Malena M.
København S
Seneste Anmeldelse
"Malena var punktlig og grundig."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København K
"Super flink og forstående."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
København SV
"Exceptionel service !"
Heidi hjalp til i køkkenet til min søns konfirmation. Vi var 60 mennesker, og Heidi styrede slagets gang på super kompetent manér. Hun arbejdede effektivt og selvstændigt, og var super sød og nem at kommunikere med. Vi var meget tilfredse med hendes hjælp.
Servering/buffet
1,400,-
Venlig, høflig, punktlig og god til at svare på beskeder. Udførte opgaven godt
Meal prepping
500,-
Super! Perfekt hjælp til min fødselsdag!
Opvask/servering til fødselsdag
900,-
Søde og glade. Opgaven udført til perfektion. Tak for det.
Servering og oprydning bryllupsreception
2,000,-
Alt fungerede rigtig godt. Sød og opmærksom.
Servering og afrydning til fest
1,000,-
"Sød, præcis, effektiv, tænker fremad. Med et minimum af instruktion klarede Solvej alle opgaver. Tak!"
Hjælp til servering og afrydning
2,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tjener til privat fødselsdag
800 kr
København K
tjener som kan hjælpe med at servere mad og drinks til 30-års fødselsdag fra ca kl 18- 23 d. 25.10 i københavn ***** **. antal gæster er ca 8-9 Servering er ved bordet, sharing style. Kræver ikke erfaring. Skal også hjælpe med oprydning i og opvask løbende. Påklædning må gerne vare klassisk tjenertøj.
Tjener til privat fødselsdag
800 kr
København K
tjener som kan hjælpe med at servere mad og drinks til 30-års fødselsdag fra ca kl 18- 23 d. 25.10 i københavn ***** **. antal gæster er ca 8-9 Servering er ved bordet, sharing style. Kræver ikke erfaring. Skal også hjælpe med oprydning i og opvask løbende. Påklædning må gerne vare klassisk tjenertøj.
2 timers oprydning/afrydning af tallerkner
400 kr
København K
Oprydning efter middagsselskab til barnedåb - brug for 1 person. Der er industrikøkken med industriopvaskemaskine. Vi bliver omkring 35-40 mennesker. Der er brug for at tage ud, opvask af tallerkner, bestik, glas mv. og generel oprydning i køkken inden vi selv sætter på til dessert og kaffe. Det drejer sig om 2 timer til afrydning og oprydning i køkken. Vi vil selv være delvist i køkken til at pakke overskydende mad sammen / gøre klar til kaffe og dessert.
Betjening af kunder under reception
7,500 kr
København K
Vi skal bruge 2 st. der kan sørge for at betjene gæster under reception. Vi forventer mellem 20-100 gæster. Der skal fyldes op med øl og vand. Samt tømme og fylde fade for tapas.
Køkkenhjælp til fest
1,100 kr
København K
Ønsker hjælp til at anrette buffet, med mad og drikke & fylde op. Der er ca 35 gæster.Ryde af & vaske op, der er opvaskemaskine. Sidst på aftenen vil der være rengøring, rydde/tørre borde af. Samle skrald/ flasker & rengøre køkken, samt gulvvask ca. 40 m2. Arb.tid. 17.-22.30.
Håndværksopgaver i restaurant
5,000 kr
København K
Vi er en restaurant på 2 adresser i hhv Helsingør og København. Opgaverne er forskellige og omfatter: København: Montering af vask i køkken Montering og tilslutning af ovn Montering af bordplade over opvaskemaskine Opsætning af hylder i køkken Montering af gulvskinne Fiks toilet der løber Helsingør: Montering af skabslåge og bagvæg i skab Bygning af afskærmning/bar i træ soignering og maling af væg i øl-rum Montering af fluenet på bagdøren Montering af folie på udendørsskilt
Servering/opvask til bryllup
1,800 kr
København K
Søger 4 personer til servering, løbende oprydning og opvask til et bryllup d. 3. august. Vi ønsker 4 personer, som byder på opgaven samlet. I kan være unge eller ældre - eller en kombination. Det er bare et krav, at I har erfaring med at servere til større selskaber, fordi opgaven kræver stort overblik og selvstændighed. Brylluppet er uformelt, men der er 100 gæster og mange opgaver i løbet af dagen. De primære opgaver er servering til reception og middag, løbende oprydning og opvask. 2 personer fra kl. 12-00 2 personer fra kl. 16-00 Kom gerne med et bud, I synes er fair!
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 6,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!