Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Rødding
"jeg kan kun anbefale andre i at tage Sarah & Morten til klipning af hegn"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Gram
"Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2.200,-
"Super godt"
Konfirmation
2.500,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2.000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1.600,-
Super god service
Bryllupsservering
3.600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Sølvbryllup
2.500 kr
Aabenraa
udendørs optagelser af restaurant *****, aabenraa - indgang til ***** og ankomst af gæster - måske indendørs af lokale og bordopdækning mv. selskabet ude foran restauranten
Servering og oprydning til familiesammenkomst
2.000 kr
Haderslev
18 gæster inviteret. Anrette og servere 3 retters menu for gæsterne. Servering ved bordet. Opvask og oprydning efterfølgende. Tallerkner og bestik i opvaskemaskine. Håndopvask af det, der ikke kan være i opvaskemaskine. Rydde maden op. Lave kaffe og the til samme antal samt oprydning efter.
Servering, opvask og div. Små opgaver til konfirmation
1.500 kr
Lunderskov
Til Konfirmation med 35 gæster, afholdt hjemme. Thai Kok laver maden, anretter samt passer buffet. Opgaver er servering af velkomst drinks, portionsanrettet forret, samt dessert. Indsamling af service, opvask, lave kaffe, opfyldning drikkevarer, Div små opgaver . Festen er på 1.sal . køkkenet er i stuen, 10 trappetrin. Uhøjtideligt stemning, vi søger mere en positiv person, der vil hjælpe med at gøre dagen god for vores søn, fremfor en med meget erfaring. Vi bor 10 minn nord for Kolding. Tidspunkt. 11.30-17.3
Madlavning til ca. 80-100 personer i 5 dage i Løgumkloster
8.000 kr
Løgumkloster
Lav varm mad til 80-100 personer på Løgumkloster efterskole fra mandag 14/7 til 17/7. Der er fuldt udstyret køkken til rådighed. Indkøb sker i samarbejde med arrangør. 8000,- er løn.
hjælp til fest
2.000 kr
Kolding
Hjælp til afholdelse af 70 års fødselsdag. for ca. 30 gæster. Buffet: forret, hovedret og dessert. Tapas 13 - 15 retter i alt. 4 - 6 borde. Afholdes i festlokale med lille køkken med opvaskemaskine. Servise skiftes efter forret og hovedret Hjælpen skal omfatte: Opsætning og opfyldning af buffet. Bordafrydning og opfyldning på borde. opvask og rengøring af køkken. Forventet tidsrum kl 11,30 til ca. kl. 17, Foretrækker to personer - med overblik og "glimt i øjet"
Køkkenhjælp - buffetbord
1.330 kr
Fanø
Tænde for ovnen og kogeplade - fylde opvaskemaskine Der er hjælp fra familiemedlemmer. Maden er lavet - skal opvarmes fylde skåle og fade til buffetbord(Oksefilet-sovs-kartofler-bønner-gulerødder)Nødvedige gryder og kogeplader er tilstede. 35 personer
Serveringshjælp
2.500 kr
Kolding
Portionsservering, oprydning. Selskab ca 30 personer. Mad bliver leveret
Servering og oprydning. fest 70 personer
2.500 kr
Kolding
Servering og oprydning og opvask efter fest ca 30 personer. fra kl 11,30 til kl ca 16. Adgang til lille køkken med opvaskemaskine
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i Sønderjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i Sønderjylland, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.000,00,- til 2.500,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!