Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Værløse
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
København N
"Det er super"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
København S
"Fantastic job. Good communication, reliable and attention to detail."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
"Solveig hjalp os i køkkenet til vores datters konfirmation. Hun er sød og smilende, og har styr på det hele. De bedste anbefalinger herfra!"
Køkkenhjælp til konfirmation
2,000,-
Hjælpsom, flink og god til at bevare roen.
Hjælper til fest (60 mennesker)
1,350,-
Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sommerfest serveringshjælp
3,500 kr
Hørsholm
Vi skal afholde sommerfest for 35 medarbejdere. Der kommer en kok og tilbereder maden. Vi søger to personer der kan hjælpe med at anrette buffeten, rydde af bordene, vaske op(der er også opvaskemaskine), lave kaffe og te, rydde så meget som muligt op i løbet af festen.
Lave oksesteg til 55 pers
1,500 kr
Vedbæk
Jeg har brug for hjælp til at stege/grille oksekød til en konfirmation? Søger en kok eller en person med erfaring!
Guitarist til havebryllup
1,200 kr
Stenløse
Sanger med guitar, til stemnings og baggrundsmusik, i forbindelse med et havebryllup, hvor der kommer ca. 80 mennesker. Fra ca. kl. 1330 og frem til kl. 1630, med pauser ind imellem,
Catering til 40 års fødselsdag
22,000 kr
Birkerød
Jeg skal afholde min 40 års fødselsdag. Vi bliver 46 voksne og 40 børn (primært i alderen 6-12). Der bliver høje borde i haven hvis vejret bliver godt. Kl. 14.30 I have lavet og anrettet mad på et buffetbord der egner sig til en reception samt have bare en enkelt person der kan gå rundt med et fad og tilbyde de gæster som har gang i en god snak og ikke har fundet hen til buffetbordet. Kl. 18.30 skal I have lavet og anrettet mad (inklusive dessert) som også egner sig til at spise ved høje borde og at folk flytter sig mellem at de tager nyt mad. Jeg kan sørge for at der er 2 unge mennesker til at hjælpe, og tage opvask og afrydning, men I kan også komme med en løsning. Jeg vil gerne have et forslag til menuer og en anslået pris på den løste opgave. Beskriv hvilke dele I skal stå for og hvilke dele I forventer at jeg skal arrangere (eksempelvis afrydning og opvask). Skriv endelig, hvis I har flere spørgsmål.
Servering til barnedåb ca 35 prs i Farum
1,300 kr
Farum
Hjælp i tidrummet kl 9.30-17 til barnedåb i Farum i festlokale med alt nødvendig service og køl. Mad (buffet) leveres udefra. Der ønskes hjælp til opdækning anretning af buffet og senere kaffeborde løbende opfyldning (inkl. drikkevarer) afrydning og opvask. Vi har brug for din hjælp kl 9.30 hvor vi mødes i festlokalet og sætter dig ind i vores ønsker. Vi tager selv til kirken senest kl 10.30. Selskabet kommer direkte fra kirke omkring 1200. Vi forventer buffet starter ca. kl 12.30 og derefter kaffe og kage. Lørdag den 8 juni kl 9.30-17
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
2,000 kr
Hillerød
Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Nivå
Ønsker hjælp i ca. 5 timer til diverse i forbindelse med konfirmation bl.a. følgende: * klargøring og servering af velkomstdrinks og snacks * klargøring af buffet (leveres udefra) samt afrydning * lave kaffe/te * anrette dessert (kager & frugt) * løbende afrydning af borde * opfyldning af drikkevarer * service skylles af og pakkes i kasser
Serveringshjælp og oprydning
5,000 kr
Espergærde
Søger 3 personer gerne med erfaring til servering af snacks, drikkevarer, basis cocktails, hjælp til buffet og løbende oprydning - 2 den fulde tid 14-24 og 1 yderligere til primetime 14-20
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!