Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Kongens Lyngby

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Kongens Lyngby

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Kongens Lyngby

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christina C..

Kongens Lyngby

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Vi havde fornøjelsen af at have Christina og hendes partner/veninde Sofie som personale til vores datters barnedåb, og de leverede en fantastisk oplevelse, der oversteg alle vores forventninger! Fra starten var deres service exceptionel. Efter aftale kom de dagen før, så vi kunne hilse på dem og sikre, at alt var på plads. På selve dagen tog de imod vores mad, varmede den og klargjorde den til en lækker buffet. Christina og Sofie sørgede for en hyggelig og imødekommende atmosfære ved vores velkomst, med vores skilte og flag samt servering af velkomstdrinks. Deres timing var perfekt, og de havde en fin forståelse for, hvornår maden, kaffen og kagen skulle serveres. Samlet set var det en 10 ud af 10 oplevelse. Vi kan varmt anbefale Christina og Sofie for deres professionalisme og fantastiske service!"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ahmad B..

Virum

5,0
36 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Very efficient and great work"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hannah G..

København N

5,0
11 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Man kan trygt overlade sit køkken og sin serveringen til Christine, for det bliver klaret som man selv ville ha gjort det, kan varmt anbefale Christine og hendes team 5 STORE stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mangler hjælp til servering til en fødselsdag

6.000,-

comment.user?.profileImg

Heidi er fantastisk - kan varmt anbefales. Heidi har et godt overblik, smuk anretning og altid med et smil på læben. Alt kørte på skinner og perfekt oprydning.

Servering

2.500,-

comment.user?.profileImg

Vitus har udført bartender opgaven til vores havefest. Han var punktlig og professionel. Kan varmt anbefale ham.

Bartender

1.500,-

comment.user?.profileImg

Hannah & Simone var bare en super hjælp til vor sølvbryllup med 80 gæster - havde øje for alle detaljer. Super søde og effektive - de bedste anbefalinger herfra mvh Steen

køkkenhjælp til pasning af buffet, brygge kaffe/te, afrydning opvask

2.800,-

comment.user?.profileImg

Imran anrettede buffet, drikkevarer, kaffe, oprydning osv som aftalt, vi er fuldt tilfredse.

70 års fødselsdag

800,-

comment.user?.profileImg

Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hej, vil gerne have et tilbud på Hjælp til: middag med ca 30 personer, lettere tilberedning og anretning af mad, servering, oprydning. Tænker 2 personer i 6 timer

2.250,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 626 Anmeldelser

4.85
587
17
4
3
15

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Kongens Lyngby

Burgerpresser

1.000 kr.

Jeg skriver for at høre, om I kan hjælpe med at producere en specialfremstillet burger-presser/smasher. Jeg har vedhæftet et billede som reference, men jeg ønsker modellen tilpasset følgende specifikationer: Diameter: 15 cm Kant: En lille opadgående kant hele vejen rundt på ca. 0,7 cm, så bøfferne holder formen Materiale: Fødevaregodkendt materiale – gerne rustfrit, poleret stål Vægt: Meget gerne en halv-tung konstruktion for god presseeffekt Jeg vil sætte pris på, hvis du kan oplyse en ca.-pris for fremstilling af sådan en del, samt eventuel leveringstid. På forhånd tak for hjælpen – jeg ser frem til at høre fra dig.

Har brug for 2 unge mennesker

500 kr.

Hej! Jeg hedder Noabelle, og jeg skal konfirmeres den 16. maj 2026 🎉 Jeg leder efter to søde, ansvarsbevidste og hjælpsomme unge mennesker, som har lyst til at give en hånd med til min konfirmationsfest. Festen holdes i Lyngby, og jeg vil gerne have, at I møder op kl. 15, da festen starter kl. 16. Vi bliver omkring 80 personer, og jeg har brug for hjælp til følgende: • Varmning og anretning af mad (maden er færdiglavet – kødet skal blot varmes, og salaten tages ud) • Gøre buffeten klar med mad og drikkevarer • Sørge for løbende at fylde op under middagen (mad og drikkevarer) • Rydde op ved buffeten og ved bordene, når vi er færdige med at spise • Tage kage ud og sætte det klar på et bord • Hjælpe med at rydde op og evt. skubbe borde og stole væk, hvis der skal gøres plads til dansegulv Jeg leder efter nogen, der er til at stole på, har gåpåmod og kan bevare det gode humør, selv når der er lidt travlt 😊 Hvis du (eller I er to venner) har lyst til at hjælpe på dagen, så skriv endelig en besked til mig! Jeg lover, at stemningen bliver både hyggelig og festlig 💛 Venlig hilsen Noabelle☺️ Det er 500 kr per person☺️

Servering og køkkenhjælp

1.200 kr.

Hej. Vil skal fejre sølvbryllup i private rammer for ca. 20 personer. Der kommer en kok og laver mad. Vi har brug for én person, der kan hjælpe med servering af mad og drikkevarer, afrydning, opvask m.v. Det vil ca. være i tidsrummet 17-21 (+/÷).

Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag

2.000 kr.

Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør

Havefest i forbindelse med 50 års fødselsdag

2.000 kr.

Jeg har brug for noget hjælp til afholdelse af min 50 års fødselsdag. Folk er inviteret til Åbent Hus fra kl. 14. Og har derfor behov for at I kan komme fra kl. 13:00 til at hjælpe med at alt står klart med kaffe/kage og drikkevarer. Derefter skal skal der gøres klar til aftensmad ved 17-18 hvor et par venner griller noget mad, så der skal gøres klar med tilbehør og drikkelse. Til sidst ved ca. 20 tiden forventes I af have fri. Jeg forventer at der kommer mellem 50-75 mennesker fordelt over hele dagen. 50 personer som max på samme tid. Køkkenhjælp: Jeg har brug for nogen som kan hjælpe med at servere kaffe og kage samt drikkevare og ryde af igen så der hele tiden er rydeligt. Rengøring: Jeg står selv for rengøring efterfølgende Adgangsforhold: Vi bor i et rækkehus så derfor vil det være muligt at komme let til køkken og adgangsforhold er meget fine med parkering lige ude foran hoveddør

70 års fødselsdag

800 kr.

Hjælp søges kl. 11-16, 30 gæster i selskabslokaler, nær lyngby. Gæster inviteret til kl. 12. Vi har brug for hjælp med anretning af velkomstdrink, buffet (leveres 11:30), kaffe og kage, og med oprydning og opvask (der er opvaskemaskine). ingen servering ved bordene, gæsterne skal selv hente ved buffeten.

Danselærer til bryllup 5. september i Kongens Lyngby

1.000 kr.

Min veninde og hendes mand skal giftes - og som indslag vil jeg gerne booke en danselærer, der kan komme og lære alle gæsterne en dans - det kan være i alle genre. F.eks. linedance. Vi er cirka 40 deltagere, og det er selvfølgelig bare et sjovt indslag, og ikke fordi nogen skal kunne den til perfektion. Det vil være i en gårdhave og alle er nybegyndere. Maks 45 minutter

Bartender

1.500 kr.

Vi holder havefest for max 20 mennesker ,og har brug for en bartender der kan sørge for drinks til gæsterne. Tidsrummet bliver omkring kl.19 - 23 Vi sørger for at få indkøbt drikkevarer m.m. ,så nogle udvalgte drinks kan laves.Vi kan godt lave et kort med specifikke drinks. ( Max 8-9)

DJ til jubilæumsfest på DTU

4.000 kr.

vi holder 5-års jubilæum for kandidatuddannelsen i teknologisk entreprenørskab, hvor 150 studerende, undervisere, eksternes etc. spiser middag sammen fra 18-21. fra 21-00 vil vi gerne have en dj ud at spille. dj'en skal helst have sit eget udstyr med. vi har hjælpere til at assistere med opsætning og lyd.

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i kongens lyngby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i kongens lyngby, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.200,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!