Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
75 års fødselsdag
1,000 kr
Hillerød
Sækkepiber spil i ca 1 time fra kl 12 ca 75 års fødselsdag Skal spille indendørs
mad til konfirmation
6,000 kr
Espergærde
Kok søges til afslappet konfirmation den 3. maj 2024 Vi søger en kok til at tilberede maden til vores søns konfirmation, som holdes den 3. maj 2024 ved Espergærde Sejlklub. Om arrangementet: Vi forventer ca. 45 gæster, både voksne og børn. Konceptet er afslappet og uformelt med en “family sharing”-stil. Lokalet har et mindre køkken, men der er adgang til en stor grill. Vi tilbyder: Vi står selv for indkøb af al maden og sørger for salsicce, pane carasau, oste og vin til velkomst. Vi søger hjælp til tilberedning af forret og hovedret med mulighed for sardisk inspiration, men dette er ikke et krav. Der kommer en del børn. Hvis du er interesseret, bedes du kontakte os for at drøfte detaljer og pris - vi vil helst betale for kokkeløn end kuvert pris. Vi glæder os til at høre fra dig! English Application Chef wanted for a relaxed confirmation celebration on May 3rd, 2024 We are looking for a chef to prepare the food for our son’s confirmation, which will take place on May 3rd, 2024, at Espergærde Sejlklub. About the event: Approximately 45 guests, including adults and children. The concept is informal and relaxed with a “family sharing” style. The venue has a small kitchen and access to a large grill. What we offer: We will provide all the ingredients, including salsicce, pane carasau, cheese, and wine for the welcome. We need assistance with preparing the starter and main course, with the option for Sardinian-inspired dishes (not a requirement). If you are interested, please contact us to discuss details and pricing. We will have somebody to serve the food - but all that can be agreed upon.
servering af receptionsmad og champagne
3,000 kr
Skævinge
der skal modtages og serveres stående receptionsmad til et bryllup, inklusiv servering af champagne og oprydning af service efter. der er tale om 5 forskellige receptionshapsere der skal på hver sit fad. fyldes op undervejs. Der skal modtages en bryllupskage og stilles service frem til denne. Det er for 90 mennesker, receptionsmaden er hapsere der kan spises uden bestik. Der skal stå 90 glas champagne inden ankomst og efterfølgende fyldes op. Oprydning og rengøring (i det opfang der er muligt) er så vidt muligt opvask af champagneglas, serveringsfade, tallerkner og kagegafler, og nedpakning. opgaven vil være ca 5 timer, fra klokken 12:30 - 17:30 og vil kræve 2-3 personer
Hjælp til afrydning/oprydning til fest
1,980 kr
Skodsborg
Vi har brug for en hjælper til en fest fra kl. 17 - 02. Du skal samle tomme flasker ind, fylde op med vin, mad, løbende rydde op osv. Vi bliver vel 50-60 personer og vi spiser stående af engangsbestik. Der er ingen dresscode.
Klargøring, servering af konfirmationsbuffet den 29. maj 2025 fra kl. 13-17
1,500 kr
Rungsted Kyst
Har brug for en voksen kompetent person, der kan håndtere en frokost buffet (9-retter) bestilt hos Kokken og Jomfruen til ca 60 personer privat i hjemmet. Herunder sørge for at få varmet det der skal varmes, skære kød, stille maden frem på buffetbord (der vil være to unge piger til at hjælpe), se vedhæftede madbestilling. Der er adgang til pænt stort køkken, to ovne og to køleskabe (stue og kælderniveau). Der skal ikke serveres drikkevare, de vil stå fremme. Gæsterne kommer kl. 14 og jeg forventer at få maden leveret kl 12-13. . Oprydning efter buffeten afhænger af prisen.
Kok til bryllup
20,000 kr
Fredensborg
Vi ønsker kok og personale til at lave mad til 60 personer. Som forret ønsker vi lakseroulade. Til hovedret ønsker vi oksemørbrad med små kartofler og urter samt en tomatsalat til. Dertil ønsker vi rødvinssovs og brød med smør. Derudover ønsker vi æbletærte til dessert med cremefraiche. Arrangement finder sted i nordsjælland. Vi ønsker retterne som tallerkenanretning. Der er fuldt køkken på stedet og personalet skal selv sørge for transport samt råvare. Der vil være 2-3 tjenere til stede til at servere, men ikke anrette.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,900.00,- til 2,890.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!