Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Odense

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Odense

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste receptionister i Odense

Opgaveejer for løst opgaver online

Pernille M.

Ryslinge

4,5
(13)

Seneste Anmeldelse

"Pernille levere et super godt stykke arbejde, men punktligheden og hendes egne foreslåede tidspunkter holder ikke, og kan rykkes også på dagen. Men når hun først er i gang med opgaven har jeg ikke noget at sætte hendes arbejde :)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lulu Maria T.

Odense C

5,0
(4)

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5,0
(35)

Seneste Anmeldelse

"Christine hjalp os professionelt igennem fødselsdagsfest."

Opgaveejer for løst opgaver online

Simon A.

Broby

5,0
(19)

Seneste Anmeldelse

"Simon is great - he gave us great advice for all the work we required and carried it out to very high standards, staying true to the price estimates he gave us."

Opgaveejer for løst opgaver online

Marie T.

Årslev

3,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"??"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4,8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4,9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"Kompetent og erfaren hjælp. Vil ikke tøve med at bruge Karina igen."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Pernille var med til at give os den bedste fest, fordi vi kunne overlade det hele til hende og nyde tiden med vores gæster. Pernille levede mere end op til vores aftale og der var styr på det både i og uden for køkkenet.

Hjælp til konfirmation

1.600,-

comment.user?.profileImg

Niklas leverer et top professionelt stykke arbejde og er både sød og mega tjekket. Jeg kan anbefale at bruge Niklas til din næste fest.

Konfirmation

1.850,-

comment.user?.profileImg

Rigtig god

Konfirmation 24. Maj festsang

400,-

comment.user?.profileImg

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼

Oprydning efter fest

1.500,-

comment.user?.profileImg

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊

Hjælp til fest

2.000,-

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1.480,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 379 Anmeldelser

4.88
358
10
3
2
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense

Rep af kaffemaskine

2.000 kr

Odense C

Den larmer underligt ved at lave kaffen og den dråber også

Holde en plads i køen - Viggos Odense

250 kr

Odense C

Stå i kø og holde en plads ved Viggos fra senest kl. 10 og indtil kl. 12. Derefter tilbydes du 1 valgfri drikkevare på Viggos

Ugentlig mealprep

Odense C

Måltider: Jeg ønsker to forskellige måltider pr. dag – én til frokost og én til aftensmad. Måltiderne skal gerne være varierede i løbet af ugen, men gentagelser er fint. Portioner: Maden skal laves til én person og dække hverdage (10 portioner i alt pr. uge). Kostpræferencer: Måltiderne skal understøtte mine fitnessmål og være: Høje på protein (fx magert kød, fisk, bælgfrugter). Generelt sunde, med fokus på grøntsager og fuldkorn. Inden for et specifikt kaloriemål (fx 700-800 kcal pr. måltid). Der er ingen allergier, men jeg foretrækker minimal brug af forarbejdede fødevarer. Indkøb: Det er en fordel, hvis der kan handles ind som en del af opgaven. Opbevaring: Maden skal leveres i praktiske beholdere, der kan gå direkte i køleskabet eller fryseren. Hvis det er muligt, vil jeg gerne aftale en løsning, hvor beholdere kan genbruges. Byd gerne ind på opgaven - mit budget er blot for at få oprettet opgaven - se bort fra det, og nævn din pris.

Kage til forlovelse

800 kr

Odense C

Jeg har brug for en forlovelseskage til 20 personer

Mindesammenkomst for Tristan

2.000 kr

Odense C

Hej - vi har brug for hjælp i forbindelse med at holde en mindesammenkomst fredag den 13. September. Vi ønsker Hjælp fra kl 10-15 til at stille mad og drikke op før gæsterne kommer, fylde op med mad og drikke løbende, lave kaffe, generelt sørge for at tingene forløber uden problemer - og til sidst hjælpe med at rydde op. Vi får mad udefra - små finger-retter - og stiller selv borde op dagen før til mad og drikkelse. Gæsterne står op - det bliver meget uformelt. Vi anslår at der kommer mellem 100-200 personer, og det holdes i og udenfor privat hjem.

22 personer til og fra Munkemose til Blommenslyst fodboldgolf. Afgang kl. 12:00, retur 15:45

5.500 kr

Odense C

Fodbold bødekassefest 22 mand til og fra Munkemose til Blommenslyst fodboldgolf.

Servering til konfirmation

2.000 kr

Odense C

Vi behøver hjælp til at - anrette - servere - lune og skære mad til konfirmation. Derudover hjælp til at tage af bordet, rydde op og sætte opvask over. Vi vil beskrive opgaverne grundigt og det vil være lige til at løse. Vi håber også at kunne koordinere maden med køkkenet i forhold til taler osv.. Vi vil gerne have at opgaven løses af 2. Budgettet er samlet for begge hjælpere. Vi regner med at tidsrummet kommer til at være ca. kl. 11:30-19:30.

Anretning, opvarmning af buffet og oprydning herefter til fest aften d. 3 juni i Odense c

3.000 kr

Odense C

Hjælp til klargøring og anretning af buffet, samt oprydning herefter.

Servering til 1 års fødselsdag/navnefest

1.000 kr

Odense C

Fest for ca 50 mennesker. Mad (pølsehorn, pizzasnegle osv.) og kager skal opvarmes og anrettes til buffet. Der skal måske ryddes lidt op i løbet af festen og laves kaffe. Drikkevarer skal også fyldes op løbende. Festen er fra kl 12-18 og der skal nok gøres lidt klar inden.

Hjælp til klargøring af fest middag

Odense

Der kommer 33 gæster i hjemmet og vi vil h’erne have hjælp til klargøring af middag bestilt hos kokken og jomfruen, men vi tager imod gæster.

Fødselsdagsfest med 60 kuverter i Odense C

Odense C

Jeg holder en fødselsdagsfest med buffet fra Kokken & Jomfruen i selskabslokaler ved Grønløkkevej 8B og jeg mangler hjælp til køkken og opsætning/oprydning af buffet Tidsrummet 17.00 - 21:00 17. september 2021

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Odense, i post nr: 5000 til 5100.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.480,00,- til 2.630,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!