Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Alkoholmatching
Lagerstyring
Rengøring af barudstyr
Traditionelle og kreative drinks
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"God og arbejdsom."
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servitrice / Servering
3,000 kr
Viborg
Serveringshjælp til vores bryllupsfest d. 6. juni 2026 Min forlovede og jeg skal giftes, og vi søger en eller to personer til at hjælpe med servering, mad anretning og oprydning på vores store dag. Det bliver en afslappet, alkohol-fri fest med vores nærmeste familie og venner, og vi har brug for hjælp til at sikre, at alt forløber glat, så vi kan fokusere på vores gæster og hinanden. 📅 Dato og tid Lørdag d. 6. juni 2026 Du/I skal være klar fra kl. 12.00 og til allersenest kl. 02.00. / alt efter hvor længe oprydningen tager. 📍 Lokation Et hyggeligt forsamlingshus kun 5 minutters kørsel fra kirken (adresse oplyses ved kontakt). I 8800 Viborg 🔑 Opgaver: Mad servering: Servering af forret og dessert samt opvarmning og pæn anretning af buffet (mad leveres fra Bilka). Drikkevarer: Sørge for, at gæsterne altid har adgang til vand, sodavand og andre drikkevarer. Løbende oprydning: Rydde af bordene, tage brugt service ud og sørge for, at festen holdes pæn og ryddelig. Afsluttende oprydning: Når festen slutter, skal borde/stole sættes på plads, affald fjernes, og service vaskes op. Om festen: Vi bliver knap 60 personer, og stemningen bliver afslappet og uformel. Fokus er på hygge og fællesskab frem for stiv elegance, så vi leder efter nogen, der kan passe ind i den atmosfære og tage ansvar for, at alt kører glat bag kulisserne. 💰 Løn Budgettet for hele opgaven er 3.000 kr. Hvis I er to, deles beløbet imellem jer. Arbejdstiden er ca. 12-14 timer, hvilket svarer til en timeløn på 214 kr., hvis du er alene. Hvem leder vi efter? Du/I må gerne have erfaring med servering eller lignende opgaver, men vigtigst af alt er, at du/I er pålidelig(e), venlig(e) og har øje for detaljer. 🌟 Hvad tilbyder vi?*/ En hyggelig og overskuelig arbejdsdag i en afslappet atmosfære, hvor vi sætter stor pris på din indsats. Hvis du/I er interesseret, så send os en besked med lidt om dig/jer, erfaring og hvorfor du/I er den rette til opgaven. Vi glæder os til at høre fra dig/jer og til at skabe en uforglemmelig dag sammen
Violinist til bryllup arrangement søges!
Aarhus C
Violinisten ville spille 2 numre til bryllup arrengement i Århus. Tidsrummen er cirka fra 18-18.30. Der er lydudstyr ledig til tilkobling af violin. Giv endelig et bud
Serveringspersonale bryllup
15,000 kr
Ry
personale til reception, middag og bar. tjener arbejde. hjælpe kok, rydde ud og op, drikkevare osv. 80 gæster. forventeligt fra formiddag til først på natten. lokation er forventeligt omkring ry.
Servering til fest
1,500 kr
Ans By
Servering til fest. Tagselvbord, fokus på at sætte maden frem, anrette, derefter rydde væk, opvask. 75 gæster, industriopvaskevaskine, god plads, 16-24 Vi har en hjælp i køkkenet i forvejen
Bartender
2,190 kr
Aarhus C
Hej. Vi er to piger som holder 30 års fødselsdagsfest for 24 piger i Aarhus og søger en bartender til at lave cocktails til os et par timer. Vi har selv det meste udstyr, alt alkohol og drikkevarer, og kan selvfølgelig købe, hvis andet mangler til cocktails. Antal cocktails: 3-4 forskellige cocktails Udstyr: Vi har shakere, alkohol, drikkevarer, glas og pynt Specifikke ønsker: Vi vil meget gerne have espressomartini og ellers er vi rimelig åbne, dog gerne noget med gin. Plads: Vi har køkken/køkken ø, hvor bartender kan stå med bordplads osv. Forbrug: umiddelbart har vi 10 flasker alkohol og drikkevarer der passer dertil til at lave cocktails, men vi er åbne for at købe mere, hvis dette passer ind i bartenderens tanker.
Bartender til bryllup
2,000 kr
Rønde
Vi søger to bartender til vores bryllup den 26/4 fra kl 20.00 til 02.00. Vi bliver ca 70 gæster. Vi handler selv alt det nødvendige ind. Vi har ikke brug for hverken opsætning eller udstyr, da vores lokation har det hele. Det drejer sig om 5 cocktails.
Servering og opvask til barnedåb
700 kr
Tilst
Servering af mad til barnedåb. Maden vil bestå af buffet og din opgave vil være at lune, anrette på bord, holde øje med om der skal fylde op løbende, rydde af og vaske op samt stå for kaffe og kafe kommer ind. Det foregår i den lokale sognegården hvor der er industri køkken samt opvaskemaskine. Selskabet er omkring 35 stykker og maden leveres udefra. Tidspunktet vil være fra omkring kl. 9.30- forventes max at vare til kl. 16 tiden
Ballonkunstner til et krisecenter i Aarhus
1,900 kr
Aarhus C
Vi vil gerne hyre en person til at lave ballonfigurer til en lille fejring på et krisecenter for at fejre vores tredje fødselsdag. Der er mange børn, som ville sætte pris på nogle ballonfigurer. Arrangementet vil foregå om eftermiddagen og vare cirka to til fire timer. Vi ønsker omkring 20-30 ballonfigurer, så alle børnene (og måske kvinder/personale) kan få en figur. Enkle figurer er helt fine – fx dyr eller simple former, som børnene hurtigt kan genkende og lege med. Vi vil gerne have, at kunstneren selv medbringer balloner og evt. andet nødvendigt udstyr. Børnene er primært mellem 3 og 10 år, så figurerne bør være velegnede til denne aldersgruppe. Arrangementet vil foregå indendørs.
vaskemaskine
400 kr
Aarhus C
Hej jeg har en vaskemaskine, som er gået i stå, den tænder og maskinen virker, men den vil ikke dreje rundt derinde, den går i stå, kunne godt bruge hjælp hurtigst muligt.
Indpakning af firmajulegaver
1,500 kr
Aarhus C
Hjælp til indpakning af ca 250 julegaver Julegaverne variere i str. fra lille, mellem til mellemstor. Papir, bånd og tape vil være indkøbt på forhånd. Pakkerne skal indpakkes pænt og med sløjfe - du vil blive instrueret i hvilken metode og look de skal have
Fra martinier til cosmopolitans, kan du stole på bartendere til at ryste tingene op. Alkoholiske drikke er altid en fremragende tilføjelse til menuen for enhver lejlighed. Du kan endda have nogen til at servere cocktails for en finere begivenhed. Her er nogle tjenester, du kan få, når du ansætter barpersonale:
Afhængigt af lejligheden kan du ansætte en fuld bartender-service. De tilbyder forskellige pakker afhængigt af størrelsen på dit arrangement. Komplette services inkluderer bartendere, barbacks, blanding af drinks og serveringsudstyr. Nogle services har også separate pakker tilgængelige, hvis du ønsker at levere alkohol til dit arrangement. Nogle går så langt som at planlægge en særlig drinksmenu til lejligheden. Handyhands vil være ansvarlig for at opstille baren, servere drinksene og endda rydde op bagefter.
Du kan tilføje ekstra charme til enhver gæstfrihedsservice med en tilpasset menu. Det er en god idé at ansætte nogen, der har øje for detaljer. Nogle cocktailbartendere tilbyder menuplanlægning som en del af deres service. Dette kan omfatte planlægningsmøder og smagning før arrangementet. De kan også tilpasse menuer baseret på specialdrinks, friske og sæsonbetonede ingredienser samt temaet for begivenheden.
En mobil bartender bringer festen til enhver lokalitet med en bar på hjul. Du kan have den opstillet på enhver placering, som f.eks. hotel funktionssale eller din baghave. Du har mulighed for at tilpasse dens udseende afhængigt af temaet. Det er en effektiv mulighed på grund af de mange elementer, der er til stede på baren. Panelbarer og foldbare hylder på en mobil bar gør det nemmere at servere gæsterne deres foretrukne cocktails under private arrangementer.
Når du ansætter en cocktail bartender, er du normalt interesseret i deres færdigheder og specialdrinks. Du skal muligvis selv sørge for spiritus, vin og øl. Du kan også være nødt til at stille udstyr til rådighed for dem, selvom nogle vælger at medbringe deres eget udstyr. Professionelle bartendere kan tale med dig på forhånd for at rådgive dig om, hvilke drinks du skal sørge for. Det er vigtigt at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil have serveret under din fest eller virksomhedsevent.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Gennem Handyhand behøver du ikke at hoppe rundt mellem forskellige barer i dit område for at finde din foretrukne bartender. Du kan gøre dette gennem vores platform ved at læse profilerne på forskellige Handyhands for at se, hvem der kan lave din yndlingsdrink!
Spiritus, øl og vin er essentielle for specifikke festligheder. Det løfter stemningen og humøret på ethvert sted til et nyt niveau. Men nogle gange ønsker du måske at beslutte, hvad du serverer til dine fest- eller restaurantgæster. En bartending-service, der er skræddersyet til dine behov, giver et unikt præg og hjælper med at skabe uforglemmelige minder.
Lad din Handyhand hjælpe dig med dine bartending behov. Alt du skal gøre er at oprette en opgave, og så vil du modtage tilbud inden for få minutter. Sammenlign deres anmeldelser og bedømmelser, og vælg den Handyhand, der passer bedst til dig. Det næste, du skal gøre, er at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil nyde snart!
Handyhand gør det nemt at finde en bartender i stenderup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bartender.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bartendere i stenderup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bartendere kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,880.00,- til 4,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!