Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste receptionister

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(34)

Seneste Anmeldelse

"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

4.9
(35)

Seneste Anmeldelse

"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5.0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4.8
(43)

Seneste Anmeldelse

"Malena var punktlig og grundig."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1,250,-

comment.user?.profileImg

Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)

Hjælp til arrangement med servering og afrydning

1,874,-

comment.user?.profileImg

Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.

Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)

1,500,-

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!

Bryllipsservering

5,000,-

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2,000,-

comment.user?.profileImg

Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.

hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask

1,100,-

Gennemsnitslig anmeldelser af receptionister

Baseret på 326 Anmeldelser

4.88
307
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Serveringspersonale til reception - 2 pers

2,500 kr

København V

Til en åbningsreception skal bruges 2 personer til servering og afrydning. Opgaverne er følgende: - Sørge for at lokalet løbende fremstår pænt og ryddet, dvs. afrydde beskidt service, glas osv. - Sørge for at påfylde mad/snacks på buffet og holde den pæn - Sørge for at der er vinflasker åbne og tilbyde gæster opfyldning af glas - Løbende tjekke at toilet fremstår rent og at der er toiletpapir - Sætte beskidte glas i opvaskemaskine og tømme - Efter receptionen: rydde glas, service og affald væk. Der er booket rengøring til næste dag, så det skal ikke gøres, men der skal ryddes op. Receptionen foregår d. 25/11 mellem kl. 16 og 22. Regn med arbejdstid ca. kl. 16-23. Der er inviteret 50-100 personer, som kommer forskudt over dagen. I skal være 2 personer, være søde og smilende og bære helt sort tøj.

Serveringspersonale til reception - 2 pers

2,500 kr

København V

Til en åbningsreception skal bruges 2 personer til servering og afrydning. Opgaverne er følgende: - Sørge for at lokalet løbende fremstår pænt og ryddet, dvs. afrydde beskidt service, glas osv. - Sørge for at påfylde mad/snacks på buffet og holde den pæn - Sørge for at der er vinflasker åbne og tilbyde gæster opfyldning af glas - Løbende tjekke at toilet fremstår rent og at der er toiletpapir - Sætte beskidte glas i opvaskemaskine og tømme - Efter receptionen: rydde glas, service og affald væk. Der er booket rengøring til næste dag, så det skal ikke gøres, men der skal ryddes op. Receptionen foregår d. 25/11 mellem kl. 16 og 22. Regn med arbejdstid ca. kl. 16-23. Der er inviteret 50-100 personer, som kommer forskudt over dagen. I skal være 2 personer, være søde og smilende og bære helt sort tøj.

Hjælp til praktiske opgaver i virksomhed (servering og afrydning mv)

1,840 kr

København V

Hjælpe med servering og afrydning - skal være præsentabel og kunne tale og forstå dansk. Der vil være mulighed for flere opgaver, hvis det kunne være interessant

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!