Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Alkoholmatching
Lagerstyring
Rengøring af barudstyr
Traditionelle og kreative drinks
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Horsens
"Super arbejde"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bartender til bryllup
2,000 kr
Rønde
Vi søger to bartender til vores bryllup den 26/4 fra kl 20.00 til 02.00. Vi bliver ca 70 gæster. Vi handler selv alt det nødvendige ind. Vi har ikke brug for hverken opsætning eller udstyr, da vores lokation har det hele. Det drejer sig om 5 cocktails.
Servering og opvask til barnedåb
700 kr
Tilst
Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden
Ballonkunstner til et krisecenter i Aarhus
1,900 kr
Aarhus C
Vi vil gerne hyre en person til at lave ballonfigurer til en lille fejring på et krisecenter for at fejre vores tredje fødselsdag. Der er mange børn, som ville sætte pris på nogle ballonfigurer. Arrangementet vil foregå om eftermiddagen og vare cirka to til fire timer. Vi ønsker omkring 20-30 ballonfigurer, så alle børnene (og måske kvinder/personale) kan få en figur. Enkle figurer er helt fine – fx dyr eller simple former, som børnene hurtigt kan genkende og lege med. Vi vil gerne have, at kunstneren selv medbringer balloner og evt. andet nødvendigt udstyr. Børnene er primært mellem 3 og 10 år, så figurerne bør være velegnede til denne aldersgruppe. Arrangementet vil foregå indendørs.
vaskemaskine
400 kr
Aarhus C
Hej jeg har en vaskemaskine, som er gået i stå, den tænder og maskinen virker, men den vil ikke dreje rundt derinde, den går i stå, kunne godt bruge hjælp hurtigst muligt.
Indpakning af firmajulegaver
1,500 kr
Aarhus C
Hjælp til indpakning af ca 250 julegaver Julegaverne variere i str. fra lille, mellem til mellemstor. Papir, bånd og tape vil være indkøbt på forhånd. Pakkerne skal indpakkes pænt og med sløjfe - du vil blive instrueret i hvilken metode og look de skal have
Hjælp i køkken til brunch
250 kr
Sabro
hjælp i køkken til brunch. fra kl 10-12
Reparation af sage kaffe maskine
1,800 kr
Aarhus C
Vores kaffe maskine sage barista Express som er lidt over 2 år er pludselig stopper med at virke vandet vil ikke komme ud og den bliver varm i toppen. Den er lige præcis uden for garanti og der har aldrig været problemer med den før.
Fra martinier til cosmopolitans, kan du stole på bartendere til at ryste tingene op. Alkoholiske drikke er altid en fremragende tilføjelse til menuen for enhver lejlighed. Du kan endda have nogen til at servere cocktails for en finere begivenhed. Her er nogle tjenester, du kan få, når du ansætter barpersonale:
Afhængigt af lejligheden kan du ansætte en fuld bartender-service. De tilbyder forskellige pakker afhængigt af størrelsen på dit arrangement. Komplette services inkluderer bartendere, barbacks, blanding af drinks og serveringsudstyr. Nogle services har også separate pakker tilgængelige, hvis du ønsker at levere alkohol til dit arrangement. Nogle går så langt som at planlægge en særlig drinksmenu til lejligheden. Handyhands vil være ansvarlig for at opstille baren, servere drinksene og endda rydde op bagefter.
Du kan tilføje ekstra charme til enhver gæstfrihedsservice med en tilpasset menu. Det er en god idé at ansætte nogen, der har øje for detaljer. Nogle cocktailbartendere tilbyder menuplanlægning som en del af deres service. Dette kan omfatte planlægningsmøder og smagning før arrangementet. De kan også tilpasse menuer baseret på specialdrinks, friske og sæsonbetonede ingredienser samt temaet for begivenheden.
En mobil bartender bringer festen til enhver lokalitet med en bar på hjul. Du kan have den opstillet på enhver placering, som f.eks. hotel funktionssale eller din baghave. Du har mulighed for at tilpasse dens udseende afhængigt af temaet. Det er en effektiv mulighed på grund af de mange elementer, der er til stede på baren. Panelbarer og foldbare hylder på en mobil bar gør det nemmere at servere gæsterne deres foretrukne cocktails under private arrangementer.
Når du ansætter en cocktail bartender, er du normalt interesseret i deres færdigheder og specialdrinks. Du skal muligvis selv sørge for spiritus, vin og øl. Du kan også være nødt til at stille udstyr til rådighed for dem, selvom nogle vælger at medbringe deres eget udstyr. Professionelle bartendere kan tale med dig på forhånd for at rådgive dig om, hvilke drinks du skal sørge for. Det er vigtigt at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil have serveret under din fest eller virksomhedsevent.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Gennem Handyhand behøver du ikke at hoppe rundt mellem forskellige barer i dit område for at finde din foretrukne bartender. Du kan gøre dette gennem vores platform ved at læse profilerne på forskellige Handyhands for at se, hvem der kan lave din yndlingsdrink!
Spiritus, øl og vin er essentielle for specifikke festligheder. Det løfter stemningen og humøret på ethvert sted til et nyt niveau. Men nogle gange ønsker du måske at beslutte, hvad du serverer til dine fest- eller restaurantgæster. En bartending-service, der er skræddersyet til dine behov, giver et unikt præg og hjælper med at skabe uforglemmelige minder.
Lad din Handyhand hjælpe dig med dine bartending behov. Alt du skal gøre er at oprette en opgave, og så vil du modtage tilbud inden for få minutter. Sammenlign deres anmeldelser og bedømmelser, og vælg den Handyhand, der passer bedst til dig. Det næste, du skal gøre, er at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil nyde snart!
Handyhand gør det nemt at finde en bartender i flemming til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bartender.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bartendere i flemming, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bartendere kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,730.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!