Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Nordsjælland

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Nordsjælland

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste receptionister i Nordsjælland

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4,9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5,0
(35)

Seneste Anmeldelse

"Christine hjalp os professionelt igennem fødselsdagsfest."

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"Kompetent og erfaren hjælp. Vil ikke tøve med at bruge Karina igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Ida C.

Slangerup

5,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4,6
(11)

Seneste Anmeldelse

"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hannah G.

København N

5,0
(11)

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie M.

Hillerød

5,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød og effektiv"

Opgaveejer for løst opgaver online

Ken M.

Ishøj

5,0
(38)

Seneste Anmeldelse

"Super fyr, der vidste hvad han havde med at gøre. Kom præcis til aftalt tidspunkt og kom med gode fifs til mig under sit arbejde."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!

Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.

1.250,-

comment.user?.profileImg

"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"

Hjælp til konfoirmationsfest

2.500,-

comment.user?.profileImg

Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!

Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum

1.400,-

comment.user?.profileImg

Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.

Køkkenhjælp til konfirmation

1.500,-

comment.user?.profileImg

Super søde og hjælpsome unge mænd.

Serveringshjælp til 50-års fødselsdag

3.200,-

comment.user?.profileImg

God kommunikation med Lotte

Serveringshjælp til fødselsdag

5.000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af receptionister

Baseret på 365 Anmeldelser

4.88
345
10
3
2
5

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Nordsjælland

Serving and table set-up at party

5.000 kr

Gilleleje

We need helpers to move chairs from wedding ceremony to party tent, set up and dress tables, help with serving dinner and rinsing plates

kok - mad til 50 mennesker til konfirmation

2.500 kr

Espergærde

Kok søges til afslappet konfirmation den 3. maj 2025 Vi søger en erfaren kok/"madmor" til at tilberede maden (italiensk tema) til vores søns konfirmation, som holdes den 3. maj 2025 ved Espergærde Sejlklub. Om arrangementet: Vi forventer ca. 55 gæster, både voksne og børn. Konceptet er afslappet og uformelt. Buffet. Lokalet har et mindre køkken, men der er adgang til en stor grill. Vi tilbyder: Vi står selv for indkøb af al maden og sørger for salsicce, pane carasau, oste og vin til velkomst. Vi søger hjælp til tilberedning af hovedret med mulighed for sardisk inspiration, men dette er ikke et krav. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte os for at drøfte detaljer og pris - vi vil helst betale for kokkeløn end kuvert pris. Vi glæder os til at høre fra dig! English: Chef wanted for a relaxed confirmation celebration on May 3rd, 2025. We are looking for a chef to prepare the food for our son’s confirmation at Espergærde Sejlklub. ONLY WITH PROVEN EXPERIENCE About the event: Approximately 55 guests, including adults and children. The concept is informal and relaxed with a “family sharing” style. The venue has a small kitchen and access to a large grill. What we offer: We will provide all the ingredients, including salsicce, pane carasau, cheese, and wine for the welcome. We need assistance with preparing the starter and main course, with the option for Sardinian-inspired dishes (not a requirement). If you are interested, please contact us to discuss details and pricing. We will have somebody to serve the food - but all that can be agreed upon.

Ballon kunstner

1.300 kr

Hørsholm

Barnedåb i Hørsholm Ca 16 børn, størstedelen i alderen 2-6 år. Ønsket tidspunkt 13-14 tiden

Servering afrydning og opvask

2.436 kr

Vedbæk

Til en langbordsmiddag for ca 60-70 pax skal vi bruge 3 friske personer til at sørge for fade (for hver 10 pax) på borde, afrydning og lidt opvask (alm opvaskemaskine til tallerken/bestil) så primært glas) i alm køkken.

Anretning og sammenpakning af buffet til 28 personer. Delvis opvask og kaffebrygning

1.200 kr

Birkerød

Hjælp i køkken ved frokost. Ca kl ***********

Leje af sushi kok til firma event

Hørsholm

Hej. Vi er interesserede i at leje en sushi kok d. 29/4, til frokost, måske fra kl. 12-13. Det er hos en kunde, Loop Partners, til et firma event. Vi er stadig ikke helt sikre på antal gæster og budget, men det jeg vender jeg tilbage med når jeg hører fra jer.

Sushi kok

5.000 kr

Hørsholm

Vi holder en workshop med en kunde hvor vi vil arrangere en suski kok til at komme ud hos kunden under workshoppen og lave sushi til frokost. Dato. d. 29 april. Hos Looppartners I Hørsholm (Nordsjælland) Antal personer 20. Varighed: evt. 1 times tid. I medbringer alt dvs. eget udstyr.

sushi kok

12.000 kr

Rungsted Kyst

Søger en sushi kok, der kan lave mad til ca. 35 mennesker ifbm en konfirmation. Gerne mest ruller, og gerne lidt veganske muligheder. En del kan være lavet på forhånd, og noget kan også laves på steder. Gerne lidt sticks også. Særligt dem børn er glade for. Vi kører 'buffet', så ingen servering. Der vil være 1-2 andre, der hjælper med forskellige praktiske ting

Hjælp til konfirmation

4.000 kr

Allerød

Hejsa! Jeg har oprettet en opgave til konfirmation! Kan se du har lavet noget lige de gør! Har du tid til at se om det kunne vær noget for dig?

Kok/Kogekone/Madtosse

4.000 kr

Allerød

Jeg skal holde konfirmation og have lavet mad. Vi holder festen i haven og jeg vil gerne stå for en masse forberedelser og gøre ting klar. Omvendt er det urealtisk jeg får tid til at lave maden på dagen og har derfor bruge for en der kan komme og sørge for det hele glider. Det vil især dreje sig om at lave mørbrad og fisk klar og koordinere det hele. Umiddelbart er det min plan at jeg køber ind - og du så skal trylle med det de er og det du kan! Der skal laves mad til ca 30 personer. Vi er i køkkenet hos os og der vil være et ekstra køleskab til rådighed til opbevaring. Service mv har vi. Der er tre piger der kan hjælpe med alt det praktiske. Tanken er det er buffe - men det kan sagtens være servering hvis vi sammen tænker der er planen. Jeg forstiller mig du kommer og er her fra kl 13-20.

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Nordsjælland, i post nr: 2962 til 3646.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.440,00,- til 4.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!