste opgave."
Verifikationer
Info

Reparation af Sonos højttaler
Tilretning af Sonos højttaler
Udskiftning af Sonos højttaler
Rådgivning om Sonos højttaler
Alle sonos højttaleropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Aarhus C
verificeret
"Issam er meget omhyggelig og nem at kommunikere med. Vil klart booke Issam igen til næste opgave."
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"Var effektiv, men grundig, og mine projekter er løst med stor tilfredshed."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
Odder
"Tak til Michael for et super flot stykke arbejde, som krævede gode ideer til arbejdets udførelse og en god og dygtig håndværker. Det er Michael, han kommer med gode ideer og det har hjulpet os til at få det bedste lavet i vores have. Et redskabsskur og en 8 meter lang trappe ned til skuret. Alle aftaler var overholdt og Michael svarede altid på beskeder. Vi giver Michael 5 fulde stjerner."
Info

Se profil
Hadsten
verificeret
"God arbejd"
Info

Se profil
Silkeborg
"Det er Rikke der holder øje med mureropgaver på Handyhand, men det er hendes mand Torben der udføre opgaven. Torben er super sød. Opgaven var at fjerne fuger på et 60 år gammelt badeværelse og vi havde af ejendommens murer fået at vide at fliserne sad fast bare ikke på et mindre stykke væg som de ville lave så Torben skulle "kun" fjerne fuger på 3 vægge. Da Torben gik i gang på 2.dagen der røg der fliser ned og vi stoppede den oprindelige opgave. Man kunne tydeligt se at bag fliserne der var vedhæftningen dårlig og det er jo et gammelt badeværelse. Jeg bad Torben om kun at kratte 2 mm ned i fuge.n så jeg kunne bruge fugereparation så alle fuger blev ens Men så gik der knap en time og så besluttede min mand at vi ville rive alle fliserne ned. Torben var fantastisk jeg var virkelig ked af at hele projektet blev noget rod men Torben var bare helt rolig (hvilket jeg ikke var) og indstillet på at løse den opgave vi nu fandt på. Er sikker på at andre bare ville sige farvel og ikke begynde at rive fliserne ned. Jeg er dybt taknemmelig for at Torben blev og gjorde et fantastisk arbejde. Kan kun anbefale Torben"
Info

Se profil
Højbjerg
"Fantastisk stor hjælp af Matin. Han er dygtig og meget effektiv. Vores varmeste anbefalinger!"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Professionelt arbejde. God kommunikation inden og under arbejde. Hurtigt gjort. Behagelig menneske..
65 tommer lG tv skal hænges op på hængsel. Hængsel tidligere brugt på LG 55 tommer tv. Jeg kan ikke selv hjælpe., da jeg har dårlig ryg. Vægt tv 22 kg
800,-

Sød og kompetent ung mand. Opgaven blev hurtigt løst til perfektion.
Indstille/tænde tv
250,-

Effektiv håndværk og fornem service
Hjælp til ophængning af tv ophængning og TV samt ophængning af suorround højtalere
500,-

Mikkel satte fjernsyn op super nemt og effektivt! Ham vil vi kontakte igen😊
Væg ophæng til Fjernsyn
350,-

Super god dialog og godt arbejde så jeg kommer da til at bruge jer igen :)
TV installation af 2 stk. med svingarm/Holstebro
1.400,-

Ophængning af tv på stenvæg
Ophængning af tv på væg
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Ophængning
630 kr
Billeder tv stort spejl o.l
Philips TV 2019 – fungerer, men ujævn lys i skærmen
1.000 kr
TV’et virker, men der er en fejl i selve skærmens baggrundsbelysning. Den øverste del af billedet er mørkere end den nederste. Det skyldes sandsynligvis, at LED-baggrundsbelysningen skal udskiftes. Alt andet fungerer som det skal. Der medfølger billeder for at vise problemet.
Opsætning af TV skærme i hele Jylland
2.000 kr
Opsætning af TV skærme i hele Jylland
Montering af VægTV
800 kr
Ophængning af 2 fladskærme. Jeg har allerede monteringsbeslag. Skærmene skal hænge i 2 adskilte rum. Der er nem adgang. De skal hænges op på gips.
Montering af gardiner & TV
1.000 kr
Hej, jeg søger en person, der kan montere 8 gardiner og hænge to fjernsyn på væggen (65" og 55").
ophæng af hylder, lamper, tv osv.
2.000 kr
ophæng af hylder og lamper og 3 tv apparater + måske andre småting i forbindelse med flytning
Tv innstalsjon og oppsett
600 kr
Sette opp tv så en kan få inn kanaler og bruke den innebygde cromcast
Hænge TV og TV bord op
400 kr
TV og TV bord som er i 3 dele IDAG Har skruer og men du skal have værktøj med Du skal kunne hænge det præsic
TV display
4.000 kr
The TV is mounted on the wall and have the display broken. I don’t have a replacement part. The tv is 85 inches.
Ophæng af tv
600 kr
hænge et TV op og to hylder.
Når du overvejer at booke en reparatør til din Sonos-højttaler, er der flere praktiske forhold omkring servicen, værktøj, udstyr og pris, som er værd at have med i tankerne. I dette afsnit kommer vi ind på, hvad man kan forvente af en reparation af Sonos-højttaler. Læs med og bliv klædt på til at træffe en god beslutning.
Reparationsarbejdet med en Sonos-højttaler indeholder som oftest disse punkter:
For at kunne inspicere de indvendige dele af Sonos-højtaleren og se, om de kan være årsagen til dit problem med højtaleren, kan din Handyhander skille højttaleren delvist ad. Når Sonos-højttaleren er slukket og taget ud af stikkontakten, fjerner den ansatte tekniker højttalerens ydre skal. Samtidig passer de selvfølgelig på ikke at bruge for meget kraft, så de ikke beskadiger højttalerens skal eller andre dele.
Når den ydre skal er fjernet, og de indre dele er synlige, undersøger Handyhanderen delene for eventuelle skader. Din tekniker kan tjekke, om der er dele, der ikke længere virker, mangler eller er beskadigede, eller om de er brændte og slidte. De kan fjerne beskadigede eller ikke-fungerende dele som højttalere, bashøjttalere, ethernetporte eller andre sarte dele og erstatte dem med nye. Passende reparationer kan omfatte reparation af kredsløbskortet, hvis det er nødvendigt, udskiftning af komponenter eller helt nye ledninger, hvis det er nødvendigt.
Når de defekte eller ikke-fungerende dele er blevet udskiftet, sætter din Handyhander alle afmonterede komponenter tilbage på deres oprindelige plads. De kan støve let af med en børste eller en dåse trykluft, før de samler alle delene igen. Din Handyhander sætter skallen eller dækslet tilbage på højttaleren og fastgør eventuelle stifter, skruer eller bolte. Derefter kan de tilslutte og aktivere højttaleren for at teste, om den virker. Hvis den ikke fungerer efter hensigten, kan I gentage processen, indtil højttaleren fungerer uden problemer.
Måske virker Sonos-højttaleren ikke med Google Assistant, Amazon Alexa, eller den forbinder ikke til andre smartspeakers på grund af en manglende eller ny opdatering i appen. Din Handyhander kan tjekke, om det er årsagen til problemet, og rette op på problemet. Det kan omfatte kontrol og download af de seneste opdateringer, justering af router- og VPN-indstillinger eller genstart af dit modem eller Sonos-appen.
Som en del af deres service kan teknikerne ofte tilbyde at løse følgende opgaver inden for kategorien ‘reparation af Sonos-højttaler’:
Den person, der udfører reparation af Sonos-højttalere, kaldes ofte for:
Hvis arbejdet udføres af et firma, er det ofte et:
Når du booker reparation af din Sonos-højttaler, er det godt at være opmærksom på følgende:
En Sonos-højttalerreparatør anvender en række grundlæggende værktøjer for at udføre reparationen korrekt:
Som en del af deres service tilbyder mange højttalerteknikere at medbringe nødvendigt udstyr for at klare opgaven, medmindre du som kunde ligger inde med det, fordi det fulgte med Sonos-produktet. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen om, hvad arbejdet kræver, og hvordan I dækker jer ind med udstyr.
Afhængigt af hvad problemet er, og hvordan det skal håndteres, anvender reparatøren typisk nogle forskellige materialer til at komme i mål med reparationen. Mest almindeligt er:
Som oftest sørger kunden for at anskaffe nye reservedele og specialprodukter til rensning af højttaleren, men andre aftaler kan indgås mellem dig og reparatøren, hvis det ønskes, eller du kan spørge reparatøren til råds om, hvad du bør købe. Aftal det under alle omstændigheder i god tid, så alt er klar, når opgaven går i gang.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen varierer afhængigt af problemets omfang og af, hvor vanskeligt det er at rette op på. Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Servicefradraget hos Skat dækker ikke serviceydelser som reparation af en Sonos-højttaler, og der findes pt. heller ingen tilskud for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en Sonos-højttalerreparatør via Handyhand, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til at reparere højttaleren, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander, i dette tilfælde en Sonos-højttalerreparatør:
Før du har accepteret et bud:
1. Log ind på Handyhand.
2. Gå til “Mine opgaver”.
3. Vælg den pågældende opgave.
4. Vælg “Flere muligheder”.
5. Tryk “Aflys opgave”.
Efter du har accepteret et bud:
1. Log ind på Handyhand.
2. Gå til “Mine opgaver”.
3. Vælg den pågældende opgave.
4. Vælg “Flere muligheder”.
5. Tryk “Aflys opgave”.
6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
7. Send anmodningen af sted.
8. Afvent reparatøren godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.
Reagerer reparatøren ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil, og her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med yderligere information. Du er også velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales i første omgang at følge de trin, som er blevet beskrevet her. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte handyhander bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som viser lidt om tidligere kunders erfaringer med den pågældende tekniker. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte tekniker, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange forskellige slags spørgsmål – alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til alle oplysninger. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og teknikeren inden for dette beskedsystem.
Når reparationen af din Sonos-højttaler er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en reparatør eller tekniker til samme type opgave.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige Sonos-højttalerreparatører give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse problemerne med din Sonos-højttaler. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du søger hjælp til problemer med netværket på din Sonos enhed.
En Sonos-højttalerreparatør kan hjælpe mange forskellige grupper af personer og i forskellige slags situationer – her er nogle af de mest almindelige:
Ja, reparatøren bør have følgende færdigheder for at kunne yde den bedste service:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde reparatør til en Sonos-højttaler, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med reparatøren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du en masse administrativt bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Når du hyrer en reparatør via Handyhand til din Sonos-højttaler, udføres servicen enten hjemme hos dig eller i reparatørens eget værksted. Du kan gøre opmærksom på, hvad du foretrækker, allerede i opgavebeskrivelsen, og sørg ellers for at have en god dialog med handyhanderen, så der er enighed mellem jer om, hvor reparationsarbejdet skal finde sted.
Hvis aftalen er, at reparationsarbejdet skal foregå på din adresse, kan det være, det er relevant, om det kan foregå, mens du ikke er hjemme. Det kan som regel godt arrangeres, men kræver måske grundige forberedelser. Derudover er det først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst bør du tage disse ting i betragtning:
Det er vigtigt, at både du og handyhanderen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
En Sonos-højttalerreparatør har typisk en uddannelse inden for elektronik, elektroteknik eller lydteknologi. Derudover uddanner mange virksomheder, der producerer eller servicerer Sonos-højttalere, deres medarbejdere internt for at sikre, at de er ajour med de nyeste teknologier og reparationsmetoder, som er særlige for Sonos, såvel som typiske problemer med netværk eller opdateringer, som ikke virker.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse. Dog kan en teknisk baggrund og kendskab til det specifikke produkt være en fordel for at sikre høj kvalitet i resultatet.
Ikke alle Sonos-højttalereparatører, som man finder via Handyhand, tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte reparatør, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet om garanti nemlig afklares, inden arbejdet går i gang, og det er helt afgørende.
Når du via Handyhand finder din tekniker til udbedring af problemer med en Sonos-højttaler, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en sonos højttalerreparatør i hampen til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sonos højttalerreparatør.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige sonos højttalerreparatører i hampen, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Reparation af Sonos højttaler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!