Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Alkoholmatching
Lagerstyring
Rengøring af barudstyr
Traditionelle og kreative drinks
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
København SV
"Exceptionel service !"
Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!
Servering og opvask til barnedåb
1,900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til cocktailparty
1,530 kr
Brøndby
Skal holde kobberbryllup, der bliver holdt som cocktailparty. Opgaven går ud på at sikre at cocktail glas løbende bliver vasket op (i opvaskemaskinen), at der bliver fyldt chips,,løbende sodavand i køleskab, mv. Der kommer bartendere i 5 tiner 20-01), og det er her glas skal vaskes Der kommer ca 45-50 personer. Vi forventer kun 1 køleskab Der er et velfungerende industri køkken med opvaskemaskine
Hjælp til privat 40 års fødselsdag
1,400 kr
Brøndby
Hjælp til 2*40 års fødselsdag til opskænkning af velkomstdrink, sætte mad frem, opfyldning af vand på borderne, oprydning efter mad, lave kaffe og oprydning herefter. Generelt forefaldende hjælpende hånd. Omkring 35 gæster og i tidsrummet 15:30 til ca 21. Det er et privat hjem med åbent køkken ind til stuen. Gerne 2 personer til 135 i timen
Servering
4,000 kr
Brøndby
3-4 personer til Servering og køkkenhjælp mv. til 50 års fødselsdag. 4 borde til 26 gæster. Kl. 13:00 til 22:00.
Servering og opvask til barnedåb
1,270 kr
Brøndby
Vi søger 1-2 der kan hjælpe med servering og opvask til vores datters barnedåb, i ca. 4-6 timer. Der skal klargøres velkomstdrinks til vores ankomst efter kirken, og dermed nogen til at tage i mod de første gæster. Vi bliver mellem 40-45 personer. Maden skulle også gerne leveres inden at gæsterne kommer, hvilket I rigtig gerne må hjælpe med at klargøre. Vi ønsker også at der fyldes drikkevarer i køleskabet, og rød/hvidvin samt vand i kander på bordene. Dernæst ønskes hjælp til opvasken efter frokost, samt når kagen og kaffen skal klargøres/laves. Her skal tallerkener, kopper etc. på bordet hvor buffeten stod, og skulle der være rester fra buffeten, skal de pakkes ned. Dåben starter kl. 11.30, og vi forventer at den tager en times tid, efterfulgt at fotografering. Derfor forventer vi ankomst mellem 12.30-13. Der er en kode til døren, hvorfor du/I kan møde op, uden at vi er tilstede. Vi tænker at du/I kan holde fri, når kaffen er serveret, drikke-køleskabet er fyldt og opvasken er taget fra frokosten. Du/I er meget velkomne dagen før, hvor vi selv vi være i lokalet for at pynte op. Her kan I få en idé til, hvor velkomstdrinks, buffet, gaverbord osv. skal stå, samt hvordan køkkenet fungerer. Dette påtænker vi maks tager 1 time.
Servering og anretning af buffet til konfirmation
600 kr
Brøndby
Servering, anretning og afrydning af buffet ved konfirmation havefest. Vi bliver 17 mennesker, så det er ikke så stort. 14-18 ca.
Hjælp til nonfirmation, anretning af buffet, opfyldning af drikkevarer i køleskab, afrydning m.m.
1,500 kr
Brøndby
Der skal hjælpes til med at klargøre forudbestilt mad, anrette på buffet, fylde drikkevarer op i køleskab, rydde op efter mad, klargøre dessert. Det bliver holdt i haven og er meget uformelt.
Fra martinier til cosmopolitans, kan du stole på bartendere til at ryste tingene op. Alkoholiske drikke er altid en fremragende tilføjelse til menuen for enhver lejlighed. Du kan endda have nogen til at servere cocktails for en finere begivenhed. Her er nogle tjenester, du kan få, når du ansætter barpersonale:
Afhængigt af lejligheden kan du ansætte en fuld bartender-service. De tilbyder forskellige pakker afhængigt af størrelsen på dit arrangement. Komplette services inkluderer bartendere, barbacks, blanding af drinks og serveringsudstyr. Nogle services har også separate pakker tilgængelige, hvis du ønsker at levere alkohol til dit arrangement. Nogle går så langt som at planlægge en særlig drinksmenu til lejligheden. Handyhands vil være ansvarlig for at opstille baren, servere drinksene og endda rydde op bagefter.
Du kan tilføje ekstra charme til enhver gæstfrihedsservice med en tilpasset menu. Det er en god idé at ansætte nogen, der har øje for detaljer. Nogle cocktailbartendere tilbyder menuplanlægning som en del af deres service. Dette kan omfatte planlægningsmøder og smagning før arrangementet. De kan også tilpasse menuer baseret på specialdrinks, friske og sæsonbetonede ingredienser samt temaet for begivenheden.
En mobil bartender bringer festen til enhver lokalitet med en bar på hjul. Du kan have den opstillet på enhver placering, som f.eks. hotel funktionssale eller din baghave. Du har mulighed for at tilpasse dens udseende afhængigt af temaet. Det er en effektiv mulighed på grund af de mange elementer, der er til stede på baren. Panelbarer og foldbare hylder på en mobil bar gør det nemmere at servere gæsterne deres foretrukne cocktails under private arrangementer.
Når du ansætter en cocktail bartender, er du normalt interesseret i deres færdigheder og specialdrinks. Du skal muligvis selv sørge for spiritus, vin og øl. Du kan også være nødt til at stille udstyr til rådighed for dem, selvom nogle vælger at medbringe deres eget udstyr. Professionelle bartendere kan tale med dig på forhånd for at rådgive dig om, hvilke drinks du skal sørge for. Det er vigtigt at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil have serveret under din fest eller virksomhedsevent.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Gennem Handyhand behøver du ikke at hoppe rundt mellem forskellige barer i dit område for at finde din foretrukne bartender. Du kan gøre dette gennem vores platform ved at læse profilerne på forskellige Handyhands for at se, hvem der kan lave din yndlingsdrink!
Spiritus, øl og vin er essentielle for specifikke festligheder. Det løfter stemningen og humøret på ethvert sted til et nyt niveau. Men nogle gange ønsker du måske at beslutte, hvad du serverer til dine fest- eller restaurantgæster. En bartending-service, der er skræddersyet til dine behov, giver et unikt præg og hjælper med at skabe uforglemmelige minder.
Lad din Handyhand hjælpe dig med dine bartending behov. Alt du skal gøre er at oprette en opgave, og så vil du modtage tilbud inden for få minutter. Sammenlign deres anmeldelser og bedømmelser, og vælg den Handyhand, der passer bedst til dig. Det næste, du skal gøre, er at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil nyde snart!
Handyhand gør det nemt at finde en bartender i brøndby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bartender.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bartendere i brøndby, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bartendere kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,090.00,- til 1,510.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!