Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Brøndby

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Brøndby

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Brøndby

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sandra S..

Glostrup

4,6
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

İmran A..

Vallensbæk Strand

5,0
6 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Imran hjalp til mit bryllup! Hun var super sød og hjælpsom. Jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst! 🤍 TAK!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Malena M..

København S

4,7
45 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!

Servering og opvask til barnedåb

1.900,-

comment.user?.profileImg

Nem at træne med, dygtigt til sit fag. Kan klart anbefales!

servering + afrydning til 18 års fest

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Brøndby

Julemand til julefest på arbejdet

1.000 kr.

Han skal selv medbringe rekvisitter, han skal underholde 33 personer heraf 19 børn i alderen 15 måneder til 15 år

Servering barnedåb

450 kr.

Hjælp til servering af barnedåb ca. 50 gæster. Der er køkken i lokalet. Fra 13-16. 150 i timen Lave velkomstdrinks Anrette og servere mad på bord til buffet. Maden er allerede tilberedt, skal bare over i nogle andre serveringstid osv. kød skal evt skæres. Tage pant osv undervejs Rydde op efter mad Anrette dessert til buffet

Serveringspersonale til Bryllup

3.000 kr.

Jeg søger 2 serveringspersonale, til et bryllup i privat have med 65 gæster- Cirka fra klokken 14.00 og frem til 21.30. Der er 4 borde i alt. Andre drikkevarer end vin og vand tager gæsterne selv i køleskabet. Det i skal sørge for er: Før og under maden: Sørge for vin og vand altid er på bordene Hjælpe kokken med at stille maden frem inden buffetåbning og sørge for at der er et flow omkring maden. Efter maden: Fjerne tomme fade og skåle. Rydde brugte tallerkener og bestik løbende fra gæsternes borde. Sørge for køkkenet bliver ordnet og service vasket. Det er kun bestik og skåle/fade, da resten er pap. Til desserten: Sørge for at sætte desserten bestående af slik, chokolade og flødeboller ind på buffetbordet Generelt i løbet af aftenen: Holde styr på, at der altid er glas, servietter og bestik til rådighed. Småoprydning og affaldshåndtering, så der ikke roder. Generelt set et flow, så vi ikke skal tænke på noget og gæsterne er glade.

Servering til barnedåb

1.549 kr.

Vi søger minimum to der kan servere og sørge for orden i køkkenet til barnedåb for ca 70 mennesker. Vi ser helst at i er to der kender hinanden som byder på opgaven, så i har prøvet at arbejde sammen før. Der skal serveres smørrebrød som skal stilles op som en slags smørrebrøds buffet. De er bestilt udefra. Dertil skal der sørges for vand sodavand og øl hele tiden er fyldt op på et bord. Efter smørrebrød skal der serveres lagkage med chips og slik, hertil skal brygges kaffe og te. Der skal også hele tiden sørges for opfyldning og øl og sodavand udover kaffe og te. Der skal ryddes op i køkkenet undervejs og generelt sørges for at der er ryddeligt både i køkkenet inde til selve festen. Der er et stort køkken med diverse service dele til rådighed. Da det er lokaler tilknyttet en kirke, er der både en stor industri kaffemaskine og to industri opvaskemaskiner som letter arbejdet. Vi forventer at skulle bruge hjælpen i 6 timer. Vi forventer samtidig at man har erfaring fra større selskaber og har prøvet at servere før, så min mand og jeg bare kan nyde festen.

Servering/afrydning til fødselsdag

1.000 kr.

Fødselsdag for 25-30 personer Behov for hjælp til at tage imod mad udefra, anrette buffet. Maden er tilberedt og klar til servering ved ankomst muligvis skal kødet dog skæres. Behov for afrydning efter mad samt opvask. Der er opvaskemaskine. Evt. lave kaffe efter maden hvis stemningen er til det☺️ Ellers gerne overblik til at læse behovet på dagen forstået ved at vurdere om der mangler opfyldning af drikkevarer, isterninger eller snacks 🥳 Maden bliver leveret på adressen mellem kl 17-18 Forventer behov for hjælpen cirka mellem kl. 16-21 Intet krav om erfaring men smil og godt humør☺️ Lad mig gerne høre om det noget du kan hjælpe med 🙏🏼 Og gerne en pris ? På forhånd tak Victoria

Afrydning og opvask konfirmation i have

750 kr.

Hjælp til opsætning af 3 retters buffet til 40 personer, afrydning og opvask af service, samt kaffebrygning til konfirmation i tidsrummet kl. 15-20. Konfirmationen holdes i privat have så der skal arbejdes i privat køkken

Partytelt

850 kr.

Jeg beder om hjælp til at sætte partytelt op på græsplæne i min kolonihave. Det måler 3x4 meter. Jeg skal lige sige at: - jeg har ikke nogen samleanvisning - der er lidt trangt, hvor det skal stå

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i brøndby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i brøndby, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.430,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!