Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Aarhus

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aarhus

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste receptionister i Aarhus

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4,9
(21)

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4,8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5,0
(35)

Seneste Anmeldelse

"Christine hjalp os professionelt igennem fødselsdagsfest."

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Aarhus C

4,7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5,0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Anja H.

Skødstrup

5,0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4,9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5,0
(21)

Seneste Anmeldelse

"Karina kunne se at opgaven kun kunne udføres tilfredstillende med en ekstra hjælper. Kom og havde et godt overblik og sørgede for at vi kunne læne os tilbage og nyde festen. Kan kun anbefales"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!

Bryllipsservering

5.000,-

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2.000,-

comment.user?.profileImg

Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja

Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag

1.420,-

comment.user?.profileImg

Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍

Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem

4.000,-

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2.800,-

comment.user?.profileImg

Tusinde 🤩🤩

Servering til barnedåb

860,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 379 Anmeldelser

4.88
358
10
3
2
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aarhus

Servering og oprydning til konfirmation - ca. 30 gæster

1.200 kr

Egå

Vi mangler en rar og imødekommende person, som skal hjælpe med at stille buffet frem, løbende fylde drikkevarer op og rydde op/holde pænt gennem dagen. Der kommer ca. 30 gæster. Afslutningsvist skal skrub-af-mad anrettes og stilles frem. Køkkenet er på 1. sal og festen er i telt i haven, så der bliver en del gåen op og ned af trapper. Hjælpen ønskes fra kl.12.30 til ca. 20.30

Rengøring efter fest

1.500 kr

Aarhus C

Oprydning og rengøring efter fest i fælles lokale inkl toilet, køkken og bar. Der vil være spildte drikkevarer og madpletter. Engangsservice der skal smides ud. I skal selv medbringe rengøringsartikler

Hjælp til konfirmation

1.500 kr

Højbjerg

vi har brug for hjælp til en konfirmation lørdag den 3/5. det er en uformel fest som holdes i en spejderhytte i højbjerg. vi bliver ca. 40 gæster. der kommer nogen og bager pizzaer til os. der er også forret og dessert. vi har brug for hjælp til at rydde af, vaske op, sætte frem, sørge for der er drikkevarer fremme, lave kaffe, anrette dessert på buffet, varme natmad osv. vi har brug for en hjælper der kan tænke selv og selv regne ud hvad der skal gøres. festen starter kl 13 og vi har brug for hjælp til ******* kl 19.

Dans for mig

206 kr

Højbjerg

jeg kunne virkelig godt bruge at du gjorde dig umage og dansede for mig til da hool - meet her at *** **** ******. jeg sidder i min sofa eller på en bænk udendørs alt afhængigt at vejret. min kone og måske mine børn ser også med - afhængigt at tidspunkt.

Hjælp til opsætning af telt og borde

1.500 kr

Viby J

Opsætning af festtelt 4x1, borde, stole mv - forberedelse til konfirmation. Du hjælper til - vi er 1-2 i forvejen. Gerne 12-16.

Underholdning af klovn

1.000 kr

Solbjerg

En klovn der vil komme og drille eller trylle eller lave en ballon til Norge mad til polterabend

Dj til bryllup

4.000 kr

Aarhus C

Dj til bryllup i ca 5 timer + musikudstyr og opsætning og nedtagning

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Aarhus til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Aarhus, i post nr: 8361 til 8200.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.280,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!